Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 7 листопада, 23:41:56

Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

26.12.2018   08:12

Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Останні новини Чернігівщини

Росіяни атакували енергетичну та транспортну інфраструктуру Чернігівщини 14:18

Вранці 7 листопада російські війська завдали ударів по об’єктах енергетичної та транспортної інфраструктури в Городнянській та Бахмацькій громадах.

Поліція затримала у Новгороді-Сіверському місцевого депутата, який у нетверезому стані чинив опір поліцейським 13:27

Перебуваючи з ознаками алкогольного сп’яніння, чоловік керував авто та відмовлявся надати документи. Крім того, чинив опір правоохоронцям. Нині його поміщено до ізолятора тимчасового тримання.

Жителя м.Чернігова засуджено за умиснезаподіяння тілесних ушкоджень співмешканцю матері, що спричинили смерть останнього 12:42

Чернігівською окружною прокуратурою доведено вину 32-річного місцевого жителя в умисному заподіянні співмешканцю своєїматерітяжких тілесних ушкоджень, тобто умисних тілесних ушкоджень, небезпечних для життя в момент заподіяння, що спричинили смерть потерпілого (ч.2 ст.121 КК України).

«Форум Добрих Справ» – «Сила громади» у Чернігові об’єднав волонтерів, військових, освітян, культурних діячів та громадських лідерів 12:20

6 листопада вперше у Чернігові в обласному художньому музеї ім. Г.Галагана пройшов «Форум Добрих Справ» – «Сила громади», який об'єднав волонтерів, благодійників, військових, освітян, культурних діячів, підприємців та громадських активістів з усієї України.

Іпотерапія для поранених захисників: психологи системи МВС Чернігівщини спільно з відомчою медустановою організували реабілітаційний захід 11:46

У Чернігові для бійців, які після поранення потребують фізичної та психологічної реабілітації, організували візит до кінно-спортивного клубу «Казка».

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини