На Тростянецькому водосховищі влаштовується нова система пропуску води
Поблизу смт Срібне - одна із найскладніших ділянок капітального ремонту дороги Н-07 Київ - Суми - Юнаківка. З великою гідротехнічною спорудою та понаднормовими ухилами рельєфу. Це Тростянецька балка.

Площа водяного дзеркала верхнього ставка водосховища - понад 100 гектарів. Раніше для перетоку води з верхнього у нижній ставок у земляному насипі дороги було влаштовано двовічкову трубу на збірних фундаментах. Тривалий час пропускна споруда не виконувала нормально своєї функції. Зокрема через втручання людського фактору - місце для перетоку води було засипане цеглою та бетоном. Труба замулювалась, земляне полотно дороги перезволожувалось. Була загроза руйнування труби всередині автомобільної дороги.
Для вирішення цієї проблеми в процесі капітального ремонту старий механізм для пропуску води демонтований. Посилюється та розширюється земляний насип дороги. Всередині нього влаштовується нова гофротруба. На верхньому ставку буде встановлений шандорний пристрій, за допомогою якого регулюватиметься рівень води у верхньому ставку та тиск води на земляний насип автодороги.
По завершенню робіт на трубі ділянка дороги вздовж Тростянецької балки буде заасфальтована.
Підрядна організація - ТОВ "СП "Автострада".
Нагадаємо, у 2021 році у Чернігівській області проводяться масштабні роботи з капітального ремонту траси Н-07 Київ - Суми - Юнаківка. Протяжність дороги по території області - майже 143 км. Це шлях, що поєднує південь Чернігівщини з Київщиною та Сумщиною. Станом на листопад 2021 року на понад 90 км протяжності по Чернігівській області вже є фінішний шар нового покриття.
Дорога Н-07 Київ - Суми - Юнаківка оновлюється в рамках державного інвестиційного проєкту "Приведення стану автомобільних доріг транспортного сполучення Київ - Суми - Харків (в межах Чернігівської та Сумської областей) до сучасних технічних вимог".
Дорога була побудована у 1965-1980 роках. Мала конструкцію дорожнього одягу на 78,4 км з цементобетону на основі з піску та на 64,4 км з чорного щебеню на дьогтєгрунтовій або щебеневій основі, місцями з верхнім шаром з асфальтобетону. Вже тривалий дорога час була непридатна до сучасного транспортного навантаження. Старий дорожній одяг вже давно втратив несучу здатність.
В процесі капітального ремонту дорога приводиться у відповідність до сучасних параметрів навантаження та безпеки руху. Розбиті бетонні плити та чорнощебеневе покриття замінюється на асфальтобетон. Реконструюються мости, що раніше не відповідали нормам по габаритам та вантажопідйомності.
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Продовжено реєстрацію заяв на отримання допомоги на придбання твердого палива 12:56
До уваги мешканців Чернігівської міської територіальної громади, які фактично проживають у житлових будинках/приміщеннях, котрі опалюються твердим пічним побутовим паливом!
На Чернігівщині триває збирання пізніх культур та посів озимих 12:19
Аграрії Чернігівської області проводять збирання пізніх культур та продовжують посів озимих під урожай 2026 року.
Громади Чернігівщини – серед претендентів на участь у пілотуванні системи профорієнтації 11:48
Швейцарсько-український проєкт DECIDE спільно з Міністерством освіти і науки України запрошує територіальні громади долучитися до створення сучасної системи профорієнтації для учнів та учениць 8–9 класів.
Чернігівщина – серед найсильніших на Чемпіонаті України з хортингу! 11:27
З 10 до 11 жовтня в Києві відбувся чемпіонат України з хортингу, розділ "Боротьба" (ударна техніка рук та ніг - заборонена).
Надавачі психосоціальних послуг області вдосконалюють професійні знання і навички 11:10
Низку тематичних навчань і тренінгів відвідали фахівці у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП) Чернігівщини.