Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 7 листопада, 12:42:02

Мобільний додаток "Call-центр CityOn. Чернігів"» та портал міського контакт-центру набирає обертів

15.12.2017   08:18

У Чернігові 13 грудня почав працювати в повному режимі мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» та офіційний портал міського контакт-центру - http://chmkc.com.ua.

Відтепер за їх допомогою в режимі он-лайн усі чернігівці можуть подавати свої звернення до Чернігівського міського колл-центру. Одночасно з цим багатоканальна  телефонна лінія 0800-50-93-50 беззмінно продовжує і надалі цілодобово працювати без вихідних та обідньої перерви. 

Нагадуємо, що міський контакт-центр Чернігова приймає всі звернення, які стосуються проблем, що виникли в будь-якій сфері житлово-комунального господарства міста.

Щоб передати звернення до контак-центру в режимі реального часу за допомогою додатку або веб-порталу користувачу першочергово потрібно зареєструватися (ця процедура робиться тільки один раз),щоб отримати доступ до Особистого кабінету. Після реєстрації користувач має змогу надіслати фото та текстове звернення, а потім в режимі online особисто слідкувати за реагуванням на них. 

Як повідомила керівник колл-центру Оксана Дубровна, що за першу добу за допомогою мобільного додатку та веб-порталу до них надійшло 40 звернень, 5 з яких станом на сьогодні вже виконані. Загалом середня кількість звернень, які надходять через «гарячу лінію»протягом доби, становить 420.

За допомогою додатку та веб-порталу звернення можна передавати як у текстовому вигляді, так і у вигляді фото або відео. Єдине умова - щоб розмір фото або відео не перевищував 50 Мб. Після направлення звернення оператор контакт-центру заявку отримує миттєво. Він перевіряє її на інформаційну змістовність (щоб була зазначена адреса, конкретно визначено, яка проблема). Якщо в направлену звернені не вдається зрозуміти, в чому проблема, чи не зазначена адреса - оператор контакт-центру обов’язково зв’язується з заявником за допомогою чату або телефонного дзвінка та з’ясовує всі інші деталі. Після цього він направляє звернення до компетентної  комунальної служби, розповіла Оксана Дубровна.

Мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» розроблений тапридатний для завантаження на телефони з операційною системою - iOS, Android та Windows Mobile.

Посилання для завантаження додатку:

iOS - https://itunes.apple.com/ru/app/call-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-cityon-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B2/id1316383208?mt=8

Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.callcenter.chenihiv

Інструкція, як подати звернення та як зареєструвати на веб-порталі і додатку http://chmkc.com.ua/home/article/howplaceorder.

Як працює мапа звернень та на які типи розподіляються звернення читайте в нашій інформації «Сайт міського колл-центру розпочав свою роботу».


Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

«Форум Добрих Справ» – «Сила громади» у Чернігові об’єднав волонтерів, військових, освітян, культурних діячів та громадських лідерів 12:20

6 листопада вперше у Чернігові в обласному художньому музеї ім. Г.Галагана пройшов «Форум Добрих Справ» – «Сила громади», який об'єднав волонтерів, благодійників, військових, освітян, культурних діячів, підприємців та громадських активістів з усієї України.

Іпотерапія для поранених захисників: психологи системи МВС Чернігівщини спільно з відомчою медустановою організували реабілітаційний захід 11:46

У Чернігові для бійців, які після поранення потребують фізичної та психологічної реабілітації, організували візит до кінно-спортивного клубу «Казка».

Всесвітній день прибирання: Чернігівщина – серед цьогорічних лідерів України 11:13

Чернігівська область увійшла до трійки лідерів у межах проведення Всесвітнього дня прибирання – 2025, посівши друге місце у всеукраїнському рейтингу.

Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 10:23

Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечних події, а саме: 2 пожежі.

Про контроль за використанням бюджетних коштів - на зустрічі з начальником Північного офісу Держаудитслужби в області 09:31

Начальник Чернігівської ОВА В'ячеслав Чаус зустрівся з керівником управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександром Кондрашовим.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини