Майже 90 % опитаних на Чернігівщині оцінили переваги Центрів обслуговування платників податків
Відкриття центрів обслуговування платників податків - вагомий крок до європейських стандартів.
З їх відкриттям суттєво поліпшилась якість надання послуг - так вважають більш ніж 90% громадян, які взяли участь в опитуванні. Громадська думка вивчалась органами Головного управління Міндоходів області протягом серпня. Участь в опитуванні взяли 768 респондентів.
Усі відчули повне або часткове полегшення в отриманні адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. Графіком роботи Центрів, як виявилось, люди також задоволені.
Оперативним та якісним визнали обслуговування у Центрах 96% опитаних, решта - задовільним.
Жоден із опитаних не пригадав випадків, коли б безпідставно відмовлялось у наданні послуг.
Інформація розміщена на стендах задовольняє рівень інформованості майже всіх платників податків.
Скаржитись на неправомірні дії працівників Центрів обслуговування платників податків та якість наданих послуг не доводилось жодному із платників, що брали участь у опитуванні.
Останні новини Чернігівщини
Удар по Чернігову. Інформація станом на 14.00 15:02
О 09 год. 03 хв. 17 квітня ворогом здійснено ракетний обстріл території міста Чернігова. Сталося пряме влучання в будівлю соціальної інфраструктури.
Увага! Тимчасові зміни у русі громадського транспорту! 12:27
Тролейбусні маршрути № 10 та №11 тимчасово (до усунення наслідків ракетного удару) не працюватимуть.
Вранці 17 квітня росіяни завдали 3 ракетних ударів по Чернігову. 12:18
"Наразі триває пошуково-рятувальна операція. Зараз вже можу казати про 9 загиблих, вбитих російськими терористами. Більше 20 поранених", - сказав в інтерв'ю телеканалу 1+1 начальник Чернігівської ОВА Вʼячеслав Чаус.
В Чернігові вибухи 09:32
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 08:45
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 4 пожежі та 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення. Внаслідок цих подій загинула 1 особа.