Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 14 липня, 17:31:59

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

Поліція розслідує обставини смертельної ДТП у Ніжинському районі 16:12

11 липня близько 17-ї години до поліції надійшло повідомлення про те, що на трасі М-02 « Кіпті-Глухів-Бачівськ» поблизу Батурина сталася дорожньо-транспортна пригода, внаслідок якої загинула людина.

Підлітки зі Сновщини взяли участь у менторській програмі "Покоління Перемоги" 15:39

Досягати спільних цілей навчилися десятикласники та десятикласниці Сновської громади під час участі в менторській програмі «Покоління перемоги» від GoGlobal. Крім цього, надолужили прогалини зі шкільних предметів, удосконалили свої комунікаційні навички та підтягнули фінансову грамотність.

Майже мільярд гривень компенсацій: на Чернігівщині триває реалізація програми «єВідновлення» 15:15

Програма «єВідновлення», яка передбачає надання компенсації за пошкоджене та зруйноване житло, реалізується в області більше року. За цей час на Чернігівщині нараховано компенсацій на майже мільярд гривень.

Чотири ліцеї та 23 гімназії. У Чернігові перепрофілювали заклади загальної середньої освіти 14:33

Тобто, змінили тип шкіл та затвердили їхні статути у новій редакції. Відповідне рішення затверджене на 41-й (позачерговій) сесії Чернігівської міської ради VIIІ скликання 10 липня.

Чернігівські поліцейські розкрили крадіжку грошей з втраченої банківської картки 13:48

Оперативники Чернігівського райуправління поліції викрили зловмисницю, яка привласнила знайдену банківську картку, а потім викрала з неї 180 тисяч гривень.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини