Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 12 листопада, 05:31:12

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

Тепло сердець та черговий транш гуманітарної допомоги: на Чернігівщину завітали французькі волонтери 13:22

Днями до Чернігова прибула сорок друга двадцятитонна фура з гуманітарною допомогою, зібраною волонтерами із дружньої Франції.

Понад 3 мільйони гривень — на підтримку сімей з новонародженими у Чернігові 12:51

Одноразова матеріальна допомога при народженні дитини буде надана ще 105 чернігівкам, які зареєстровані у територіальній громаді міста. Загальна сума виплат — 3 135 000 гривень.

Ніжинські поліцейські затримали підозрювану у вбивстві співмешканця 12:20

Поліцейські встановили, що між співмешканцями виник конфлікт під час спільного вживання алкогольних напоїв. У ході сварки 36-річна жінка ножем завдала потерпілому удар у груди, від якого чоловік помер на місті події.

У Чернігові створено Раду з питань внутрішньо переміщених осіб 11:49

10 листопада 2025 року виконавчий комітет Чернігівської міської ради ухвалив рішення про створення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб та затвердження Положення про неї.

Підбито проміжні підсумки реалізації Стратегії з безбар'єрності: Чернігівщина – у трійці лідерів 11:08

Наприкінці минулого тижня Прем’єр-міністерка України Юлія Свириденко провела у Бородянці виїзне засідання Ради безбар’єрності.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини