На Тростянецькому водосховищі влаштовується нова система пропуску води
Поблизу смт Срібне - одна із найскладніших ділянок капітального ремонту дороги Н-07 Київ - Суми - Юнаківка. З великою гідротехнічною спорудою та понаднормовими ухилами рельєфу. Це Тростянецька балка.

Площа водяного дзеркала верхнього ставка водосховища - понад 100 гектарів. Раніше для перетоку води з верхнього у нижній ставок у земляному насипі дороги було влаштовано двовічкову трубу на збірних фундаментах. Тривалий час пропускна споруда не виконувала нормально своєї функції. Зокрема через втручання людського фактору - місце для перетоку води було засипане цеглою та бетоном. Труба замулювалась, земляне полотно дороги перезволожувалось. Була загроза руйнування труби всередині автомобільної дороги.
Для вирішення цієї проблеми в процесі капітального ремонту старий механізм для пропуску води демонтований. Посилюється та розширюється земляний насип дороги. Всередині нього влаштовується нова гофротруба. На верхньому ставку буде встановлений шандорний пристрій, за допомогою якого регулюватиметься рівень води у верхньому ставку та тиск води на земляний насип автодороги.
По завершенню робіт на трубі ділянка дороги вздовж Тростянецької балки буде заасфальтована.
Підрядна організація - ТОВ "СП "Автострада".
Нагадаємо, у 2021 році у Чернігівській області проводяться масштабні роботи з капітального ремонту траси Н-07 Київ - Суми - Юнаківка. Протяжність дороги по території області - майже 143 км. Це шлях, що поєднує південь Чернігівщини з Київщиною та Сумщиною. Станом на листопад 2021 року на понад 90 км протяжності по Чернігівській області вже є фінішний шар нового покриття.
Дорога Н-07 Київ - Суми - Юнаківка оновлюється в рамках державного інвестиційного проєкту "Приведення стану автомобільних доріг транспортного сполучення Київ - Суми - Харків (в межах Чернігівської та Сумської областей) до сучасних технічних вимог".
Дорога була побудована у 1965-1980 роках. Мала конструкцію дорожнього одягу на 78,4 км з цементобетону на основі з піску та на 64,4 км з чорного щебеню на дьогтєгрунтовій або щебеневій основі, місцями з верхнім шаром з асфальтобетону. Вже тривалий дорога час була непридатна до сучасного транспортного навантаження. Старий дорожній одяг вже давно втратив несучу здатність.
В процесі капітального ремонту дорога приводиться у відповідність до сучасних параметрів навантаження та безпеки руху. Розбиті бетонні плити та чорнощебеневе покриття замінюється на асфальтобетон. Реконструюються мости, що раніше не відповідали нормам по габаритам та вантажопідйомності.
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Поліція Чернігівщини спільно з СБУ затримала групу наркодилерів та ліквідувала лабораторію з виробництва психотропів промислових масштабів 18:24
Поліцейські Чернігівщини спільно з СБУ припинили діяльність потужної нарколабораторії, де наркоділки виготовляли кілограмові партії психотропів для збуту по всій території України.
Чернігівські спортсмени вибороли золото і бронзу на студентському чемпіонаті України з боксу 17:29
З 05 до 10 жовтня у Києві відбувся чемпіонат України з боксу серед студентів на честь воїнів 3-го Армійського Корпусу.
Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 16:52
Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 4 пожежі.
єВідновлення: компенсацію за пошкоджене житло отримають ще 11 чернігівців 16:32
Виконавчий комітет Чернігівської міської ради 13 жовтня затвердив чергові рішення комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією рф проти України.
Чернігівська обласна дитяча лікарня крокує до європейської медичної спільноти 15:51
В рамках Форуму Міжнародного медичного партнерства, який цьогоріч пройшов під гаслом «Від лікаря до лікаря» (International Medical Partnership Forum: From Doctor to Doctor) 9 жовтня у Києві було підписано Меморандум про співпрацю між Чернігівською обласною дитячою лікарнею та Університетською клінікою міста Лілль (Франція).