За рік клієнти "Чернігівгаз Збуту" звернулися в контакт-центр майже півмільйона разів
З початку 2017 року оператори контакт-центру газової компанії прийняли 492 тис дзвінків та повідомлень від побутових споживачів газу Чернігівської області. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, динаміка звернень зросла на 43%.

З урахуванням зростання кількості питань від жителів Чернігівщини, фахівці газової компанії постійно працюють над удосконаленням сервісів контакт-центру.
«В середньому, щомісяця в контакт-центр компанії звертаються близько 62 тис наших клієнтів. З моменту його створення ми постійно працюємо над удосконаленням сервісів. Так, одним з останніх нововведень в роботі контакт-центру стало впровадження можливості замовити зворотний дзвінок оператора. Скористатися послугою можуть усі користувачі Особистого кабінету. На сьогоднішній день, це близько 14% наших клієнтів», - поінформував директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.
Тепер, щоб дізнатися баланс по особовому рахунку, споживачам не обов'язково чекати з'єднання з оператором, і тим більше витрачати час на відвідування Центрів обслуговування клієнтів. Півроку тому з'явилася можливість уточнити стан особового рахунку за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Достатньо відправити текст повідомлення в правильному форматі: спочатку написати слово Баланс (або Balance), а потім через один пробіл внести 10-значний номер особового рахунку.
Популярною послугою, в зв'язку з постійно мінливим законодавством, є консультації по пільгах та субсидіях. Оперативно отримати грамотну консультацію з цього питання, а також вичерпну інформацію щодо розміру компенсацій можна за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua.
Що стосується цілодобового зв'язку споживачів з газовою компанією, то ця можливість реалізована завдяки інтерактивному меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Від початку роботи сервісу, цією послугою скористалися близько 100 тисяч жителів області.
Щодня, з 8.00 до 20.00 оператори Контакт-центру надають консультації з усіх питань, що стосуються газу, за номером телефону (0462) 61 63 04. Для спрощення і прискорення комунікації, працівники газової компанії закликають користувачів газу опановувати доступні дистанційні способи зворотного зв'язку з компанією, адже це значно економить час як самих споживачів, так і фахівців «Чернігівгаз Збуту».
Останні новини Чернігівщини
Е-сервіси, штучний інтелект та євроінтеграція: в ДПС розповіли про перші кроки спільного проєкту з Естонією 11:30
Перші підсумки співпраці ДПС та Естонського податкового та митного комітету у рамках Меморандуму обговорили керівники відомств Леся Карнаух та Райго Уукківі під час засідання Керівної ради спільного проєкту «Підтримка цифровізації податкового адміністрування ДПС».
У Чернігові жінку судитимуть за збут психотропних речовин 11:27
Чернігівською окружною прокуратурою скеровано до суду обвинувальний акт відносно жительки м.Чернігова, яка організувала збут особливо небезпечних психотропних речовин на території міста.
Чернігівщина доєдналася до 8-го Всеукраїнського забігу «Шаную Воїнів, біжу за Героїв України» 11:24
Понад 500 учасників зібралися в одному з парків обласного центру зранку 30 серпня, у проміжку між повітряними тривогами, щоб пробігти дистанцію, присвячену загиблому Герою чи Героїні.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:19
Протягом минулої доби зареєстровано 8 небезпечних подій, а саме: 7 пожеж та 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення.
Актуалізувати потреби та ознайомитися зі зробленим: Чернігівщину відвідали представники «Партнерства за сильну Україну» 11:17
Програма «Партнерство за сильну Україну» розпочала працювати в Чернігівській області ще у квітні 2022 року. Спершу зусилля були спрямовані на розмінування та очищення територій від вибухонебезпечних предметів, а також на підтримку місцевих органів влади у відновленні ключових послуг.