Риба залишилась в річці
В суботу, під час несення служби прикордонним нарядом «Прикордонний патруль» відділу прикордонної служби «Задеріївка», поблизу смт. Радуль, на відстані 100 м від державного кордону, на затоці р. Дніпро, виявлено 53-річного громадянина України, який намагався здійснити вилов риби забороненими знаряддями лову, а саме сіткою - бреднем довжиною 17,5 м.
Під час з’ясування обставин встановлено, правопорушення скоїв безробітний місцевий житель.
На правопорушника складено протокол про адміністративне правопорушення за частиною 4 статті 85 «Порушення правил використання об’єктів тваринного світу» Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Матеріали справи направлені для розгляду до Ріпкинського районного суду.
Помічник начальника прикордонного загону - начальник прес-служби підполковник О.В.Дудко
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!
Осінній марафон олімпіадних змагань на Чернігівщині 15:48
Осінь на Чернігівщині традиційно щедра не лише на барви, а й на здобутки юних інтелектуалів. Перші дні листопада 2025 року об’єднали сотні талановитих, допитливих і цілеспрямованих здобувачів освіти області на І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, французької мови та інформатики – предметів, які поєднують логіку, креативність, аналітику й натхнення до пізнання.