Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 квітня, 18:50:29

Гра в "російську рулетку", або хто й на чому їздить. ВІДЕО

06.08.2016   10:27Агенцiя

Мінімум два рази на день більшість чернігівців грають у цю гру. Коли? Сідаючи у громадський транспорт. Отже, чому пересування містом перетворюється на не надто безпечну гру та коли це скінчиться? Відповіді на ці запитання шукали журналісти.

На роботу, додому чи у справах чернігівці добираються громадським транспортом. Переважна більшість громадян користуються маршрутками, адже це зручно, та й ходять вони частіше, ніж тролейбуси. Але хто ж із нас хоча б раз не замислювався, наскільки такі подорожі безпечні. Особливо почувши таке…

Втім, перевізники запевняють — це зовсім не привід хвилюватися.

ВОЛОДИМИР КОЗИР, генеральний директор ПАТ «Чернігіватосервіс»: «Скрип тормозов — это не значит, что тормоза плохие. Колодки — это специальное такое напыление, и если оно сделано не так качественно, они быстрее изнашиваются, а в результате скрипит, как вы говорите, пищат, но это не значит, что они не эффективны».

Тим більше, що технічний огляд, за словами директора одного з найбільших автотранспортних підприємств Чернігова Володимира Козиря, проводиться перед кожним виїздом на маршрут.

ВОЛОДИМИР КОЗИР, генеральний директор ПАТ «Чернігіватосервіс»: «Ни одна машина из парка без проверки не выходит. За исправностть техники можно не сомневаться. Что касается внешнего вида, желательно, чтобы он был лучше».

У Чернігівському міському управлінні транспорту і зв’язку також про небезпеку не говорять.

ОЛЕКСАНДР БЄЛЬСЬКИЙ, начальник управління транспорту і зв’язку Чернігівської міськради: «Ну, поки що це безпечно, поки що безпечно…».

І додають, що два рази на тиждень комісійно обстежують транспортні засоби на маршрутах. Порушення, кажуть, є завжди , на їх усунення перевізник має 15 днів. Якщо цього не відбулося, перевізнику виписують штраф у 680 гривень і направляють «листа щастя», де обіцяють розірвати з ним договір. Втім, самі перевіряльники зазначають, що зазвичай ці порушення не стосуються технічних деталей, бо в управлінні немає таких спеціалістів.

Проте перевізники запевняють: в маршрутках їздити безпечно, та й ремонтують їх регулярно.

ВОЛОДИМИР КОЗИР, генеральний директор ПАТ «Чернігіватосервіс»: «На сегодняшний день мы отремонтировали капитальным ремонтом около 15 автобусов и где-то десяток-полтора косметическим ремонтом».

А от про нові машини не йдеться, перевізники кажуть, причина в низьких тарифах та нестабільній економічній ситуації в країні, коли ціни щодня змінюються. В профільному управлінні ж цього приводу зовсім інша думка: там запевняють, транспортники просто вичікують.

ОЛЕКСАНДР БЄЛЬСЬКИЙ, начальник управління транспорту і зв’язку Чернігівської міськради: «З 12-го року всі перевізники в очікуванні нової удосконаленої мережі. У кожного з них в договорі прописано, що в будь-який момент з ним може бути розірваний за рішенням виконкому. І вони цього чекають, коли буде запроваджено нову мережу, де будуть прописані чіткі умови і тоді перевізники мають гарантії якісь».

А ще на користь безпеки їх роботи, вважають перевізники, говорить те, що двічі на рік справність рухомого складу підтверджують проходженням техогляду. Щоправда, правоохоронці цієї функції тепер позбавлені, а технічний контроль проходить на атестованих станціях, тож побачити в цілому картину справності автобусів тепер дуже важко, бо ж зведеної статистики ніхто не веде.

Та й автотехнічної інспекції у нової поліції, яка перевіряла автобуси перед виїздом, тепер теж немає. До речі, від початку роботи патрульної поліції у Чернігові у лютому поліцейські задокументували 40 випадків порушення правил дорожнього руху маршрутниками.

Та поглиблені перевірки із загрозою позбавитись ліцензії, а відтак і роботи,  перевізникам загрожують лише після масштабних ДТП, або ж у разі масових скарг від пасажирів, а якраз їх до управління транспорту і зв’язку надходить найменше.

ОЛЕКСАНДР БЄЛЬСЬКИЙ, начальник управління транспорту і зв’язку Чернігівської міськради: «Ми як управління опрацьовуємо всі звернення громадян. Стосовно безпеки їх мало. В нас в основному проблема із пільговиками, а стосовно небезпеки у нас звернень немає. Ну є, може 1% від ста».

Тож і виходить: щоб покращити якість і безпеку перевезень чернігівцям доведеться постійно скаржитись. Або нічого не робити і далі продовжувати гру у «російську рулетку», чекаючи, поки якось саме все влаштується.


Останні новини Чернігівщини

Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41

На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.

Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29

Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.

Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25

Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.