Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 9 липня, 14:32:53

208: кандидат від "Слуги народу" Анатолій Гунько перемагає радикала Олега Ляшка

28.10.2020   08:14Агенцiя

На проміжних виборах в одномандатному виборчому окрузі №208 на Чернігівщині лідирує кандидат від партії "Слуга народу" Анатолій Гунько.

Лідер Радикальної партії Олег Ляшко на другому місці.

Про це свідчать дані 100% протоколів, опублікованих на сайті ЦВК.

Зазначається, що за Анатолія Гунька (СН) свої голоси віддали 34,10% виборців, за Олега Ляшка — 31,78%.

На третьому місці самовисуванка Людмила Давиденко — 26,68%.

Інші кандидати набрали менше 3% голосів.

Останні новини Чернігівщини

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл 14:16

Загальний економічний та антикорупційний ефект від реформи цифровізації, яку почали впроваджувати в 2019 році, вже перевищив 66 млрд грн.

На прикордонні Чернігівщини внаслідок ворожої атаки постраждала цивільна жінка: поліція документує наслідки 13:42

Сьогодні вранці у прикордонній Сновській громаді Корюківського району ворожий дрон поцілив у 54-річну жінку, яка їхала мопедом.

Ukraine Facility: як це працює на Чернігівщині 13:18

У травні 2024 року Україна та ЄС підписали Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів фінансування для нашої країни згідно з інструментом Ukraine Facility.

Леся Карнаух: Надходження до місцевих бюджетів за півріччя зросли на 18,2 % порівняно з минулорічним показником 12:44

До місцевих бюджетів за січень – червень 2025 року надійшло 236,5 млрд грн. Це на 18,2 %, або майже на 36,4 млрд грн більше показника за перше півріччя минулого року.

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області: можливості дистанційного звернення 12:10

Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини