43 кредити видано в Чернігівький області за програмою здешевленої іпотеки
Про це повідомив заступник голови облдержадміністрації Віктор Геращенко 13 листопада під час чергової робочої наради з керівниками банківських установ, підрядних будівельних організацій, які беруть участь в реалізації державної програми здешевлення вартості іпотечних кредитів.

Будівельним організаціям всього перераховано понад 8 мільйонів гривень.
Учасники наради окреслили подальші кроки реалізації в області державних програм будівництва доступного житла.
Цього ж дня заступник голови облдержадміністрації Віктор Геращенко провів нараду щодо забезпечення житлом інвалідів війни та постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
Як зазначалося, укладено договори купівлі-продажу квартир і вже найближчим часом будуть перераховані кошти будівельним організаціям.
Останні новини Чернігівщини

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл 14:16
Загальний економічний та антикорупційний ефект від реформи цифровізації, яку почали впроваджувати в 2019 році, вже перевищив 66 млрд грн.
На прикордонні Чернігівщини внаслідок ворожої атаки постраждала цивільна жінка: поліція документує наслідки 13:42
Сьогодні вранці у прикордонній Сновській громаді Корюківського району ворожий дрон поцілив у 54-річну жінку, яка їхала мопедом.
Ukraine Facility: як це працює на Чернігівщині 13:18
У травні 2024 року Україна та ЄС підписали Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів фінансування для нашої країни згідно з інструментом Ukraine Facility.
Леся Карнаух: Надходження до місцевих бюджетів за півріччя зросли на 18,2 % порівняно з минулорічним показником 12:44
До місцевих бюджетів за січень – червень 2025 року надійшло 236,5 млрд грн. Це на 18,2 %, або майже на 36,4 млрд грн більше показника за перше півріччя минулого року.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області: можливості дистанційного звернення 12:10
Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.