Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 2 жовтня, 23:14:48

На шляху до партнерства

15.12.2012   10:30

Партнерські відносини між податковою службою та громадянами- платниками податків мають будуватися на основі взаємної поваги, довіри і неухильного дотримання податкового законодавства обома сторонами.

Основою у роботі Державної податкової інспекції у м. Чернігові з громадянами є встановлення діалогу між податківцями та платниками податків шляхом проведення масово-роз’яснювальних заходів, спрямованих на зменшення проблемних питань податкового законодавства.

Уже цього року організовано та проведено 30 семінарів, у яких взяли участь близько 1,3 тисячі платників. Відбулося 12 прес-конференцій та брифінгів, 20 „круглих столів”, на яких розглядалися актуальні питання змін податкового законодавства, погашення податкового боргу тощо.

За участю керівників структурних підрозділів, фахівців інспекції з платниками податків систематично проводяться сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія”.

З початку року їх пройшло 24, надійшло близько 300 дзвінків. Здебільшого громадяни зверталися з приводу надання роз’яснень окремих норм податкового законодавства, застосування спрощеної системи оподаткування, оподаткування доходів фізичних осіб, фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.

Безпосередньо до працівників відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю за роз’ясненнями проблемних питань податкового законодавства звернулося понад 20 тисячі громадян, по телефону майже 15 тисячі. Адже саме при спілкуванні платників податків та податківців досягається взаємопорозуміння і вирішується чимало нагальних питань.

На жаль завжди є люди, які залишаються не повністю задоволені консультаціями, що надаються. Анкетування громадян, яке ми проводимо щоквартально, показує, що таких близько – 0,5% серед опитаних респондентів. Втім, потрібно зазначити, що у жодному випадку вони не були спричинені неуважністю або недостатньою професійністю наших працівників.

Також податківці міста звертають увагу платників податків на можливість отримання відповідей з питань оподаткування від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової адміністрації України за багатоканальним телефоном 0-800-501-007.

Одним з пріоритетних напрямків роботи державної податкової служби є всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів.
Податківцями міста систематично розглядається питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян за напрямками: особистий прийом громадян, аналіз розгляду письмових звернень, стан роботи зі зверненнями громадян.

Завдяки поліпшенню якості роботи із зверненнями громадян, рівня виконавської дисципліни у 2012 році удвічі зменшилася кількість письмових звернень до міських податківців порівняно з попереднім роком.

Шкода, що інколи громадяни звертаються за допомогою до податкових органів лише після того, як стається лихо. Так, до інспекції звернулася громадянка з заявою, що її син отримав травму на виробництві. Натомість адміністрація підприємства категорично заперечувала цей факт, як і трудові відносини з робітником. Бо він не був офіційно оформленим. А значить, не міг розраховувати на соціальні виплати та компенсації. Знадобилися численні перевірки, звернення до суду, проте здоров’я уже не повернути! І такі випадки не поодинокі.

У своїх зверненнях громадяни передусім цікавилися такими питаннями: контрольно-перевірочна робота (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в “конверті”) – 54% від загальної кількості письмових звернень, податок на доходи фізичних осіб – 12%, плата за землю – 5%, індентифікаційні номери -4%.

Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції здійснюється через громадську приймальню згідно з відповідним графіком та під час проведення виїзних прийомів керівництвом інспекції у трудових колективах підприємств міста.
Протягом 2012 року керівним складом інспекції було проведено 63 прийоми громадян.
Результати аналізу та узагальнення звернень громадян дають змогу визначити найактуальніші проблеми, що хвилюють мешканців міста.

Отже, робота зі зверненнями є пріоритетним напрямком діяльності чернігівських податківців, одним із чинників утвердження у суспільстві ідеології добровільної сплати податків.
 

Останні новини Чернігівщини

Поки триває відновлення електропостачання, всі критичні служби діють за відпрацьованим планом – В’ячеслав Чаус про ліквідацію наслідків обстрілів енергосистеми 10:19

Ліквідація наслідків обстрілів енергооб’єктів російськими терористами – з цього питання начальник ОВА В’ячеслав Чаус провів термінове засідання обласної комісії з питань з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Залучено і всіх комунальні служби міста Чернігова.

«Вистояли. Вижили. Переможемо»: у Чернігові презентували фільм про захисників і захисниць та вручили почесні нагороди 09:38

Традиційно 1 жовтня українці відзначають День захисників і захисниць. В обласному центрі вітали військовослужбовців, рятувальників і правоохоронців.

День захисників та захисниць України: у Чернігові вшанували воїнів та підняли «Прапор Надії» 09:16

Учора у Чернігові біля Катерининської церкви замайорів «Прапор Надії». Це символ віри у повернення українських полонених і зниклих безвісти. Його підняв колишній військовополонений, воїн 119 окремої бригади Регіонального управління Сил ТрО «Північ» Сергій Маценко.

2 жовтня: цей день в Україні і світі 09:12

2 жовтня відзначають Міжнародний день боротьби проти насилля, Міжнародний день соціального педагога, Всесвітній день без алкоголю, Всесвітній день сільськогосподарських тварин, Всесвітній день повітряної кульки, Всесвітній день гри, День аудіофіла.

Прилуцькі поліцейські затримали чоловіка, який завдав смертельних тілесних ушкоджень власній матері 11:31

Оперативники Прилуцького районного відділу поліції затримали 45-річного мешканця Линовицької громади, який завдав своїй 70-річній матері тяжких тілесних ушкоджень, що призвели до її смерті. Чоловікові загрожує до 10 років позбавлення волі.