За рік контакт-центр "Чернігівгазу" опрацював майже 370 тисяч звернень від клієнтів компанії
Більшість звернень – близько 76% стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку.

Рівно рік тому, в листопаді 2015-го, для споживачів газу Чернігівської області запрацював єдиний автоматизований контакт-центр. За цей час було опрацьовано понад 287 тис. телефонних дзвінків, 5,3 тис. клієнтів отримали онлайн відповіді через Особистий кабінет на сайті 104.ua.
Майже 280 тис. споживачів надали показання лічильників газу, серед яких 63,7 тис., а це 23% надали перевагу відправці СМС на короткий номер 7104, майже 13 тис. обрали можливість відправки даних на електронну пошту contact@cngas.com.ua, 19,5 тис. скористалися цілодобовим голосовим меню IVR.
«Ми постійно працюємо на вдосконаленням і розширенням можливостей контакт-центру. Одними з останніх новинок стало запровадження цілодобового голосового сервісу і можливість дізнатися стан особового рахунку, не очікуючи на зв`язок з оператором», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – До речі, багато чернігівців уподобали і активно користуються новою послугою – передачею показань СМС-кою на короткий номер 7104. Лише за перші 5 днів листопада надійшло майже 12 тисяч повідомлень».
Впровадження системи IVR дало змогу споживачам цілодобово тримати зв`язок з газовою компанією у режимі автовідповідача. Користуватися послугою доволі просто, треба лише слідувати голосовим підказкам. Зателефонувавши на номери 616-204 або 616-304, можна вибрати мову меню, а також прослухати інформацію, обравши потрібну цифру. Натиснувши «1», можна дізнатися актуальні тарифи на газ, «2» – передати показання лічильника, «3» – дізнатися стан особового рахунку, цифру «4» – отримати інформацію про нові сервіси газової компанії та додаткові послуги, а «5» - прослухати правила безпеки користування газовими приладами.
Після кожного інформаційного блоку є можливість повернутися до головного меню та з'єднатись з оператором. Якщо клієнт хоче особисто проконсультуватися з фахівцем, потрібно натиснути «0» або залишатись на лінії. Ця послуга доступна щодня з 8.00 до 20.00.
Зверніть увагу! На сьогодні дзвінки на номери 616-204 або 616-304 зі стаціонарних телефонів по області в межах ліміту тарифного плану є безкоштовними. Вартість дзвінків з мобільного або СМС – відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв'язку. Скористатися голосовим меню можуть ті споживачі, у яких телефон підтримує тоновий режим набору.
Останні новини Чернігівщини
Ліцей №12 отримав сучасне обладнання для занять з робототехніки від міста-побратима Градець-Кралове 17:27
У межах партнерства між Черніговом та містом-побратимом Градець-Кралове (Чеська Республіка) Чернігівський ліцей №12 отримав цінну допомогу — сучасні навчальні набори для занять з робототехніки.
Семенівська та Гончарівська громади отримали сучасні автівки за підтримки міжнародних партнерів 16:44
Минулого тижня Стабілізаційна платформа, яка працює на замовлення Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, передала фургони Volkswagen Crafter Семенівській та Гончарівській громадам.
Викрали дівчину, вимагаючи повернути неіснуючий борг, – підозрюються двоє жителів Ніжина 16:12
За процесуального керівництва Ніжинської окружної прокуратури повідомлено про підозру двом жителям міста Ніжина у вимаганні, вчиненому за попередньою змовою групою осіб,в умовах воєнного стану та незаконному викраденні людини (ч. 4 ст. 189, ч. 2 ст. 146 КК України).
Поліція в обличчях: «На варті справедливості в умовах війни» – історія слідчої поліції з Новгорода-Сіверського Галини Острик 15:34
Капітан поліції Галина Острик — слідча слідчого відділення Новгород-Сіверського райвідділу поліції.