Реалізація права на звернення громадян
Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.
Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.
З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24 письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.
Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством. Для фахівців податкової важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.
Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Посадовими особами інспекції за звітний період проведено 9 особистих прийомів громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5. Безпосередньо під час особистих прийомів надані відповіді за всіма зверненнями.
Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8. Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.
Останні новини Чернігівщини
Екологічне виховання – шлях до збереження природи для майбутніх поколінь: брифінг у Чернігівський ОВА 15:28
Екологічне виховання – один із важливих напрямів діяльності Департаменту екології та природних ресурсів ОДА. Про це сьогодні розповіла заступниця директора Департаменту Віталіна Синіговець на брифінгу в медіацентрі ОВА.
Шукала легкого заробітку в Інтернеті та втратила майже 73 тисячі гривень: поліція Чернігівщини застерігає громадян від шахрайських схем 15:24
Поліція закликає громадян не довіряти заманливим оголошенням в інтернеті про «легкий заробіток»: ставити «лайки» та викупати віртуальний товар, «дивитися відео і заробляти» тощо.
У Ніжині запрацював третій на Чернігівщині офіс «Зроблено в Україні» 15:19
Відкрили його сьогодні на базі місцевої філії Чернігівського обласного центру зайнятості.
«Гроші ходять за людиною»: у Комарівській громаді реалізується експериментальний соціальний проєкт 15:12
Заступниця голови ОДА Жанна Шерстюк учора, 11 листопада, перебувала з робочим візитом у Комарівській громаді Ніжинського району.
У січні-жовтні 2025 року на Чернігівщині сплачено 34,7 млрд гривень податків, зборів та єдиного внеску 10:50
До бюджетів усіх рівнів Чернігівської області платниками податків у січні-жовтні 2025 року сплачено 22 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів.