Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 25 квітня, 11:44:30

Укрпошта оголосила відкритий відбір на посаду нового керівника Чернігівської дирекції

05.10.2016   09:33Агенцiя

Метою нової керівної команди Укрпошти є здійснення швидкої ринкової трансформації компанії, зробити її ефективною, прозорою, сучасною технологічною компанією, яка буде надавати своїм клієнтам послуги найвищої якості та посилить свої позиції на ринку поштових, фінансових та логістичних послуг.

Для цього Укрпошта розпочинає пошук фахівців, що допоможуть підвищити якість та ефективність управління регіональними дирекціями компанії. Запрошуємо взяти участь у відкритому відборі на посаду директора Чернігівської дирекції.

Основні обов’язки:
Операційне управління філіалом з метою забезпечення досягнення цільових операційних і фінансових показників, ефективна організація його виробничо-господарської та іншої діяльності; ∙ Оцінка ефективності наявних процедур, оптимізація існуючих бізнес-процесів та проведення відповідних змін із впровадженням нових сучасних та передових ідей та підходів; ∙ Розвиток нових видів продуктів та послуг в регіоні; ∙ Виконання затвердженого річного фінансового плану філіалу, досягнення фінансово-економічних показників, передбачених бізнес-планом філіалу; ∙ Ефективне використання основних фондів, трудових, матеріальних та фінансових ресурсів; ∙ Підвищення професійної підготовки персоналу, формування корпоративної культури, підтримування високих особистих та професійних стандартів співробітників філії, в тому числі чесність, клієнтоорієнтованість, тощо.

Успішний кандидат має відповідати наступним вимогам:
1. Вища економічна або технічна освіта, післядипломна освіта в галузі управління (MBA) буде перевагою;
2. Досвід роботи від 5 років на керівних посадах в банківській сфері, в мережевих рітейлах, комерційних організаціях з чисельністю не менш ніж 100 чоловік;
3. Відповідні знання, уміння та навички, необхідні для виконання посадових обов’язків;
4. Володіння стратегічним та аналітичним мисленням, розумінням сучасних проблем галузі;
5. Готовність приймати управлінські рішення та відповідати за них;
6. Здатність генерувати нові ідеї та реформаторські рішення, втілювати їх у життя;
7. Досвід успішного впровадження змін в організації буде перевагою.

Ключові критерії оцінювання:
∙ Орієнтація на досягнення результату – орієнтація на досягнення усіх поставлених цілей та виконання завдань на будь-яких ділянках і за будь-яких обставин. Вміння ефективно працювати в рамках запланованого графіку, використовуючи логічний, систематичний та послідовний підхід. Вміння розставляти пріоритети у власній роботі та роботі підлеглих.
∙ Управлінська зрілість – досвід роботи на посаді керівника у великій організації та підтверджені професійні досягнення, стійкість в кризових ситуаціях.
∙ Управління змінами – уміння керувати колективом в умовах невизначеності, уміння керувати реформами та запроваджувати різні інструменти і комплексні системи, які збільшують ефективність роботи.
∙ Управління командою – вміння підібрати мотивованих співробітників та розвивати команду, організовувати, підтримувати та контролювати її роботу, прозоро та ефективно здійснювати комунікації, впроваджувати нові стандарти роботи бути послідовним.
∙ Проактивність – активність й ініціатива, праця на випередження, позитивне мислення, корисна енергія, пробивна сила, вміння самостійно приймати рішення та брати за них відповідальність. Уміння бачити кілька способів вирішення завдань і знаходити вихід з нестандартних ситуацій. Вміння знаходити нові способи вирішення професійних завдань.

Кандидатам, які мають бажання взяти участь у відборі, пропонується не пізніше 16 жовтня 2016 року надати в електронній формі такі документи:
✓ Резюме довільної форми (з зазначенням рівня бажаної заробітної платні та можливим строком виходу на роботу у випадку перемоги);
✓ Структуровану презентацію PowerPoint (до 10 слайдів) з аналізом регіонального ринку логістичних, транспортних та поштових послуг, вашим баченням перспектив та основних напрямків розвитку підприємства.
Пропонуйте 3-5 першочергових дій для збільшення продажу сервісів та послуг Регіональної філії Укрпошти, особливо у таких напрямках як співпраця з інтернет – магазинами, продаж фінансових послуг та співпраця з комунальними підприємствами.


Інформаційна довідка:
Зараз мережа об’єктів з обслуговування користувачів Чернігівській дирекції УДППЗ “Укрпошта” становить 581 центрів обслуговування споживачів та відділень поштового зв’язку, з яких 482 сільських. Середньооблікова чисельність персоналу становить 2 962,2 чол. Загальний дохід (січень-серпень 2016 року) складає 80003,2 тис грн, який складається з реалізації послуг національної пошти (68,9%), фінансових послуг (16,7%), торгівлі (9,9%) та інших комерційних послуг (3,3%).

Відкритий відбір передбачає 3 етапи:
1) Оцінка відповідності наданих документів заданим критеріям та якість презентації.
2) Тестування за допомогою опитувальника HCS Integrity Cheсk – інструмент для оцінювання коректності, порядності та чесності.
3) Особиста співбесіда з комісію по відбору. Документи слід надсилати до 16 жовтня включно на електронну адресу ukrposhta.hr@gmail.com.

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:55

Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 3 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

Психологічна підтримка для людей, які зазнали страждань внаслідок війни 09:51

Український ветеранський фонд започатковує терапевтичну групу для тих, хто зазнав страждань внаслідок війни – людей, які чекають рідних з фронту, внутрішньо переміщених осіб та усіх, хто відчуває тривогу і знесилення через війну.

25 квітня: цей день в Україні і світі

25 квітня: цей день в Україні і світі 08:47

ДЕНЬ 792 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 792 RUSSIAN AGRESSION

365 пожеж в природній екосистемі Чернігівщини з початку року: чому виникають та як запобігти 18:11

«До речі, це майже в два рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (186 надзвичайних ситуацій), – повідомив на брифінгу в офіційному медіацентрі ОВА Олександр Бобро, заступник начальника Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в області. – 356 із них – суха трава та сміття на відкритих територіях, а 9 пожеж – це лісові масиви та насадження».

Бізнес, який постраждав під час ракетних ударів 17 квітня, може отримати грант на відновлення від МОМ 18:08

Міжнародна організація з міграції (МОМ) в рамках проєкту «Життєздатність+ Економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни», що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) через Банк розвитку KfW, допоможе чернігівським підприємцям.