Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 20 квітня, 13:54:43

Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні

21.12.2013   11:52Агенцiя

Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді

Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.

Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.

Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.

За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.

Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.

На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.

Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.

Останні новини Чернігівщини

«Трагедія в Драмі» — прем’єра документального проєкту-розслідування Суспільного 10:50

19 квітня о 19:00 на ютуб-каналі Суспільне Чернігів відбудеться прем'єра документального проєкту «Трагедія в Драмі».

Ярмаркували у Чернігові: яких працівників шукають місцеві підприємства? 10:39

Яку роботу та умови праці пропонують, говорили на ярмарку вакансій етичного бізнесу в Чернігові. Захід відбувся з ініціативи Міжнародної Організації з Міграції (МОМ) за фінансування народу Японії та за сприяння Чернігівської обласної служби зайнятості.

Спільний проєкт міста Чернігова, уряду Німеччини та UNDP в Україні 10:30

Наприкінці 2022 року в Україні було розпочато проєкт «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів», який фінансується урядом Німеччини. Реалізує проєкт німецька компанія GIZ та Програма розвитку ООН (UNDP) в Україні.

Чи високі ризики відбудови/відновлення об’єктів соціальної інфраструктури, пошкодженої внаслідок російської агресії в Чернігові? 10:13

Наявність ризиків під час моніторингу визначали аналітики громадської організації «Агенція міських ініціатив».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:44

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій постраждала 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини