Чернігівщина: Учасники виборчого процесу не дотримуються вимог до розміщення агітаційної продукції
Випадки порушення вимог щодо розміщення у населених пунктах області агітаційної продукціїпродовжують привертати привертати увагу активістів ОПОРИ

Адже політичні партії та кандидати все ще зволікають з дотриманням виборчого законодавства в частині наявності вихідних даних на друкованій агітації, а також розміщення агітаційної продукції у встановлених для цього місцях.
Так, по вулицях обласного центру курсує автівка із зображенням кандидата у депутати міської ради від партії «Наш край» Віктора Козлова, що не містить вихідних даних.
У місті Ніжин, агітаційна продукція кандидата на міського голову від Радикальної партії Олега Ляшка Олександра Безпалого розміщена у не відведених для політичної агітації місцях, до того ж без вихідних даних.
Політична сила «Демократичний Альянс» у тому ж Ніжині розмістила на вітринах магазину свої агітки без передбачених законом відомостей.
Неординарно звернулася до виборців партія «Укроп», виготовивши агітаційну продукцію у вигляді посівного календарю, проте також проігнорувавши вихідні дані.
Слід зауважити, що цей перелік не є вичерпним.
Громадянська мережа ОПОРА вже повідомляла про випадки подібних порушень та ще раз наголошує на дотриманні частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», у якій йдеться: «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».
Наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів, адже вони мають бути надруковані за рахунок виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством (частина 3 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори»).
Крім того, згідно з частиною 4 статті 56 Закону, плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.
За коментарями звертайтеся:
Євген Романенко
координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА
в Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Забезпечення мобільним зв’язком та інтернетом: на Чернігівщині працювала команда Мінцифри та Мінрегіону 12:44
Стан покриття мобільним зв’язком, оптичним інтернетом в Чернігівській області, особливо в період тривалих відключень електроенергії, обговорювали 15 жовтня на зустрічі в ОВА.
СБУ викрила ще 4 організаторів «ухилянтських схем» на півночі України 12:02
Служба безпеки України заблокувала нові схеми ухилення від мобілізації та затримала 4-х організаторів оборудок.
Чернігівщина прийняла учасників навчального туру від EdUP 11:07
Чернігівський професійний ліцей залізничного транспорту днями став майданчиком для ще одного етапу освітньої Каруселі від проєкту EdUP.
Вберегли людей від смертельної небезпеки: вибухотехніки поліції Чернігівщини знешкодили бойові частини ворожих ударних безпілотників 10:45
Співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини вкотре успішно відпрацювали виклики за фактами виявлення нерозірваних бойових частин ворожих ударних безпілотників, збитих Силами оборони України у Чернігівській області.
«єВідновлення» на Чернігівщині: комісії громад дистанційно обстежили близько 70 зруйнованих осель на територіях активних бойових дії 10:23
Днями на брифінгу у медіацентрі ОВА йшла мова про поточні результати програми «єВідновлення» на Чернігівщині.