У Чернігові для клієнтів газових компаній відкрито перший сучасний Центр обслуговування
1 липня, у центрі Чернігова, на пр-ті Перемоги 108-а, відбулося урочисте відкриття першого Центру обслуговування клієнтів.
Відтепер майже 135 тисяч побутових споживачів газу обласного центру і Чернігівського району зможуть в одному місці не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж.
На відкритті були присутні поважні гості – представники управляючої компанії, голова Чернігівської ОДА Валерій Куліч, Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко, голова правління ПАТ «Облтеплокомуненерго» Віктор Геращенко.
Власне чернігівський центр став першим в Україні оформленим за новими корпоративними стандартами бренду «Регіональної газової компанії». За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, новий центр покладе початок переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин споживачів газу з надавачами послуг з газопостачання чернігівського регіону.
«В нинішніх економічних умовах вкрай необхідно відходити від позиції природного монополіста і орієнтуватися саме на клієнта і на його потреби. Сьогодні ми відкрили перший, можна сказати пілотний проект мережі Центрів обслуговування клієнтів газових компаній. І це є вельми визначною подією, як для газовиків так і для наших споживачів, а також черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Чернігівщини. В майбутньому ми плануємо відкрити подібні центри у кожному районі», - зазначила очільниця «Чернігівгазу».
Однією з новинок Центру стало застосування в роботі автоматизованої електронної черги. Її програмне забезпечення дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки, а електронні табло, розташовані в операційні залі, голосовим повідомленням інформують споживачів щодо наявності і номеру місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Зручне місцерозташування, сучасний дизайн, просторі і світлі приміщення, встановлені дивани і кулери з водою, дають відвідувачам центру можливість максимально комфортного отримання послуг. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Не забули і про для людей з обмеженими можливостями - при вході є спеціальний пандус.
В клієнтській частині працюють 18 комунікабельних менеджерів, переважна більшість з яких володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань по газопостачанню.
«Робота клієнтського сервісу і зокрема нового центру полягає не лише в забезпеченні в одному приміщенні швидкого і комфортного обслуговування, а й цілого комплексу інших послуг - починаючи від укладання договорів на розподіл та постачання газу, видачі довідок і консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, газових приладів, його ремонту і т. і.», - поінформував начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
В середньому щодня до центру звертаються 300-400 споживачів, а пікові дні відвідуваність може досягати до 800 клієнтів.
Безумовно, відкриття Центру обслуговування клієнтів – це ще один крок назустріч споживачам газу. Новий формат надання послуг допоможе підвищити якість клієнтського сервісу та стати ближче до споживачів, а також спростити зворотній зв’язок між газівниками та користувачами природним газом.
Режим роботи Центру обслуговування клієнтів – з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, без перерви. Адреса центру: м. Чернігів, пр-т Перемоги, 108-а, 1 поверх (новобудова біля р. Стрижень).
Довідково. Газові компанії Чернігівської області роблять акцент на новому рівні взаємодії з клієнтами. Зокрема, удосконалюють обслуговування споживачів та створюють для споживачів можливості дистанційно та у будь-який зручний час тримати зв'язок із фахівцями підприємства.
Вже майже три роки функціонує веб-сайт, де споживач може дізнатися всю інформацію про діяльність та послуги, які надає «Чернігівгаз». У листопаді минулого року на сайті запрацював новий сервіс – Особистий кабінет, завдяки якому споживач може стежити за рахунком в режимі онлайн. Нині цим сервісом успішно користуються близько 27 тисяч жителів області.
В цей же, 2015 рік, створений і контакт-центр, який відповідає сучасним міжнародним стандартам. Загалом протягом 8 місяців роботи сервісу фахівці обробили понад 171 тис звернень від жителів Чернігівщини. З них - майже 142 тис консультацій по телефону, близько 12 тис – електронною поштою, близько 3 тис – через Особистий кабінет. З 15 березня нинішнього року для полегшення передачі показань лічильника, які споживач повинен передавати газовій компанії з 1 по 5 число, працює цілодобовий автовідповідач та спеціальний короткий номер 7104 для смс-повідомлень.
Останні новини Чернігівщини
Про нові підходи до утвердження національної ідентичності — на коордраді в ОДА 12:35
Декомунізація та дерусифікація на Чернігівщині, облаштування музейних експозицій у закладах освіти, заходи національно-патріотичного виховання.
Обстановка на прикордонні за добу станом на 06.00 05 жовтня 2024 року 12:09
Армія РФ протягом доби 4 жовтня атакувала дві прикордонні громади Чернігівщини.
«Перейди за посиланням та проголосуй за дитину на конкурсі»: поліцейські застерігають громадян від шахраїв 10:37
Поліцейські закликають громадян не переходити за сумнівними посиланнями в Інтернеті.
Новий проєкт Expertise France на Чернігівщині – EU4Innovation East 10:03
Ще один проєкт з підтримки відновлення та відбудови Чернігівської області презентували 2 жовтня команді ОВА представники французького агентства міжнародного технічного співробітництва Expertise France.
Аварія на каналізаційному колекторі в районі Шерстянки – надзвичайна ситуація місцевого рівня 09:21
Таке рішення ухвалили на оперативному засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 4 жовтня.