Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 липня, 18:04:48

Реалізація права на звернення громадян

20.08.2015   15:04Агенцiя

Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.

Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.

З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24  письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.

Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством.  Для фахівців податкової  важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.

Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі  стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).

Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
          
Посадовими особами інспекції за звітний  період  проведено 9 особистих прийомів  громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5.  Безпосередньо під час особистих прийомів  надані відповіді за всіма зверненнями. 

Особистий прийом громадян  посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8.  Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.

Останні новини Чернігівщини

З 23 липня у Чернігові почне курсувати тролейбусний маршрут №1 «Діагностичний центр – мікрорайон «Шерстянка»

З 23 липня у Чернігові почне курсувати тролейбусний маршрут №1 «Діагностичний центр – мікрорайон «Шерстянка» 10:28

– 23 липня – історична подія в житті нашого міста. На Шерстянку поїде тролейбус із автономний запасом ходу. Так говорить про старт роботи нового тролейбусного маршруту №1 «Діагностичний центр – мікрорайон «Шерстянка» в. о. міського голови Чернігова Олександр Ломако.

Канікули з користю». Підлітків з Чернігівщини запрошують на безкоштовний онлайн-курс англійської мови

Канікули з користю». Підлітків з Чернігівщини запрошують на безкоштовний онлайн-курс англійської мови 08:59

Для підлітків з Чернігівщини запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови. Англійську тут можна вивчати «з нуля», а по завершенню навчання студенти отримають сертифікат, що підтверджує рівень володіння мовою.

Які є державні житлові програми для ветеранів та їхніх родин 08:56

Наразі кожна з областей реалізовує власні довгострокові програми з надання доступності житла для ветеранів та їхніх родин.

ДЕНЬ 877 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 877 RUSSIAN AGRESSION

ДЕНЬ 877 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 877 RUSSIAN AGRESSION 08:35

19 липня відзначають Міжнародний день ретейнерів, День нових друзів.

На Чернігівщині потонув молодий чоловік 16:59

Про це повідомили у ГУ ДСНС у Чернігівській області.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини