Кожен шостий споживач газу Чернігівщини користується особистим кабінетом
Понад два роки тому клієнти «Чернігівгазу» отримали змогу контролювати облік газу і стан особового рахунку в особистому кабінеті. Зараз цим сервісом користуються 58 тис домогосподарств області. За минулий рік, кількість користувачів послуги зросла на 46%.

Тільки впродовж 2017 року на сайті 104.ua кабінети зареєстрували більше 17 тис клієнтів «Чернігівгазу». Кожен з них має можливість в будь-який час переглянути інформацію по власному особовому рахунку, при цьому не витрачаючи час на відвідування Центрів обслуговування.
За 2017 рік через особистий кабінет на сайті 104.ua прийнято близько 295 тис показань лічильників газу, понад 6 тис клієнтів отримали онлайн-консультації. Майже половина звернень – 47% - стосувалися розрахунків за газ та передачі показань, 24% - пільг та субсидій, 5,1% питали про реєстрацію приладів, 3,6% вирішували питання повірки, установки та заміни лічильника. Менше всього споживачів цікавили онлайн-оплати - 0,5%, та питання безпеки користування газовими приладами – 0,1% звернень.
Сучасний web-сервіс є найбільш популярним серед господарів, які мають лічильники газу - майже 56,5 тис, або 99% від загальної кількості зареєстрованих. Адже це один із найзручніших та найшвидших способів передати показання. Щомісяця більше половини користувачів особистих кабінетів передають дані саме в такий спосіб. Крім того, сервіс дає можливості онлайн-оплати, завантаження рахунку, інтерактивного спілкування з фахівцями компанії, містить дані щодо встановлених газових приладів та лічильника, тощо.
У порівнянні з 2016 роком динаміка онлайн-звернень зменшилася в 1,7 разів. Газовики вбачають в цьому позитивний результат. Передусім, це свідчить про більшу обізнаність споживачів в газових питаннях. Також цьому сприяло запровадження додаткових функцій онлайн-сервісу, зокрема нової опції «Зателефонуйте мені». Тепер споживачі мають змогу оперативніше вирішувати питання, замовивши зворотній дзвінок від оператора контакт-центру.
«Виходячи з побажань самих споживачів, наша компанія постійно вдосконалює функціонал кабінетів. Одна з останніх новинок - запровадження додаткової функції замовлення зворотного дзвінку від фахівця контакт-центру. Впродовж року майже 1,4 тис клієнтів скористалися даною послугою», - повідомив начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Все більше чернігівців усвідомлюють зручність і переваги дистанційного спілкування з газовими компаніями - з настанням опалювального сезону активність реєстрацій збільшилася втричі. Проста процедура реєстрації займає декілька хвилин. Достатньо знати особовий рахунок, суму останньої оплати і мати електронну скриньку. Більш детально про це можна дізнатися з інструкції на сайті 104.ua.
ПАТ «Чернігівгаз»
Останні новини Чернігівщини
Поліція проводить перевірку за фактом ймовірних хуліганських дій у Чернігові 10:07
Учора до поліції надійшло повідомлення, що в місті Чернігові на зупинці перебуває невідомий хлопець, який тримає в руках предмет, що схожий на пістолет і споряджає його набоями.
Повідомлення про початок відбору кандидатів до складу Ради ветеранів при Чернігівській обласній державній адміністрації 09:26
Відповідно до розпорядження (pdf, 252 КБ) начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 20 червня 2025 року № 783 «Про утворення ініціативної групи» та з урахуванням Порядку та умов відбору кандидатів до складу Ради ветеранів при Чернігівській обласній державній адміністрації, затверджених заступником голови Чернігівської обласної державної адміністрації 20 червня 2025 року (далі – Порядок та умови), 23 червня 2025 року оголошується початок відбору кандидатів до складу Ради ветеранів при Чернігівській обласній державній адміністрації (далі – Рада ветеранів).
Відновлено гаряче водопостачання за низкою адрес у Чернігові 08:50
Комунальне підприємство «Теплокомуненерго» Чернігівської міської ради інформує, що 20 червня 2025 року о 17:00, після завершення аварійно-ремонтних робіт на теплових мережах, відновлено подачу гарячої води до житлових будинків, закладів освіти та охорони здоров’я за численними адресами міста.
У Прилуках поліція задокументувала спробу нетверезого водія надати неправомірну вигоду поліцейським 08:28
Співробітники Прилуцького районного відділу поліції викрили 41-річного водія мопеда «Honda», який керував транспортом у нетверезому стані. За відмову від складання адміністративних матеріалів правопорушник пропонував поліцейським неправомірну вигоду в сумі 300 доларів США.