Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії
За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.
В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.
До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.
Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.
"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.
Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.
Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.
Останні новини Чернігівщини
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:01
Протягом минулої доби небезпечних подій не зареєстровано.
4 грудня: цей день в Україні і світі 09:10
День 1380 Російська агресія - Day 1380 Russian aggression
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів 11:34
Уряд ухвалив низку рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та започаткують системне державне фінансування пасажирських залізничних перевезень.
Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок 10:56
25 листопада відбувся перший онлайн-тренінг «Лідерство і соціальна відповідальність у бізнесі. Мистецтво партнерств» у межах програми «Підтримка розширення економічних прав жінок в Україні».
Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні 10:49
За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору підприємства у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану та у видачі завідомо неправдивих офіційних документів службовою особою (ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).