Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні
Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді
Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.
Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.
Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.
За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.
Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.
На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.
Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.
Останні новини Чернігівщини
Чернігів і Амстердам стали партнерами в європейському проєкті кліматичної нейтральності 11:42
Місто Чернігів отримало європейського партнера — місто Амстердам — у межах міжнародного проєкту SUN4Ukraine (Sustainable Urban Net Zero Network for Ukraine).
Медицина без бар’єрів: у Бобровицькій громаді працює мобільна клініка 11:39
Доступність медичних послуг – один із пріоритетів Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні, ініційованої першою леді Оленою Зеленською. Над цим на Бобровиччині працюють як лікарі, так і керівництво громади разом з депутатським корпусом.
У Чернігові відкрилася фотовиставка «Обличчя стійкості» 11:22
23 жовтня у Чернігові відкрилася фотовиставка «Обличчя стійкості», присвячена незламності українських жінок у період війни, та організована Коаліцією «Чернігівщина 1325».
У січні-вересні 2025 року на Чернігівщині сплачено 30,7 млрд гривень податків, зборів та єдиного внеску 11:07
У Головному управлінні ДПС у Чернігівській області повідомили, що до бюджетів усіх рівнів Чернігівської області платниками податків у січні-вересні 2025 року сплачено 19,4 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів, що на 25,4 відс. (на 3,9 млрд грн) перевищує факт надходжень відповідного періоду 2024 року.
До Всесвітнього тижня ядерної науки: у 100 школах проведуть XR-виставку «Чорнобиль у війні: уроки ядерної безпеки» 10:12
Вперше в Україні до Nuclear Science Week — Всесвітнього тижня ядерної науки — музейники, науковці та освітяни запускають одразу у 100 школах XR-виставку «Чорнобиль у війні: уроки ядерної безпеки».