Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 4 вересня, 17:27:44

Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні

21.12.2013   11:52Агенцiя

Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді

Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.

Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.

Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.

За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.

Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.

На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.

Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.

Останні новини Чернігівщини

На Чернігівщині загинули двоє працівників гуманітарної місії, ще троє поранені

На Чернігівщині загинули двоє працівників гуманітарної місії, ще троє поранені 16:27

Сьогодні вдень російські війська завдали прицільного удару по працівниках гуманітарної місії з розмінування «Данська рада у справах біженців».

Жителі Чернігівщини можуть безоплатно отримати консультації з питань працевлаштування

Жителі Чернігівщини можуть безоплатно отримати консультації з питань працевлаштування 14:26

Повномасштабна війна похитнула ринок праці в Україні. Роботодавці нарікають, що їм бракує рук. А люди у пошуках роботи скаржаться, що пропозицій мало і зарплати не відповідають очікуванням.

 Як ветеранам і ветеранкам отримати більше безоплатних медичних послуг, а лікарям – доплату за допомогу Захисникам і Захисницям України

Як ветеранам і ветеранкам отримати більше безоплатних медичних послуг, а лікарям – доплату за допомогу Захисникам і Захисницям України 14:23

В Україні розширено перелік безоплатних послуг первинної медичної допомоги для ветеранів й ветеранок. Також запроваджено доплати лікарям, які надають їх ветеранам, з якими укладено декларації.

У Чернігові поліцейські перекрили канал розповсюдження психотропних речовин 14:21

Поліцейські встановили, що мешканець Чернігова налагодив систематичний збут уроздріб особливо небезпечної психотропної речовини. Під час обшуків у наркодилера вилучили 1 кг речовини, що схожа на солі альфа-PVP. Зловмисника затримано до ізолятора тимчасового тримання.

Понад 90 тис.грн сплатить браконьєр з м. Ніжин за незаконну риболовлю сітками 10:56

Другого вересня 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем під час проведення спільного рибоохоронного рейду з працівниками Сектору водної поліції Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області на водоймах Корюківського району викрито грубе порушення Правил рибальства.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини