Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування
Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.
Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.
Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.
За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.
«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».
Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.
Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.
Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.
Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.
Останні новини Чернігівщини
Пільгова іпотека для військових на Чернігівщині: як працює програма «єОселя» у 2025-2026 році 11:36
У 2025 році військовослужбовці з Чернігівщини можуть скористатися державною програмою доступного житла «єОселя» на оновлених умовах.
На Чернігівщині судитимуть підприємця за несплату понад 4,6 мільйона гривень податків 10:39
Слідчі поліції Чернігівщини під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний акт щодо підприємця, який організував протиправну схему, що дозволила йому ухилитися від сплати податків на суму в понад 4,6 мільйона гривень.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:37
Протягом минулої доби зареєстровано 7 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 6 осіб постраждали.
17 грудня: цей день в Україні і світі 08:56
День 1393 Російська агресія - Day 1393 Russian aggression
Місцеві бюджети Чернігівщини у січні-листопаді поточного року поповнились на 10 мільярдів гривень податків та зборів 12:37
Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує, що до місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області за січень-листопад 2025 року надійшло 10 млрд грн від сплати податків і зборів. Із загальної суми до обласного бюджету спрямовано 1,4 млрд грн, решту коштів отримали бюджети територіальних громад.