Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 26 червня, 03:52:45

19 березня, неділя - День кліента

19.03.2017   09:36Агенцiя

Згідно статистичних даних, майже 90% ресторанів змушені згортати свою діяльність в перший рік після відкриття.

Сьогодні в світі кожен день створюється 30-40 нових товарів і приблизно третина з них - це іграшки. А значна частина клієнтів впевнена в тому, що цінність продукту визначається НЕ стільки ціною, скільки задоволенням, яке вони зможуть отримати від цього товару або послуги, адже цінність продукту прямо пропорційна можливості відмінно провести час. Клієнтам подобається відчувати себе особливими і вони готові за це платити. Клієнти обов’язково запам’ятають вас, якщо ви запам’ятаєте їх.

Кожна цивілізована компанія, що займається поширенням своїх товарів або послуг, цінує своїх клієнтів. Саме клієнти сприяють бізнесу реально оцінювати якість своїх зусиль, прикладених для створення затребуваних продуктів і сервісів, бути успішним, розвиватися, досягати нових висот.

Багатьом відома знаменита фраза «клієнт завжди правий», англійською вона звучить так: The customer is always right. Ця фраза з 1924 року стала девізом мережі магазинів Гордона Селфріджа в США і Великобританії. Він намагався підкреслити в свідомості своїх працівників сенс і важливість клієнта для виживання свого бізнесу, за прикладом швейцарця Сезара Рітца, який висунув схожий девіз - «Клієнт ніколи не буває неправий» для мережі своїх готелів «Рітц» в Європі, розуміючи, що хороші відносини з клієнтом - основна умова не тільки для виживання його бізнесу, але і для прибутковості всього підприємства.

Повага до уваги клієнта звичайно ж є невід’ємним атрибутом будь-якої компанії. Можливо, щоб підкреслити це ще раз, але оригінально, в 2010 році, за даними проекту DilovaMova.com, одна литовська компанія з Клайпеди до дня свого народження висунула і запропонувала ідею святкування Дня клієнта для більш широкої бізнес аудиторії. Ідея стала поширюватися і набирати популярність в бізнес середовищі. Дата щорічного святкування Дня клієнта - 19 березня. Одного разу Бенджамін Франклін сказав: «Добре зробити - краще, ніж добре сказати».

Хорошим тоном в святкуванні Дня клієнта від компаній стає розсилка поздоровлень своїм клієнтам, пропозиції особливих знижок або нових корисних сервісів, товарів або послуг. Всім нам приємні сюрпризи. Ми приєднуємося до привітань на адресу всіх клієнтів, бажаємо їм успіхів і щастя!

Останні новини Чернігівщини

«Канікули від війни 2025»: подорож дітей прикордонних громад Чернігівщини до Німеччини. 09:57

Діти з прикордонних регіонів Чернігівської області у червні 2025 року отримали можливість двотижневого дозвілля у Федеративній Республіці Німеччині.

Юніори з Чернігівщини вибороли 8 медалей на чемпіонаті України з легкої атлетики в Кропивницькому 17:58

З 20 до 21 червня у Кропивницькому відбувся командний чемпіонат України з легкої атлетики серед юніорів.

«Знай і люби свій край»: як пройшла виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва 17:35

Щороку Чернігівський обласний Палац дітей та юнацтва підсумовує творчу працю гуртків декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва, організовуючи обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край».

Хотів отримати «грошову допомогу», натомість втратив майже 20 тисяч гривень: поліція Чернігівщини вкотре застерігає громадян від шахраїв 17:23

Поліцейські закликають мешканців Чернігівщини не передавати стороннім особам жодних відомостей про свої банківські картки та уникати операцій з переказу грошей на невідомі рахунки.

У Чернігові поліцейські перекрили канал розповсюдження психотропних речовин 16:11

Поліцейські встановили, що мешканець Чернігова налагодив систематичний збут уроздріб особливо небезпечної психотропної речовини (амфетамін).

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини