Effie Ukraine визнала маркетинг команду AB InBev Efes Україна найкращою у категорії напоїв
Маркетинг команда AB InBev Efes Україна отримала найпрестижнішу щорічну нагороду в сфері маркетингових комунікацій в Україні Effie Ukraine та стала найкращою у категорії напоїв. Основна мета Effie Awards Ukraine – заохочувати ефективні проекти, професіоналів у сфері маркетингу, а також сприяти розвитку галузі.
«Команди дають найкращий результат, коли є по-справжньому велика мета, амбіції та надихаюча візія. Перш за все, важливо зберігати класну атмосферу всередині компанії та рухатися до спільних цілей. У своїй команді я ціную такі якості: вміння генерувати ідеї та завжди бачити можливості, сильно мріяти, позитивно мислити, аналізувати та швидко приймати рішення, вміти адаптуватися, вміти підтримати та мотивувати себе та колег у складній ситуації. Я дуже пишаюся своєю командою, продуктами та нашими спільними проектами»,– зазначає маркетинг директор AB InBev Efes Україна Анна Руденко.
А проектів дійсно було чимало. Зокрема, у 2021 році AB InBev Efes Україна порадувала споживачів різноманітними новинками. Влітку компанія запустила новинку сезону – квас «Село і люди» зі смаком смородини та м’яти та сидр «Де Сад» з соком ожини, який з моменту виходу отримав прихильність та позитивні відгуки багатьох споживачів.
AB InBev Efes Україна порадувала і безалкогольною новинкою, запустивши безалкогольне пшеничне пиво «Біле 0 Alco», а також міцне класичне світле пиво – «Чернігівське Титан» і "Чернігівське Титан Нефільтроване".
Крім цього, у 2021 році команда маркетингу брала учать у масштабних подіях та впроваджувала важливі активності. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу.
У серпні бренд «Чернігівське» виступив офіційним спонсором Сорочинської ярмарки, та створив проєкт «Україні. З любов’ю» для того, щоб привітати Україну з Днем Незалежності. Команда об’їхала країну з півночі на південь та зі сходу на захід та зафіксувала тисячі щирих слів від українців, що надихають любити свою країну.
А команда бренду Corona розробила Corona Guide, щоб надихнути українців проводити більше часу поза приміщеннями, подорожувати та насолоджуватись життям. У ньому зібрані красиві місця в Україні, де від бренду Corona створені яскраві локації для відпочинку.
AB InBev Efes Україна об’єднала фанатів футболу та створила для бренду BUD віртуальну трибуну з можливістю «Королівського перегляду» вдома. Головна ідея віртуальної трибуни – створити враження, наче вболівальник готується до перегляду матчу на стадіоні. Для учасників віртуального матчу було запропоновано ряд активацій з можливим виграшем подарунків.
Вперше напередодні новорічних свят компанія AB InBev Efes Україна випустила лімітований пивний адвент-календар. Це подарунковий набір, який складається з 12 пляшок найкращого бельгійського імпорту. Кожна пляшка ховається під спеціальним «віконцем». Кожне віконце – це зображення визначних місць Бельгії.
Прес-служба AB InBev Efes Україна
Останні новини Чернігівщини
На Коропщині поліцейські виявили двох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного спʼяніння 17:21
Під час патрулювання на території Коропської громади правоохоронці виявили двох водіїв, які кермували в стані алкогольного сп’яніння.
У Чернігові відкрили виставку на честь загиблих працівників культури області 16:39
Від сьогодні в Обласному історичному музеї ім. Василя Тарновського експонується виставка, присвячена пам’яті працівників культури, які загинули в російсько-українській війні.
Зливав нечистоти в яр: на Чернігівщині викрили факт забруднення земель 16:17
Поліція Новгород-Сіверщини розслідує факт забруднення землі відходами
Колектив Чернігівської обласної лікарні в чергове ділився своєю кров’ю 15:12
30 жовтня Чернігівська обласна лікарня спільно з Чернігівським обласним центром крові організували та провели день добровільної донації крові серед колективу медичного закладу. Метою заходу було залучення якомога більшої кількості здорових людей до донорства крові.