Розпочато роботу зі створення Громадської ради при Чернігівській ОДА нової каденції
Чернігівською облдержадміністрацією затверджено склад ініціативної групи з підготовки установчих зборів нового складу Громадської ради при ОДА.

До складу ініціативної групи ввійшли 14 осіб, з яких 9 представляють діючу Громадську раду, а також один представник громадської організації та 4 — Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.
Ініціативна група має визначити дату установчих зборів, початок та порядок прийому документів для участі в них.
Довідково:
Утворення нового складу Громадської ради при облдержадміністрації регламентовано постановою КМУ від 3 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики».
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації
Останні новини Чернігівщини

Яка тепер офіційна назва війни України з російським агресором? 11:22
Бурхливі обговорення щодо назви сучасної війни України з російським агресором завершені.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:15
Протягом минулої доби зареєстровано 26 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди, 23 пожежі та 1 аварійну ситуацію на системах життєзабезпечення. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.

У Чернігові готують нове покоління кухарів та пекарів 11:14
У Чернігові стартував проєкт «Професійна освіта для відновлення та розвитку Чернігівщини», який реалізується агенцією Expertise France та ГО “Культ Фуд” шеф-кухаря Євгена Клопотенка у межах програми «Стійкість».
«Зручніше, безпечніше, екологічніше»: у Чернігові представили План розвитку велоінфраструктури 11:12
16 вересня у Чернігівській міській раді презентували План розвитку велосипедної інфраструктури Чернігівської міської територіальної громади.
Поліція документує наслідки ворожого обстрілу прикордонної Семенівки 09:12
Вчора вдень росіяни поцілили з реактивних систем залпового вогню «Град» по житловому району у м. Семенівка Новгород-Сіверського району.