З 9 листопада для споживачів природного газу Чернігівщини запрацював Контакт-центр
Відсьогодні близько 350 тисяч клієнтів ПАТ «Чернігівгаз», які використовують газ для побутових потреб, зможуть отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому Контакт-центрі для споживачів природного газу.

Звернувшись до Контакт-центру за номером (0462) 61 62 04 або на електронну адресу contact@cn.104.ua, користувачі газу Чернігівської області зможуть отримати консультації з усіх питань пов`язаних з газопостачанням. Це ще один зручний формат взаємодії, який допоможе газорозподільчій та газопостачальній компанії налагодити зворотній зв`язок зі споживачами.
Щоденно, з 8.00 до 20.00, оператори Контакт-центру в телефонному режимі приймуть показання лічильника, повідомлять номер особового рахунку, проаналізують стан платежів та нарахувань, нададуть роз`яснення по субсидіям та пільгам. Окрім цього, проконсультують стосовно діючих цін на газ, переоформлення документів, договорів, приймуть заявку на виклик майстра або контролера. Якщо проблема клієнта потребуватиме більш детального вивчення, оператор переадресує зміст звернення на профільного спеціаліста або повідомить контакти відповідної служби.
«Хочу підкреслити, що кожен дзвінок є важливим для нас, а запровадження даної системи допоможе реалізувати нові можливості для зв`язку зі споживачами газу і заощадити їхній час. Окрім консультацій, людина зможе висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності газопостачання», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання консультаційних послуг.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів мобільного зв`язку споживача.
Окрім того, ПАТ «Чернігівгаз» продовжує розвивати дистанційні сервіси обслуговування клієнтів через Інтернет. Наступним кроком стане запуск «Особистого кабінету» на сайті http://104.ua/, де споживачі газу матимуть можливість в режимі он-лайн оплатити газ, передати показання лічильника, завантажити квитанцію, перевірити стан особового рахунку та проконсультуватися.
Зверніть увагу, телефонний номер (0462) 65 15 04, за яким дотепер консультувалися мешканці Чернігова та Чернігівського району, ще деякий час працюватиме в режимі переадресації.
Останні новини Чернігівщини
Ліцей №12 отримав сучасне обладнання для занять з робототехніки від міста-побратима Градець-Кралове 17:27
У межах партнерства між Черніговом та містом-побратимом Градець-Кралове (Чеська Республіка) Чернігівський ліцей №12 отримав цінну допомогу — сучасні навчальні набори для занять з робототехніки.
Семенівська та Гончарівська громади отримали сучасні автівки за підтримки міжнародних партнерів 16:44
Минулого тижня Стабілізаційна платформа, яка працює на замовлення Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, передала фургони Volkswagen Crafter Семенівській та Гончарівській громадам.
Викрали дівчину, вимагаючи повернути неіснуючий борг, – підозрюються двоє жителів Ніжина 16:12
За процесуального керівництва Ніжинської окружної прокуратури повідомлено про підозру двом жителям міста Ніжина у вимаганні, вчиненому за попередньою змовою групою осіб,в умовах воєнного стану та незаконному викраденні людини (ч. 4 ст. 189, ч. 2 ст. 146 КК України).
Поліція в обличчях: «На варті справедливості в умовах війни» – історія слідчої поліції з Новгорода-Сіверського Галини Острик 15:34
Капітан поліції Галина Острик — слідча слідчого відділення Новгород-Сіверського райвідділу поліції.