Реалізація права на звернення громадян
Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.
Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.
З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24 письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.
Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством. Для фахівців податкової важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.
Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Посадовими особами інспекції за звітний період проведено 9 особистих прийомів громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5. Безпосередньо під час особистих прийомів надані відповіді за всіма зверненнями.
Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8. Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.
Останні новини Чернігівщини
Займалися наркобізнесом: до 9 років за ґратами засуджено учасниць злочинної групи, які збували психотропи в Ніжині 14:10
За публічного обвинувачення прокурорів Чернігівської обласної прокуратури визнано винними двох учасниць організованої злочинної групи у незаконному зберіганні з метою збуту та збуті психотропних речовин.
У Батурині вшанували пам’ять жертв трагедії 1708 року 14:07
Війська російської імперії 13 листопада 1708 року буквально стерли з лиця землі столицю Гетьманщини Батурин разом з усіма мешканцями.
Ще три громади Чернігівщини презентували проєкти безбар’єрних маршрутів 14:03
Мова про Бобровицьку, Любецьку та Козелецьку ТГ, які вчора представили свої концепти на онлайн-засіданні обласного комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та транспортної інфраструктури.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 13:56
Протягом минулої доби зареєстровано 1 небезпечну подію, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду. Внаслідок цієї події 1 особа постраждала.
За незаконну риболовлю порушник сплатить до бюджету понад 125 тис.грн. 10:12
13 листопада 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем в ході проведення спільного рибоохоронного рейду разом з працівниками Сектору водної поліції Чернігівського РУП ГУНП у Чернігівській області на водоймах Чернігівського району викрито грубе порушення Правил рибальства.