0800-50-93-50 - безкоштовний телефонний номер міського Call-центру
У Чернігові нещодавно створений міський Call-центр, який охоплював спочатку тільки сферу ЖКГ міста. Зараз він розширює свої можливості, аби стати універсальним помічником для городян.

Про це йшла мова на робочій нараді у Чернігівській міській раді, у якій взяли участь представники комунальної сфери та інших обслуговуючих підприємств міста.
Заступник міського голови Олександр Ломако нагадав, що минулого року при 10-му ЖЕКу був створений Call-центр, щоб систематизувати всі звернення громадян, які надходять по сфері житлово-комунального господарства, та оперативно реагувати. Тепер мешканцям міста стало простіше вирішувати проблемні питання, а міській владі легше контролювати їх виконання комунальними службами міської ради. Олександр Ломако також повідомив, що до міського голови від мешканців міста надійшов лист, у якому вони висловили вдячність за роботу Call-центру.
Навіть на початку своєї роботи, за 2 місяці, міський Call-центр опрацював понад 6 тисяч звернень чернігівців.
З огляду на це, для оперативного реагування на всі проблеми міста та покращення зворотного зв’язку з його мешканцями, міська влада вважає за доцільне поширити можливості Call-центру й на інші сфери життєдіяльності міста.
А саме Олександр Ломако повідомив, що, після відвідування Call-центру та ознайомлення з його роботою, міський голова дав доручення створити на його базі загальноміський Call-центр, який буде працювати в першу чергу зі зверненнями щодо сфери ЖКГ, але до його реагування також будуть підключені всі комунальні підприємства, транспорт та інші служби міста. Це дозволить систематизувати всі звернення громадян щодо загальноміських проблем.
Коментуючи роботу Call-центру впродовж 2-х місяців, начальник управління ЖКГ міської ради Ярослав Куц зазначив, що головне завдання цієї служби - прийняти звернення від мешканців міста та передати його безпосередньому виконавцю.
За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди:
- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,
- жовтий – протягом доби,
- зелений – протягом 2-х тижнів,
- синій – консультативний.
Також він повідомив, що створена єдина база звернень від чернігівців і робота над кожним зверненням проходить 5 етапів. Зокрема: прийом звернення, передача його на виконання, безпосереднє виконання відповідними службами, перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику і його підтвердження усунення проблеми, і тільки після цього закриття звернення.
Начальник Call-центру Оксана Дубровна розповіла, що робота центру цілодобова, вдень на зміні 7 працівників, а загалом працює 15. Звернутись можна за телефоном 0800509350 безкоштовно.
Всім представникам обслуговуючих підприємств міста, в тому числі КП «Чернігівводоканал», ПАТ "Чернігівгаз", КЕП «Чернігівська ТЕЦ ТОВ «Фірма Технова», ПАТ «Облтеплокомуненерго», запропоновано до 15 березня внести свої пропозиції та зауваження до Порядку взаємодії з Call-центром, аби поширити його реагування з комунальної сфери по всіх напрямках життєдіяльності міста.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
Продовжено реєстрацію заяв на отримання допомоги на придбання твердого палива 12:56
До уваги мешканців Чернігівської міської територіальної громади, які фактично проживають у житлових будинках/приміщеннях, котрі опалюються твердим пічним побутовим паливом!
На Чернігівщині триває збирання пізніх культур та посів озимих 12:19
Аграрії Чернігівської області проводять збирання пізніх культур та продовжують посів озимих під урожай 2026 року.
Громади Чернігівщини – серед претендентів на участь у пілотуванні системи профорієнтації 11:48
Швейцарсько-український проєкт DECIDE спільно з Міністерством освіти і науки України запрошує територіальні громади долучитися до створення сучасної системи профорієнтації для учнів та учениць 8–9 класів.
Чернігівщина – серед найсильніших на Чемпіонаті України з хортингу! 11:27
З 10 до 11 жовтня в Києві відбувся чемпіонат України з хортингу, розділ "Боротьба" (ударна техніка рук та ніг - заборонена).
Надавачі психосоціальних послуг області вдосконалюють професійні знання і навички 11:10
Низку тематичних навчань і тренінгів відвідали фахівці у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП) Чернігівщини.