Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 27 квітня, 01:56:11

19 березня - День кліента

19.03.2018   07:56Агенцiя

Згідно статистичних даних, майже 90% ресторанів змушені згортати свою діяльність в перший рік після відкриття.

Сьогодні в світі кожен день створюється 30-40 нових товарів і приблизно третина з них - це іграшки. А значна частина клієнтів впевнена в тому, що цінність продукту визначається НЕ стільки ціною, скільки задоволенням, яке вони зможуть отримати від цього товару або послуги, адже цінність продукту прямо пропорційна можливості відмінно провести час. Клієнтам подобається відчувати себе особливими і вони готові за це платити. Клієнти обов’язково запам’ятають вас, якщо ви запам’ятаєте їх.

Кожна цивілізована компанія, що займається поширенням своїх товарів або послуг, цінує своїх клієнтів. Саме клієнти сприяють бізнесу реально оцінювати якість своїх зусиль, прикладених для створення затребуваних продуктів і сервісів, бути успішним, розвиватися, досягати нових висот.

Багатьом відома знаменита фраза «клієнт завжди правий», англійською вона звучить так: The customer is always right. Ця фраза з 1924 року стала девізом мережі магазинів Гордона Селфріджа в США і Великобританії. Він намагався підкреслити в свідомості своїх працівників сенс і важливість клієнта для виживання свого бізнесу, за прикладом швейцарця Сезара Рітца, який висунув схожий девіз - «Клієнт ніколи не буває неправий» для мережі своїх готелів «Рітц» в Європі, розуміючи, що хороші відносини з клієнтом - основна умова не тільки для виживання його бізнесу, але і для прибутковості всього підприємства.

Повага до уваги клієнта звичайно ж є невід’ємним атрибутом будь-якої компанії. Можливо, щоб підкреслити це ще раз, але оригінально, в 2010 році, за даними проекту DilovaMova.com, одна литовська компанія з Клайпеди до дня свого народження висунула і запропонувала ідею святкування Дня клієнта для більш широкої бізнес аудиторії. Ідея стала поширюватися і набирати популярність в бізнес середовищі. Дата щорічного святкування Дня клієнта - 19 березня. Одного разу Бенджамін Франклін сказав: «Добре зробити - краще, ніж добре сказати».

Хорошим тоном в святкуванні Дня клієнта від компаній стає розсилка поздоровлень своїм клієнтам, пропозиції особливих знижок або нових корисних сервісів, товарів або послуг. Всім нам приємні сюрпризи. Ми приєднуємося до привітань на адресу всіх клієнтів, бажаємо їм успіхів і щастя!

Останні новини Чернігівщини

Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41

На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.

Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29

Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.

Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25

Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.