За рік клієнти "Чернігівгаз Збуту" звернулися в контакт-центр майже півмільйона разів
З початку 2017 року оператори контакт-центру газової компанії прийняли 492 тис дзвінків та повідомлень від побутових споживачів газу Чернігівської області. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, динаміка звернень зросла на 43%.
З урахуванням зростання кількості питань від жителів Чернігівщини, фахівці газової компанії постійно працюють над удосконаленням сервісів контакт-центру.
«В середньому, щомісяця в контакт-центр компанії звертаються близько 62 тис наших клієнтів. З моменту його створення ми постійно працюємо над удосконаленням сервісів. Так, одним з останніх нововведень в роботі контакт-центру стало впровадження можливості замовити зворотний дзвінок оператора. Скористатися послугою можуть усі користувачі Особистого кабінету. На сьогоднішній день, це близько 14% наших клієнтів», - поінформував директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.
Тепер, щоб дізнатися баланс по особовому рахунку, споживачам не обов'язково чекати з'єднання з оператором, і тим більше витрачати час на відвідування Центрів обслуговування клієнтів. Півроку тому з'явилася можливість уточнити стан особового рахунку за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Достатньо відправити текст повідомлення в правильному форматі: спочатку написати слово Баланс (або Balance), а потім через один пробіл внести 10-значний номер особового рахунку.
Популярною послугою, в зв'язку з постійно мінливим законодавством, є консультації по пільгах та субсидіях. Оперативно отримати грамотну консультацію з цього питання, а також вичерпну інформацію щодо розміру компенсацій можна за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua.
Що стосується цілодобового зв'язку споживачів з газовою компанією, то ця можливість реалізована завдяки інтерактивному меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Від початку роботи сервісу, цією послугою скористалися близько 100 тисяч жителів області.
Щодня, з 8.00 до 20.00 оператори Контакт-центру надають консультації з усіх питань, що стосуються газу, за номером телефону (0462) 61 63 04. Для спрощення і прискорення комунікації, працівники газової компанії закликають користувачів газу опановувати доступні дистанційні способи зворотного зв'язку з компанією, адже це значно економить час як самих споживачів, так і фахівців «Чернігівгаз Збуту».
Останні новини Чернігівщини
Служба зайнятості пропонує роботодавцям співпрацю і запрошує скористатися комплексом безкоштовних послуг 14:45
Основні з них: підбір кадрів на засадах рекрутингу, професійне навчання безробітних під конкретні робочі місця; підвищення конкурентоспроможності працівників шляхом отримання ваучера на навчання; навчання жінок «чоловічим» професіям, різні компенсаційні програми, суспільно-корисні роботи.
Чернігівщина — серед лідерів зі збирання зернових 11:03
В області триває збір урожаю. Місцеві аграрії демонструють одні з найвищих показників за обсягами валового збору зернових і зернобобових культур, забезпечивши Чернігівщині друге місце серед регіонів України.
Чернігівські боксерки вибороли золото й бронзу на Кубку України серед жінок-еліти у Львові 10:35
Вітаємо наших спортсменок із вдалим виступом на Кубку України з боксу серед жінок-еліти, який проходив у Львові з 24 до 29 листопада!
В обласній філармонії презентували виставу «НАСскрізь». Актори – ветерани та ветеранки Хмельниччини 09:44
«НАСскрізь» – це вистава Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру імені М.Старицького. Її унікальність в тому, що акторами є ветерани та ветеранки російсько-української війни. Режисер-постановник проєкту – також ветеран – Дмитро Гусаков.
У Чернігові другий рік поспіль реалізується соціальний проєкт «Долоньки тепла. Подаруй свято дитині воїна» 09:42
У Чернігові другий рік поспіль триває соціальний проєкт «Долоньки тепла.