Чернігівський міський контакт-центр за рік опрацював 115 тисяч звернень
Найголовніше, щоб людина, яка звернулася до міського контакт-центру, отримала інформацію та орієнтовний термін усунення її проблеми. На цьому наголосив чернігівський міський голова Владислав Атрошенко на розширеній нараді в міській раді 7 травня. Мова про це йшла під час доповіді керівниці міського контакт-центру Оксани Дубровної.

"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.
Він звернувся і до керівників ОСББ і закликав їх також максимально взаємодіяти з комунальними підприємствами через контакт-центр, адже це дуже зручно для всіх.
"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, то ми часто не бачимо цих процесів. А значить не можемо відслідкувати, що було зроблено, і як ви реагували на скарги громадян", - вважає міський голова.
Міський контакт-центр створено у 2016 році. Місія центру - цілодобовий прийом заяв та звернень від громадян, аналіз виконаних робіт за зверненнями, максимально швидке реагування на проблеми у місті. Ще один напрям - робота з боржниками за послуги ЖКГ. Працівники контакт-центру також проводять роботу з виявлення об'єктів, які не перебувають на балансі міського господарства, наприклад, безхазяйних мереж, покинутих шахтових люків тощо, електро- та радіоопор. Тим більше, що такі об'єкти становлять потенційну небезпеку для громадян, а подекуди можуть призвести до аварій.
Відпрацьована система реагування на порушення у сфері благоустрою: із залученням Муніципальної варти, фотофіксацією.
Приміром, мешканці вул. Попова, 47 скаржилися на аварійну електроопору. Контакт-центр відпрацював заявку і виявив, що це об'єкт Південно-західної залізниці. У подальшому вона і впорядкувала об'єкт.
Так само відпрацьовуються покинуті шахтові колодязі, провали на дорожньому покритті на ділянках, які можуть перебувати у користуванні підприємств та організацій.
Кількість звернень громадян до контакт-центру за останній рік зросла удвічі: з 67 тисяч у 2017 до 115 тисяч у 2018 році. Найбільше звернень - щодо ЖКГ та благоустрою. Якщо проаналізувати останні, то 39% з них це звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стану комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.
По завершенню доповіді Владислав Атрошенко рекомендував керівниці контакт-центру передбачити варіант організації роботи на випадок виникнення аварійних ситуацій, коли одночасно додзвонюються десятки людей. Зараз обладнання розраховане на одночасне утримання на зв’язку 60 ліній, а приймає дзвінки одночасно 5 операторів, інформувала прес-служба Чернігівської міської ради.
Останні новини Чернігівщини
У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37
Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17
В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15
До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13
Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.
На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12
Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.