Зі скаргами - до міліцейського керівництва
Управління МВС України в Чернігівській області постійно тримає в полі зору роботу щодо реалізації вимог Закону України "Про звернення громадян". Заходи, вжиті міськрайвідділами внутрішніх справ, галузевими службами та керівництвом УМВС, забезпечують належний рівень роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому.
Тільки за дев'ять місяців цього року загальна кількість таких звернень, що надійшли до органів та підрозділів міліції області, становила 15467, з яких 8565 побувала на особистому прийомі в міліцейських керівників різного рівня, з них близько півтисячі - на прийомі в керівництва обласного управління внутрішніх справ.
Серед питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, найчастіше соціально-побутові проблеми, повідомлення про скоєні злочини, в тому числі й про посадові, а також з питань діяльності органів внутрішніх справ, щодо дій або бездіяльності працівників міліції тощо. Кількість колективних звернень до міліції з початку року становить 167.
З урахуванням кадрових змін начальником УМВС затверджено графік особистих прийомів громадян керівниками апарату Управління. В обласному управлінні міліції (проспект Перемоги, 74) прийом громадян області проводиться кожного дня (за винятком вихідних) з 15-ї до 18-ї години.
Щосереди веде прийом громадян начальник УМВС Олександр Григорович Михайлик, а його перший заступник Валерій Миколайович Костильов - щовівторка. Заступники начальника УМВС Едуард Миколайович Гребенюк та Олексій Вікторович Литвишко ведуть прийом громадян відповідно щопонеділка та щочетверга.
Також прийом громадян ведуть і керівники головних підрозділів УМВС. Зокрема, начальник слідчого управління Олександр Васильович Любарець приймає жителів області щочетверга, а щоп'ятниці кожен бажаючий може потрапити на прийом до начальника управління кадрового забезпечення Юрія Олександровича Лихошерста та начальника штабу Ігоря Григоровича Поплавського. Начальник управління по боротьбі з організованою злочинністю Олександр Іванович Силкін приймає громадян в приміщенні УБОЗ (вул. Щорса, 70) щовівторка. Години прийому цих керівників також з 15-00 до 18-00.
Для покращення стану взаємодії міліції з населенням у боротьбі з корупційними та іншими протиправними діями, забезпечення захисту прав і свобод громадян, а також з метою зміцнення законності в діяльності органів і підрозділів внутрішніх справ у відділі документального забезпечення УМВС України в Чернігівській області функціонує "телефон довіри" за номером 619-102. Кожен бажаючий сюди може телефонувати з 8-ї до 17-ї години. Дзвінки приймає співробітник відділу. З усією інформацією, що надходить на цей "телефон довіри", знайомиться особисто начальник УМВС і контролює вжиття відповідних заходів.
Останні новини Чернігівщини
Корюківщину відвідали заступники двох міністрів: у фокусі – забезпечення життєдіяльності прикордоння 13:34
Сьогодні на Чернігівщині перебували заступник міністра розвитку громад та територій України Олексій Рябикін та заступник міністра фінансів Дмитро Самоненко.
В Чернігові поліцейські затримали чоловіка, який завдав тяжких тілесних ушкоджень своєму знайомому 12:51
Оперативники Чернігівського райуправління поліції затримали чоловіка, причетного до завдання тяжких тілесних ушкоджень 44-річному містянину.
RELEVE: французька підтримка розвитку громад області триває 12:10
У Чернігівській ОВА 30 жовтня відбулася робоча зустріч із представниками Французького агентства міжнародної технічної співпраці Expertise France – командою проєкту RELEVE.
У Чернігові поліцейські затримали зловмисника, який погрожував гранатою колишній дружині та поліцейським 11:42
В ніч на 31 жовтня до поліції надійшло повідомлення від мешканки Чернігова, яка заявила, що до неї додому прийшов колишній чоловік та погрожує розправою.
Облаштувати безбар’єрний простір в будівлях культурної спадщини стало ще простіше: про зміни в законодавстві – на зустрічі «Діалог влади та бізнесу» 11:21
Підприємці, які здійснюють свою діяльність у приміщеннях, розташованих у будівлях культурної спадщини, можуть без надмірних бюрократичних процедур облаштувати безбар’єрний простір для своїх працівників та відвідувачів.