Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні
Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді

Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.
Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.
Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.
За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.
Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.
На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.
Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.
Останні новини Чернігівщини
Три школи Чернігівщини отримають майже 60 мільйонів гривень держсубвенції на модернізацію харчоблоків 11:38
У трьох закладах загальної середньої освіти області модернізують кухні за кошти держсубвенції. Відповідно до рішення Кабінету Міністрів від 25 червня 2025 року № 602-р на ці потреби спрямують близько 60 мільйонів гривень.
На Чернігівщині поліцейські оголосили підозри членам організованої злочинної групи, які організували роботу нарколабораторії промислових масштабів 11:16
Слідчі поліції Чернігівщини встановили факти злагодженої протиправної діяльності зловмисників у складі організованої злочинної групи.
Виконання бюджету у 2025 році: звіт за підсумками І кварталу 09:55
26 червня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради начальниця фінансового управління Олена Лисенко представила звіт про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади за І квартал поточного року.
«Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»: Чернігівщина з 2 медалями 09:32
Минулого тижня завершилися спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» сезону 2024/2025 років.
У Чернігові поліцейські оперативно затримали грабіжника 08:49
Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції «за гарячим слідом» встановили 24-річного чоловіка, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном з ломбарду в Чернігові.