Чернігівський міський контакт-центр за рік опрацював 115 тисяч звернень
Найголовніше, щоб людина, яка звернулася до міського контакт-центру, отримала інформацію та орієнтовний термін усунення її проблеми. На цьому наголосив чернігівський міський голова Владислав Атрошенко на розширеній нараді в міській раді 7 травня. Мова про це йшла під час доповіді керівниці міського контакт-центру Оксани Дубровної.
"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.
Він звернувся і до керівників ОСББ і закликав їх також максимально взаємодіяти з комунальними підприємствами через контакт-центр, адже це дуже зручно для всіх.
"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, то ми часто не бачимо цих процесів. А значить не можемо відслідкувати, що було зроблено, і як ви реагували на скарги громадян", - вважає міський голова.
Міський контакт-центр створено у 2016 році. Місія центру - цілодобовий прийом заяв та звернень від громадян, аналіз виконаних робіт за зверненнями, максимально швидке реагування на проблеми у місті. Ще один напрям - робота з боржниками за послуги ЖКГ. Працівники контакт-центру також проводять роботу з виявлення об'єктів, які не перебувають на балансі міського господарства, наприклад, безхазяйних мереж, покинутих шахтових люків тощо, електро- та радіоопор. Тим більше, що такі об'єкти становлять потенційну небезпеку для громадян, а подекуди можуть призвести до аварій.
Відпрацьована система реагування на порушення у сфері благоустрою: із залученням Муніципальної варти, фотофіксацією.
Приміром, мешканці вул. Попова, 47 скаржилися на аварійну електроопору. Контакт-центр відпрацював заявку і виявив, що це об'єкт Південно-західної залізниці. У подальшому вона і впорядкувала об'єкт.
Так само відпрацьовуються покинуті шахтові колодязі, провали на дорожньому покритті на ділянках, які можуть перебувати у користуванні підприємств та організацій.
Кількість звернень громадян до контакт-центру за останній рік зросла удвічі: з 67 тисяч у 2017 до 115 тисяч у 2018 році. Найбільше звернень - щодо ЖКГ та благоустрою. Якщо проаналізувати останні, то 39% з них це звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стану комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.
По завершенню доповіді Владислав Атрошенко рекомендував керівниці контакт-центру передбачити варіант організації роботи на випадок виникнення аварійних ситуацій, коли одночасно додзвонюються десятки людей. Зараз обладнання розраховане на одночасне утримання на зв’язку 60 ліній, а приймає дзвінки одночасно 5 операторів, інформувала прес-служба Чернігівської міської ради.
Останні новини Чернігівщини
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів 11:34
Уряд ухвалив низку рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та започаткують системне державне фінансування пасажирських залізничних перевезень.
Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок 10:56
25 листопада відбувся перший онлайн-тренінг «Лідерство і соціальна відповідальність у бізнесі. Мистецтво партнерств» у межах програми «Підтримка розширення економічних прав жінок в Україні».
Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні 10:49
За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору підприємства у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану та у видачі завідомо неправдивих офіційних документів службовою особою (ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).
«Спас Чернігівський: Собор як місце єднання»: у Софії Київській презентували спецвипуск журналу про чернігівську пам’ятку 10:13
Вчора у Національному заповіднику «Софія Київська» провели презентацію спецвипуску журналу «Антиквар», присвяченого чернігівському Спасо-Преображенському собору.
Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів 09:35
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції ВП №3 (м. Городня) Чернігівського райуправління поліції викрили 53-річного водія автомобіля ВАЗ, який керував транспортом у стані алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.