Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 23 червня, 17:11:57

За рік клієнти "Чернігівгаз Збуту" звернулися в контакт-центр майже півмільйона разів

25.08.2017   10:29Агенцiя

З початку 2017 року оператори контакт-центру газової компанії прийняли 492 тис дзвінків та повідомлень від побутових споживачів газу Чернігівської області. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, динаміка звернень зросла на 43%.

З урахуванням зростання кількості питань від жителів Чернігівщини, фахівці газової компанії постійно працюють над удосконаленням сервісів контакт-центру.

«В середньому, щомісяця в контакт-центр компанії звертаються близько 62 тис наших клієнтів. З моменту його створення ми постійно працюємо над удосконаленням сервісів. Так, одним з останніх нововведень в роботі контакт-центру стало впровадження можливості замовити зворотний дзвінок оператора. Скористатися послугою можуть усі користувачі Особистого кабінету. На сьогоднішній день, це близько 14% наших клієнтів», - поінформував директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Тепер, щоб дізнатися баланс по особовому рахунку, споживачам не обов'язково чекати з'єднання з оператором, і тим більше витрачати час на відвідування Центрів обслуговування клієнтів. Півроку тому з'явилася можливість уточнити стан особового рахунку за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Достатньо відправити текст повідомлення в правильному форматі: спочатку написати слово Баланс (або Balance), а потім через один пробіл внести 10-значний номер особового рахунку.

Популярною послугою, в зв'язку з постійно мінливим законодавством, є консультації по пільгах та субсидіях. Оперативно отримати грамотну консультацію з цього питання, а також вичерпну інформацію щодо розміру компенсацій можна за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua.

Що стосується цілодобового зв'язку споживачів з газовою компанією, то ця можливість реалізована завдяки інтерактивному меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Від початку роботи сервісу, цією послугою скористалися близько 100 тисяч жителів області.

Щодня, з 8.00 до 20.00 оператори Контакт-центру надають консультації з усіх питань, що стосуються газу, за номером телефону (0462) 61 63 04. Для спрощення і прискорення комунікації, працівники газової компанії закликають користувачів газу опановувати доступні дистанційні способи зворотного зв'язку з компанією, адже це значно економить час як самих споживачів, так і фахівців «Чернігівгаз Збуту».

Останні новини Чернігівщини

У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37

Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17

В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15

До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13

Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.

На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12

Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини