Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 25 квітня, 23:09:14

Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

26.12.2018   08:12

Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Останні новини Чернігівщини

Ходити з молотком та арматурою: у Чернігові затримали блогера, який у своїх відео розповідав, як чинити опір ТЦК 15:38

У Чернігові затримали місцевого блогера з ніком "Звичайний хлопець". Чоловік на власному YouTube-каналі розповідав, як чинити опір співробітникам ТЦК за допомогою молотка, заточеної монети, піску, бензину, арматури та іншими способами.

На Прилуччині поліцейські затримали торгівця наркотиками 15:28

Співробітники Прилуцького райвідділу поліції задокументували низку фактів збуту наркотичних засобів, вчинених 42-річним мешканцем Парафіївської громади. Роздрібного наркодилера затримано до ізолятора тимчасового тримання.

Подальшу долю Сновської гімназії обговорювали під час розширеної виїзної наради 15:23

Минулого тижня голова обласної ради Олена Дмитренко відвідала Сновську громаду у зв’язку із тим, що постало питання доцільності функціонування комунального закладу «Сновська гімназія» Чернігівської обласної ради в контексті оптимізації мережі закладів освіти інституційного догляду та виховання дітей

Представниці Чернігівської міської ради взяли участь у тренінгу, на якому представлена друга частина Навчальної програми для розвитку спроможності цільових муніципалітетів 15:20

16-17 квітня 2024 року Асоціація міст України провела у Києві дводенний тренінг для представників муніципалітетів України. Спеціалістки відділу міжнародних відносин та інвестицій і управління економічного розвитку міста Чернігівської міської ради взяли участь у тренінгу, на якому була представлена друга частина Навчальної програми для розвитку спроможності цільових муніципалітетів, яку розробила Асоціація міст України.

У Чернігові поліцейські затримали двох посадовців державної установи, які налагодили корупційну схему отримання хабарів з підприємців 15:15

Поліцейські слідчого управління поліції Чернігівщини спільно з оперативниками обласного Управління стратегічних розслідувань затримали «на гарячому» начальника та інспектора одного з відділів державної установи з питань праці, які підозрюються в отриманні хабаря від директора місцевого підприємства.