Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 20 вересня, 20:16:01

Про роботу зі зверненнями громадян у Чернігові

02.06.2014   15:23

Діяльність органів місцевого самоврядування спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, на цілеспрямоване розв'язання їхніх обґрунтованих вимог. Міська рада, її виконавчі органи, реалізуючі вимоги Закону України "Про звернення громадян", проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 30 червня начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.

Одним із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування є робота зі зверненнями громадян. Її стан періодично розглядається на засіданнях виконавчих комітетів міської ради та районних у місті Чернігові рад, нарадах, семінарах і знаходить своє відображення в організаційно-розпорядчих документах.

На виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями, - зазначив С. Кухаренко.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

З метою посилення ефективності виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, персональної відповідальності посадових та службових осіб за належне вирішення у межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях, введено у практику заслуховування оперативної інформації про стан розгляду звернень та звітів керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їх персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

За матеріалами розгляду звернень проводиться аналітична робота. Систематичний аналіз звернень щодо їх кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, враховувати потреби і запити жителів міста при формуванні міського бюджету, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав громадян.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації, удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад. На особисті прийоми міського голови та його заступників запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради з метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста.

За 2013 рік керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 380 громадян, з них: міським головою – 211, заступниками міського голови – 169. За звітний період до міської ради надійшло 7959 звернень громадян, що на 658 більше у порівнянні з 2012 роком. Зменшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради.

Виконавчий комітет міської ради, заслухавши на своєму засіданні 30 червня довідку відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради, визначив роботу щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у місті Чернігові радами, задовільною.

Міський голова Олександр Соколов доручив відділу звернень та соціальних питань більш детально аналізувати статистику звернень, аби чітко розуміти, скільки питань вирішено позитивно, а скільки питань не вирішено з об'єктивних причин, або через те, що їх вирішення не є компетенцією органів місцевого самоврядування.

Останні новини Чернігівщини

 У Чернігові відбувся «Нова пошта напівмарафон»

У Чернігові відбувся «Нова пошта напівмарафон» 17:48

19 вересня у Чернігові пройшов напівмарафон Нової пошти. Забіги стартували з Красної площі та об’єднали понад 1500 бігунів.

«ШКВАРКА-FEST»: спортивно, весело та смачно. У Семенівці по-новому відзначили День міста

«ШКВАРКА-FEST»: спортивно, весело та смачно. У Семенівці по-новому відзначили День міста 17:37

Щороку, у вересні, жителі Семенівки з нетерпінням чекають свята, яке об’єднує нас усіх – День міста.

Прокуратура через суд домоглася забезпечити належне збереження ботанічного заказника місцевого значення «Косий клин» 17:22

Рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду у повному обсязі задоволено позов Новгород-Сіверської окружної прокуратури до ДП «Новгород-Сіверське лісове господарство» про визнання бездіяльності протиправною та зобов’язання забезпечити організацію проведення робіт із винесення меж ботанічного заказника місцевого значення «Косий клин» площею 183 га та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Сільські бібліотеки Чернігівщини отримали 100 комп’ютерів у рамках проекту «Дія. Цифрова освіта»

Сільські бібліотеки Чернігівщини отримали 100 комп’ютерів у рамках проекту «Дія. Цифрова освіта» 17:21

Передача техніки відбулася 20 вересня у Чернігівській обласній універсальній науковій бібліотеці імені Володимира Короленка.

«Мобільна майстерня «Plastic Fantastic»».

«Мобільна майстерня «Plastic Fantastic»». 17:14

В планах організаторів проєкту долучити до сортування пластикових відходів дітей міста Чернігова та їх батьків.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини