Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії
За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.
До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.
Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.
"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.
Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.
Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.
Останні новини Чернігівщини
Чернігівські спортсмени серед призерів Кубка України з рукопашного бою 17:11
З 28 до 31 серпня в місті Буча відбувся Кубок України з рукопашного бою, присвячений пам’яті загиблих співробітників Служби безпеки України. У змаганнях взяли участь близько 250 спортсменів із 17 областей.
«Пакунок школяра»: 5 актуальних питань про подання до сервісних центрів Пенсійного фонду України заяв на отримання виплати 17:10
Пенсійний фонд України профінансував перші виплати допомоги за державною програмою «Пакунок школяра» для понад 86 тисяч сімей першокласників. На спеціальні рахунки вже зараховано по 5 тисяч гривень. Обсяг першого фінансування – понад 430 млн грн.
10 нових укриттів на Чернігівщині — Фундація Олени Зеленської облаштовує безпечні простори для навчання 17:09
Учора перша леді України разом із командою Фундації Олени Зеленської відвідала чотири відновлені та облаштовані укриття у школах і садочках Чернігівщини. Загалом завдяки підтримці Фундації в області у 2025 році відкрилися 10 укриттів.

В Чернігові поліцейські затримали торговця наркотиками 17:05
Співробітники Чернігівського райуправління поліції спільно з патрульними поліцейськими викрили молодика, який підозрюється у збуті наркотичних засобів і психотропних речовин.
70 чернігівських сімей отримають допомогу при народженні дитини 17:03
Одноразова матеріальна допомога при народженні дитини буде надана ще 70 чернігівкам, які зареєстровані у територіальній громаді міста. Загальна сума виплат — 1 890 000 гривень. Відповідне рішення прийняте на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради 3 вересня.