До суду скеровано обвинувальний акт щодо жителя Чернігова, який намагався викрасти дитину
Завершено досудове розслідування у кримінальному провадженні, розпочатому за фактом незакінченого замаху на викрадення дитини (ч.3 ст. 15, ч. 2 ст. 186 КК України).
Прокуратурою висунуто обвинувачення місцевому мешканцю в тому, що в травні 2020 року чоловік, перебуваючи в одному з населених пунктів Чернігівського району, у стані алкогольного сп’яніння, намагався викрасти 7-річну дівчинку шляхом насильного її поміщення до салону власного автомобіля, проте не довів злочинний умисел до кінця, оскільки був помічений випадковим перехожим.
Довідково: санкція ч. 2 ст. 146 КК України передбачає покарання у виді позбавлення волі на строк до 5 років.
За інформацією Чернігівської місцевої прокуратури
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!
Осінній марафон олімпіадних змагань на Чернігівщині 15:48
Осінь на Чернігівщині традиційно щедра не лише на барви, а й на здобутки юних інтелектуалів. Перші дні листопада 2025 року об’єднали сотні талановитих, допитливих і цілеспрямованих здобувачів освіти області на І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, французької мови та інформатики – предметів, які поєднують логіку, креативність, аналітику й натхнення до пізнання.