На Чернігівщині 2 політичні партії розмістили білборди без вихідних даних
На Чернігівщині спостерігачі ОПОРИ зафіксували у виборчому окрузі №210 (м. Прилуки) 4 рекламні щити з символікою двох політичних партій. Три з них з написами «Аграрна партія іде в парламент», один білборд з гаслом «Обирай НАТО і ЄС. Долучайся. Європейська солідарність».

17 червня спостерігачка ОПОРИ звернулася до Прилуцького відділу ГУ Національної поліції в Чернігівській області з заявою про те, що у місті Прилуки по вулицях Київській, 265 (навпроти Іванівської церкви), Київській, 178 (біля Агротехнічного коледжу), Київській, 214 (біля Прилуцької державної податкової інспекції) та Вокзальній, 19 розміщені білборди без вихідних даних з агітаційними матеріалами політичних сил «Аграрна партія» та «Європейська солідарність», таке розміщення може містити ознаки адміністративного правопорушення у випадку, якщо партія буде визнана суб’єктом виборчого процесу.
Як зазначила радниця з юридичних питань Громадянської мережі ОПОРА Ольга Коцюруба, на сьогодні існує певна складність з визначенням моменту закріплення за партією статусу суб’єкта виборчого процесу. З одного боку стаття 12 Закону про вибори народних депутатів визначає суб’єктом виборчого процесу партію, що висунула кандидата в депутати, проте закон не визначає чи моментом набуття такого статусу є проведення з’їзду чи факт реєстрації кандидатів в ЦВК. Громадянська мережа ОПОРА звернулася за роз'ясненням до Центральної виборчої комісії, проте слід зауважити, що більш обґрунтованою виглядає позиція, щодо прив’язки до моменту реєстрації в ЦВК, адже партії можуть відмовити в реєстрації, а тоді сам факт проведення з’їзду не буде мати юридичного значення. Спостерігачі повідомили поліцію для з'ясування чи є має місце факт порушення та для можливого реагування на нього.
Як зазначила координаторка спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами в Чернігівській області Наталія Висіканець відповідно до ч. 3 ст. 68 Закону «Про вибори народних депутатів України», «політична реклама - це розміщення або поширення матеріалів передвиборної агітації за допомогою рекламних засобів. До політичної реклами належить також використання символіки або логотипів партій - суб'єктів виборчого процесу, а так само повідомлення про підтримку партією - суб'єктом виборчого процесу або кандидатом у депутати видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах партії - суб'єкта виборчого процесу чи певного кандидата у депутати. Реклама друкованих видань (газет, журналів, книг), інших товарів та послуг з використанням прізвищ чи зображень (портретів) кандидатів, назв чи символіки партій - суб'єктів виборчого процесу також є політичною рекламою».
Останні новини Чернігівщини
У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37
Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17
В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15
До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13
Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.
На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12
Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.