Діяльність комунальних підприємств обласної ради: досвід, проблеми, пошук перспектив
Саме на цих важливих виробничо-фінансових аспектах було акцентовано основну увагу на розширеній нараді очільників та спеціалістів структурних підрозділів підприємств управління комунального майна.
У заході взяли участь голова обласної ради Олена Дмитренко, її перший заступник Ніна Лемеш та заступник Дмитро Блауш, голова постійної комісії обласної ради з питань економічного розвитку, інвестиційної діяльності та здійснення державної регуляторної політики Дмитро Іванов та голова постійної комісії з питань освіти, науки, культури та інформаційної сфери Борис Петренко.
Провів нараду начальник управління комунального майна Василь Куліда.
В ході обговорення виробничих проблем комунальних та дочірніх підприємств обласної ради керівники відзначили важливість таких зустрічей, адже вони дають змогу очільникам комунальних підприємств поділитися досвідом роботи та спільно долучитися до пошуку вирішення проблемних питань задля отримання високих результатів, яких чекають від комунальних підприємств жителі Сіверського краю.
Першим учасники наради розглянули питання про підсумки фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств обласної ради за I квартал 2021 року. Начальник аналітичного відділу управління комунального майна Ірина Замерлова представила до уваги присутніх порівняльний аналіз фінансових показників звітного періоду з аналогічними показниками 2020 року, а також проаналізувала виконання показників фінансових планів. Також в доповіді йшлося про вжиття необхідних заходів по виконанню показників фінансових планів у І півріччі 2021 року.
Начальник фінансово-господарського відділу – головний бухгалтер обласної ради Валентина Тур ознайомила присутніх з деякими питаннями щодо виявлених порушень за підсумками проведеної перевірки Держаудитслужбою України. Вона акцентувала увагу на законодавчих аспектах використання бюджетних коштів, переданих комунальним підприємствам як поповнення статутного капіталу.
Також в рамках наради спеціалісти управління комунального майна проаналізували інформацію щодо прийнятих обласною радою регуляторних актів, які стосуються передачі, відчуження та списання майна і об'єктів спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, та ознайомили з особливостями застосування законодавства щодо оренди та страхування комунального майна.
Про нюанси складання податкової звітності комунальних підприємств поінформувала начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення – головний бухгалтер управління Олена Павленко.
За результатами наради будуть напрацьовані відповідні рішення, які сприятимуть подальшому поліпшенню фінансово-виробничої діяльності комунальних підприємств обласної ради.
Зведену інформацію про результати фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та фінансову звітність комунальних підприємств можна переглянути за посиланням.
Відділ інформаційного забезпечення виконавчого апарату Чернігівської обласної ради
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині зареєстрували індустріальний парк «Носівські господарства» 10:13
Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про включення індустріального парку «НОСІВСЬКІ ГОСПОДАРСТВА» до Реєстру індустріальних (промислових) парків. Парк створено строком на 30 років на території міста Носівка Ніжинського району. Ініціатором виступає Носівська міська рада.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:11
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 1 пожежу. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
12 грудня: цей день в Україні і світі 10:05
День 1388 Російська агресія - Day 1388 Russian aggression
На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43
У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.