Протягом року майже 36 тисяч споживачів газу Чернігівщини почали користуватися особистим кабінетом
В листопаді минулого року клієнти газових компаній Чернігівської області отримали змогу контролювати облік газу і стан особового рахунку в особистому кабінеті. Загалом за цей час переваги сервісу відчули понад мільйон споживачів в 16 регіонах України, з них - майже 36 тисяч із Чернігівщини.
Впродовж року через особистий кабінет на сайті 104.ua прийнято майже 425 тис. показань лічильників газу, 10,8 тис клієнтів отримали онлайн-консультації. Більшість звернень – близько 47% стосувалися розрахунків за газ та передачі показань, ще 19 % - пільг та субсидій, найменше - 0,1% споживачів цікавились питанням безпеки користування газовими приладами.
Кабінет дозволяє споживачам:
- отримати інформацію про історію платежів;
- ознайомитися з поточним балансом;
- дізнатися скільки коштує кубометр газу;
- передати показання лічильника;
- завантажити і роздрукувати платіжку раніше аніж вона надійде поштою.
Крім того в кабінеті існує можливість дистанційного спілкування з фахівцями компанії з різних питань. З моменту запуску кабінет поповнився низкою корисних функцій, таких як: завантаження заяв-приєднання до умов договорів на постачання та розподіл газу, відображення нарахувань по субсидії та інформації про суму коштів, повернених органами соцзахисту невикористаних субсидійних коштів, перевірки відомостей про типорозмір лічильника та перелік газових приладів, встановлених в домогосподарстві, тощо. Деякі з новацій особистого кабінету були реалізовані за пропозиціями самих споживачів.
«З появою цього сервісу кожен із 350 тис користувачів газу Чернігівщини може зареєструвати віртуальний кабінет і сплачувати за газ не виходячи з дому», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – В центрі обслуговування клієнтів в м. Чернігові ми встановили два сенсорних монітора «тонкий клієнт». Під час відвідання центру споживач може звернутися до адміністратора на ресепшн, який проконсультує і допоможе з реєстрацією».
З початком опалювального сезону споживачі стали активніше реєструватися – у порівнянні з літнім періодом кількість нових користувачів збільшилася вдвічі. Це свідчить про те, що все більше клієнтів усвідомлюють зручність і переваги інтерактивного спілкування з газовими компаніями, адже це дає змогу отримувати комплексне обслуговування, не витрачаючи час на відвідування офісів компанії.
Увага! Нагадуємо, що до кінця листопада власники особистих кабінетів і платіжних карток Visa можуть оплатити газ без комісії через платіжну систему iPay.ua.
Останні новини Чернігівщини
Укриття, харчоблок і осередок «Захисту України»: які новини в ліцеях у Тупичеві і Городні 11:28
Чернігівська ОВА багато уваги приділяє саме освітньому компоненту і працює над тим, щоб якомога більше дітей мали змогу навчатися очно. У рамках робочого візиту в громади начальник ОВА В’ячеслав Чаус відвідав ліцеї в Тупичеві і Городні.
Доступність починається з нас: у Чернігові відбулась тематична конференція 11:24
Питання психологічної взаємодії з ветеранами та їхніми родинами обговорили сьогодні учасники тематичної конференції, яка відбулася в КНП «Ветеранський простір». Співорганізатором події виступила громадська організація «Ветеранська спільнота України «Серцевір».
Вибухотехніки поліції Чернігівщини продовжують знешкоджувати збиті ворожі безпілотники 11:22
Днями співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини знешкодили нерозірвану бойову частину ворожого ударного безпілотника, який був збитий Силами оборони України у Чернігівському районі.
Поліцейські Чернігівщини вибороли призові місця на Всеукраїнських ветеранських змаганнях 11:21
Днями у Києві відбувся турнір «Звитяга нескорених», який об’єднав 500 ветеранів, ветеранок та поранених захисників з усієї України.
Компенсаційні програми для роботодавців, які сприяють працевлаштуванню людей з інвалідністю 11:19
Служба зайнятості надає фінансову підтримку роботодавцям, які винаймають чи облаштовують робочі місця для людей з інвалідністю.