Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 4 листопада, 11:36:08

Найбільше людей турбує їх соціальний захист

13.06.2014   12:46Агенцiя

Право на звернення – одне з конституційних прав громадян України. Найчастіше ним користуються пенсіонери, інваліди, багатодітні сім’ї, чорнобильці, малозабезпечені сім’ї, ветерани війни та праці, інші соціально незахищені категорії населення, розповіла начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації Тетяна Ющенко.

Реалізація цього права — це можливість не лише розв’язати нагальні проблеми конкретних людей, а й налагодити зворотній зв’язок з громадськістю, вивчити правдиву картину настроїв людей регіону, проблем, що їх хвилюють. Кожне звернення громадянина – це кредит його довіри до владних структур, надія на захист, допомогу, підтримку в складних життєвих ситуаціях. Це чітко усвідомлює нова управлінська команда області. Саме тому одним з першочергових завдань керівництва облдержадміністрації є встановлення контакту з громадськістю, увага до кожного порушеного у зверненнях питання та здійснення контролю за їх розв’язанням.

Найбільше турбують громадян питання їх соціального захисту. Тільки за травень поточного року на розгляд до облдержадміністрації надійшло 341 звернення, значна частина яких (78) стосувалась призначення та своєчасної виплати державної допомоги, надання матеріальної допомоги. Чимало піднімається проблем, пов’язаних з несвоєчасною виплатою заробітної плати працівникам бюджетних установ, направленням на лікування до медичних закладів, забезпеченням медичними препаратами на пільгових умовах, реалізацією права на безоплатний проїзд в громадському транспорті.

У зв’язку зі складною ситуацією на Півдні та Сході України, до облдержадміністрації звертались жителі Криму, Донеччини та Луганщини з проханням забезпечити їх хоча б тимчасовим житлом. Водночас надходять звернення від небайдужих жителів Чернігівської області, які пропонують житло для біженців. Такі звернення ми спрямовуємо до Департаменту соціального захисту населення, який займається розв’язанням цих проблем.

Перелік питань, що вирішуються обласною державною адміністрацією, закріплено в статті 13 Закону України „Про місцеві державні адміністрації ”. Це забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, соціального захисту, зайнятості населення, праці та заробітної плати, використання природних ресурсів, сприяння розвитку підприємництва, науки, культури, охорони здоров’я та багато інших.

Кожну третю п’ятницю місяця особистий прийом громадян проводить голова облдержадміністрації. Потрапити туди може будь-який мешканець області. Треба тільки попередньо записатися у відділі роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 7, кабінет 1. Фахівці відділу не лише проводять запис на прийом, а й з’ясовують всю необхідну інформацію, що стосується змісту порушеного питання, вивчають документи та інші матеріали, які подаються для обґрунтування пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) або скарг.

Крім того, щосереди та щочетверга з 10:00 до 13:00 та з 14:00 до 17:00 особистий прийом проводять заступники голови облдержадміністрації – Сергій Журман та Костянтин Лубенцов з питань, що належать до їх компетенції.

Щоб звернення було правильно оформленим, у ньому має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинне бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. На кожне таке звернення людина гарантовано отримає відповідь.

Проте вирішення питання по суті залежить не стільки від правильності оформлення звернення, скільки від змісту порушеного питання, складності проблеми, можливості її розв’язання в межах передбачених законом повноважень.

Окремим напрямком роботи відділу роботи зі зверненнями громадян є надання консультацій про порядок вирішення порушених ними питань, роз’яснень щодо повноважень органів виконавчої влади, надання іншої інформації довідкового характеру. Роз’яснення надаються працівниками відділу усно, щоденно та негайно після відповідного звернення.

З метою забезпечення оперативного реагування на проблемні питання, які турбують жителів області, в облдержадміністрації функціонує гаряча телефонна лінія за номером 0 800 501 740, дзвінки на яку приймаються у робочі дні з 9.00 до 16.00 години.


Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Останні новини Чернігівщини

На Чернігівщині поліція встановлює обставини вибуху в полі, внаслідок якого двоє чоловіків загинули та одного травмовано 11:12

Учора вдень до поліції надійшло повідомлення про те, що внаслідок вибуху у полі у Борзнянській громаді Ніжинського району загинули двоє чоловіків (1993 та 2004 р.н) та ще один (1973 року народження) зазнав травм.

Посилення міжнародного партнерства: в ОВА підписали меморандум з БО «Кент з Україною» 10:48

Меморандум про взаєморозуміння щодо співпраці між Чернігівською ОДА й благодійною організацією «Кент з Україною» (Велика Британія) учора підписали перший заступник голови ОДА Костянтин Мегем і засновник та керівник місії згаданої організації Джордан Мід.

Послуги без бар’єрів: у Бобровицькій громаді працює мобільний ЦНАП 09:43

На Бобровиччині команда місцевого Центру надання адміністративних послуг щодня працює над тим, аби послуги були доступні кожному — у лікарні, в старостаті чи просто вдома у громадян.

Прилуцькі поліцейські скерували до суду кримінальне провадження щодо підозрюваної у грабежі 09:11

Слідчі Прилуцького районного відділу поліції завершили досудове розслідування та передали до Прилуцької окружної прокуратури обвинувальний акт щодо 23-річної мешканки Ніжина, яка відкрито заволоділа товаром із магазину.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини