Реалізація права на звернення громадян
Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.
Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.
З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24 письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.
Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством. Для фахівців податкової важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.
Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Посадовими особами інспекції за звітний період проведено 9 особистих прийомів громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5. Безпосередньо під час особистих прийомів надані відповіді за всіма зверненнями.
Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8. Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.
Останні новини Чернігівщини
Ветеран поліції Чернігівщини Антон Душко виборов призові місця на мультиспортивних ветеранських змаганнях «ГАРТ» 09:36
Днями у столиці відбулися змагання, які об’єднали майже півтисячі ветеранів та ветеранок з усієї країни. Учасники змагалися в таких дисциплінах, як: баскетбол і регбі на кріслах колісних, волейбол сидячи, стрільба з лука, веслування на тренажері та плавання.
Жінки освоюють «чоловічі» професії… 09:34
Ця тенденція посилюється через війну та потребу у кваліфікованих кадрах. Електрогазозварник, верстатник деревообробних верстатів, водій навантажувача, водій вантажівки, оператор котельні - такі умовно «чоловічі професії» цьогоріч обрали для себе 30 жінок Чернігівського регіону.
10 грудня: цей день в Україні і світі 09:28
День 1386 Російська агресія - Day 1386 Russian aggression
Забезпечити право кожної дитини зростати в сімейному оточенні: у Чернігівський ОВА підписали Меморандум про взаєморозуміння 13:09
Щоб діти Чернігівщини зростали в родині та були забезпечені якісними соціальними, медичними, реабілітаційними та освітніми послугами, сьогодні в обласній військовій адміністрації уклали тристоронній Меморандум.
«Кожен зробив свою частину роботи, і це дозволило швидко стабілізувати ситуацію» — Геращенко про ліквідацію наслідків удару ворожого безпілотника 11:54
Сьогодні, 9 грудня, у Чернігівській міській раді відбулася традиційна щотижнева загальноміська нарада під головуванням заступника міського голови Віктора Геращенка. Участь у засіданні взяли керівники структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради.