Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 23 червня, 17:09:58

Відсьогодні українці можуть поскаржитися на страхові компанії, ломбарди і профспілки в НБУ

01.07.2020   07:18Агенцiя

З 1 липня Національний банк починає приймати звернення громадян про роботу небанківських фінансових установ. Про це йдеться в повідомленні пресслужби НБУ.

Наголошується, що НБУ з 1 липня стає регулятором небанківських фінансових установ.

"Ми починаємо приймати та опрацьовувати звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок. Клієнтам фінансових установ у разі порушення їх прав у першу чергу слід звертатися з письмовою скаргою на ім'я керівника відповідного фінансової установи", – йдеться в повідомленні.

Наголошується, що в ситуації поширення коронавірусу в Україні безпечніше і зручніше звертатися до НБУ за допомогою дистанційних каналів: звернення на електронну пошту; зателефонувати на гарячу лінію або відправити лист разом з супроводжуючими документами.

"У зверненні потрібно вказати прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги, а також вказати, якої фінансової установи стосується звернення. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого вирішення вашої справи", – підкреслив Нацбанк.

Зазначається, що НБУ не розглядає анонімні звернення без імені автора та вказівки місця його проживання.

Також питання, що перебувають поза компетенцією регулятора, Нацбанк переказує у відповідний державний орган і обов'язково повідомляє про це клієнта.

Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, НБУ повертає звернення і просить уточнити дані.

Також не розглядається повторне звернення з того самого питання, якщо перше звернення не було вирішено.

Зазначається, що відповідь на стандартне звернення надається протягом 30 днів.

Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення і перевірки, відповідь надається протягом 15 днів.

В окремих складних випадках термін розгляду може бути продовжений до 45 днів.

Останні новини Чернігівщини

У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37

Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17

В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15

До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13

Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.

На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12

Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини