Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 1 вересня, 06:00:07

З 9 листопада для споживачів природного газу Чернігівщини запрацював Контакт-центр

09.11.2015   11:04Агенцiя

Відсьогодні близько 350 тисяч клієнтів ПАТ «Чернігівгаз», які використовують газ для побутових потреб, зможуть отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому Контакт-центрі для споживачів природного газу.

Звернувшись до Контакт-центру за номером (0462) 61 62 04 або на електронну адресу contact@cn.104.ua, користувачі газу Чернігівської області зможуть отримати консультації з усіх питань пов`язаних з газопостачанням. Це ще один зручний формат взаємодії, який допоможе газорозподільчій та газопостачальній компанії налагодити зворотній зв`язок зі споживачами.

Щоденно, з 8.00 до 20.00, оператори Контакт-центру в телефонному режимі приймуть показання лічильника, повідомлять номер особового рахунку, проаналізують стан платежів та нарахувань, нададуть роз`яснення по субсидіям та пільгам. Окрім цього, проконсультують стосовно діючих цін на газ, переоформлення документів, договорів, приймуть заявку на виклик майстра або контролера. Якщо проблема клієнта потребуватиме більш детального вивчення, оператор переадресує зміст звернення на профільного спеціаліста або повідомить контакти відповідної служби.

«Хочу підкреслити, що кожен дзвінок є важливим для нас, а запровадження даної системи допоможе реалізувати нові можливості для зв`язку зі споживачами газу і заощадити їхній час. Окрім консультацій, людина зможе висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності газопостачання», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання консультаційних послуг.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів мобільного зв`язку споживача.

Окрім того, ПАТ «Чернігівгаз» продовжує розвивати дистанційні сервіси обслуговування клієнтів через Інтернет. Наступним кроком стане запуск «Особистого кабінету» на сайті http://104.ua/, де споживачі газу матимуть можливість в режимі он-лайн оплатити газ, передати показання лічильника, завантажити квитанцію, перевірити стан особового рахунку та проконсультуватися.

Зверніть увагу, телефонний номер (0462) 65 15 04, за яким дотепер консультувалися мешканці Чернігова та Чернігівського району, ще деякий час працюватиме в режимі переадресації.

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 14:05

Протягом минулої доби зареєстровано 2 дорожньо-транспортні пригоди внаслідок яких 2 особи постраждали.

29 серпня: цей день в Україні і світі

29 серпня: цей день в Україні і світі 09:46

ДЕНЬ 1283 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1283 RUSSIAN AGRESSION

Визначено форми організації освітнього процесу на 2025/2026 навчальний рік 16:45

28 серпня виконавчий комітет Чернігівської міської ради ухвалив рішення щодо організації освітнього процесу у закладах освіти міста Чернігова у 2025/2026 навчальному році.

На Чернігівщині браконьєри бреднем незаконно наловили риби на понад 188 тис.грн 12:54

26 серпня 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем під час проведення спільного рибоохоронного рейду з працівниками Сектору водної поліції Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області на водоймах Чернігівського району викрито грубе порушення Правил рибальства.

На Чернігівщині набрав законної сили вирок трьом військовослужбовцям рф за злочини проти цивільної жінки 11:40

Прокуратура відстояла в апеляції вирок трьом військовослужбовцям рф, які незаконно затримали місцеву жительку та вчинили дії сексуального характеру

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини