Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 1 липня, 19:11:11

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Три школи Чернігівщини отримають майже 60 мільйонів гривень держсубвенції на модернізацію харчоблоків 11:38

У трьох закладах загальної середньої освіти області модернізують кухні за кошти держсубвенції. Відповідно до рішення Кабінету Міністрів від 25 червня 2025 року № 602-р на ці потреби спрямують близько 60 мільйонів гривень.

На Чернігівщині поліцейські оголосили підозри членам організованої злочинної групи, які організували роботу нарколабораторії промислових масштабів 11:16

Слідчі поліції Чернігівщини встановили факти злагодженої протиправної діяльності зловмисників у складі організованої злочинної групи.

Виконання бюджету у 2025 році: звіт за підсумками І кварталу 09:55

26 червня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради начальниця фінансового управління Олена Лисенко представила звіт про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади за І квартал поточного року.

«Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»: Чернігівщина з 2 медалями 09:32

Минулого тижня завершилися спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» сезону 2024/2025 років.

У Чернігові поліцейські оперативно затримали грабіжника 08:49

Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції «за гарячим слідом» встановили 24-річного чоловіка, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном з ломбарду в Чернігові.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини