"Це саботаж під час війни" — Чаус про транспортну кризу у Чернігові
Начальник Чернігівської ОВА В'ячеслав Чаус доручив правоохоронним органам розібратися з проблемою транспорту у місті, а профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують містом.
Про це начальник Чернігівської ОВА В'ячеслав Чаус повідомив у своєму Телеграм-каналі.
"Одночасна відмова перевізників (приватного транспорту) виконувати умови договору — це саботаж під час війни. Це не лише нарощує соціальну напругу, а й ставить під сумнів реагування за необхідності евакуації. Завдання номер один для всіх – негайно розблокувати транспортну ситуацію", — написав Чаус.
За його словами, щодня всі мешканці Чернігова, які користуються і не користуються громадським транспортом, сплачують гроші чотирьом приватним перевізникам.
"Нещодавно тариф на перевезення був знову збільшений і став чи не найбільшим в Україні — 17 грн. У програму компенсації, яку розробляла сама ж міська рада, закладено 75 млн грн, по кошторису – шість млн в місяць. А вже було вісім і от — дев'ять… Тенденція насторожує", — пише Чаус.
Нагадаємо, що після 10 години ранку 2 травня у своєму Телеграм-каналі в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако повідомив, що він звернувся до Ради оборони області з проханням розв'язати питання громадського транспорту в Чернігові, зокрема блокування виплати компенсацій перевізникам начальником Чернігівської МВА Дмитром Брижинським.
У коментарі Суспільному радник начальника Чернігівської ОВА Андрій Подорван розповів, що до Чернігівської ОВА 2 травня не надходило жодного звернення від в.о. міського голови Олександра Ломака, щоб розглянути на Раді оборони області проблемні питання громадського транспорту в Чернігові, який сьогодні не працює у місті. На маршрути вийшла техніка "Чернігівського тролейбусного управління".
Сьогодні, 2 травня, начальник ОВА дав доручення скликати Раду оборони області і викликати на неї для пояснення секретаря міської ради Олександра Ломака та інших чиновників міської ради, які "допрацювались" до транспортного колапсу в Чернігові", - сказав радник начальника ОВА.
Щодо посту Ломака, Андрій Подорван каже, що він з’явився після того, як секретар отримав повідомлення про виклик на Раду оборони області.
"Очевидно, розуміючи, що доведеться давати пояснення, він написав такий пост", — сказав Подорван.
Транспортна криза у Чернігові — що відомо:
30 квітня ввечері, в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако звернувся до містян та повідомив, що протягом 1-2 травня у Чернігові частина громадського транспорту може не виїхати на маршрути. Це пов'язано з тим, що з 19 квітня нема оплати часткової компенсації за здійснені в березні громадські перевезення — дев'ять мільйонів гривень. Через це з чотирма перевізниками, які обслуговують міські маршрути Чернігова, не можуть розрахуватися за паливо, кредити та лізинг, а також виплатити заробітні плати водіям та іншим співробітникам.
Водночас начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський у своєму відеозверненні пояснив, чому не підтримав збільшення розміру компенсації перевізникам у Чернігові. Це рішення він аргументує нібито збільшенням прибутку тих самих перевізників на 20% за рахунок зростання вартості проїзду у громадському транспорті, розраховуючись готівкою та банківською карткою. Брижинський також сказав, що готовий підтримати виділення шести мільйонів гривень на компенсації, як це передбачено у бюджеті. Однак збільшення суми до дев'яти мільйонів гривень він пов'язує із задоволенням інтересів окремих перевізників, зокрема, Володимира Коваленка — депутата міської ради від фракції "Рідний дім".
Своєю чергою Олександр Ломако вважає, що начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський блокує виплату компенсації перевізникам через земельні інтереси свого радника Максима Черненка.
Начальник управління транспорту Олександр Рижий розповів, що за програмою компенсації перевізникам у бюджеті Чернігова передбачено 75 мільйонів гривень на рік. У місяць виплата становить шість мільйонів 250 тисяч гривень. У березні ж перевізники виконали послуг на суму понад дев'ять мільйонів гривень. За словами Рижого, цифра зросла, у порівнянні з лютим, через придбання перевізниками шести автобусів, які відповідають критеріям цієї програми, а також більшої кількості днів у місяці.
Зранку 2 травня на маршрути виїхали 58 тролейбусів та п'ять автобусів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління". На міських автобусних маршрутах — 0 одиниць транспорту приватних перевізників.
Останні новини Чернігівщини

4 липня цей день в Україні і світі 07:48
ДЕНЬ 1227 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1227 RUSSIAN AGRESSION

Судитимуть браконьєра, який незаконно вполював лося на Прилуччині 16:39
Прокурорами Прилуцької окружної прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно жителя міста Прилуки за фактом вчинення незаконного полювання на звірів, які занесені до Червоної книги України (ч. 1 ст. 248 КК України).

ТОП-10 найзатребуваніших вакансій від місцевих роботодавців 16:36
Робота є. Зокрема, й на Чернігівщині. Наразі у базі даних обласної служби зайнятості налічується 1924 вакансії.

Правоохоронці підвели підсумки роботи 1 півріччя 2025 року протидії злочинності у бюджетній сфері Чернігівщини 16:33
Сьогодні в Чернігівській обласній прокуратурі відбулась робоча нарада з керівниками правоохоронних органів регіону. На нараді були присутні керівник Чернігівської обласної прокуратури Станіслав Гущесов, начальник Головного управління Національної поліції в Чернігівській області Іван Іщенко та начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександр Кондрашов.

Олена Шуляк: Антикорупція, цифровізація, ринок землі – головні реформи протягом останніх років 16:31
У нещодавньому інтерв’ю "Вокс Україна" очільниця "Слуги Народу" та народна депутатка Олена Шуляк зазначила, що, на її переконання, найбільш відчутні результати команда влади, зокрема й партія "Слуга Народу", демонструє в трьох напрямах реформування держави: розвитку антикорупційної інфраструктури, цифровій трансформації та впровадженні земельної реформи.