Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 9 липня, 14:31:22

У Чернігові атакували двері та вікна "Сбербанку"

16.03.2017   14:46Агенцiя

Активісти громадського руху "Третя Позиція" нанесли поперджувальний візит в офіс "головного банку окупанта".

"У дирекції чернігівського відділення "Спермабанку" є тиждень на те, щоб вони покинули приміщення за прикладом того як вони закрили один із офісів кількома місяцями раніше, - зазначили націоналісти. - Якщо цього не буде зроблено, ми залишаємо за собою право на більш дієві методи протесту".

Націоналісти заявили про координацію наступних акцій із здоровими силами дружніх організацій.
 

За повідомленням Третої Позиції

Останні новини Чернігівщини

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл 14:16

Загальний економічний та антикорупційний ефект від реформи цифровізації, яку почали впроваджувати в 2019 році, вже перевищив 66 млрд грн.

На прикордонні Чернігівщини внаслідок ворожої атаки постраждала цивільна жінка: поліція документує наслідки 13:42

Сьогодні вранці у прикордонній Сновській громаді Корюківського району ворожий дрон поцілив у 54-річну жінку, яка їхала мопедом.

Ukraine Facility: як це працює на Чернігівщині 13:18

У травні 2024 року Україна та ЄС підписали Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів фінансування для нашої країни згідно з інструментом Ukraine Facility.

Леся Карнаух: Надходження до місцевих бюджетів за півріччя зросли на 18,2 % порівняно з минулорічним показником 12:44

До місцевих бюджетів за січень – червень 2025 року надійшло 236,5 млрд грн. Це на 18,2 %, або майже на 36,4 млрд грн більше показника за перше півріччя минулого року.

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області: можливості дистанційного звернення 12:10

Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини