Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 16 вересня, 15:57:04

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

08:23

Прокуратура повертає у власність громади гідроспоруди на Коропщині

Прокуратура повертає у власність громади гідроспоруди на Коропщині 08:19

З метою захисту інтересів територіальної громади, прокуратура звернулася до суду з заявами про передачу чотирьох гідротехнічних споруд, площею понад 20 тис. м2, у комунальну власність.

Чернігівська обласна дитяча лікарня отримала сучасний ультразвуковий сканер від благодійників 08:16

Завдяки Благодійній організації La Chaine de l'Espoir Чернігівська обласна дитяча лікарня поповнилась сучасним ультразвуковим сканером експертного класу з кардіонахилом.

Продовжила справу загиблого чоловіка: до лав поліції Чернігівщини доєдналася дружина Героя-захисника Чернігова Дарина Христенок 08:13

Начальник поліції Чернігівщини Іван Іщенко привітав у лавах поліції Чернігівщини Дарину Христенок, дружину полеглого Героя Олексія Христенка, який загинув у 2022 році під час оборони Чернігова від російських загарбників.

Бронза світового рівня: Данило Жасан — призер чемпіонату світу з боксу-2025 у Ліверпулі 08:10

З 4 по 14 вересня у місті Ліверпуль (Велика Британія) проходить чемпіонат світу з боксу World Boxing Championship 2025, який об’єднав 540 найсильніших спортсменів із 66 країн світу.