Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 2 липня, 01:06:02

Чернігівщина: Учасники виборчого процесу не дотримуються вимог до розміщення агітаційної продукції

14.10.2015   17:24Агенцiя

Випадки порушення вимог щодо розміщення у населених пунктах області агітаційної продукціїпродовжують привертати привертати увагу активістів ОПОРИ

 

Адже політичні партії та кандидати все ще зволікають з дотриманням виборчого законодавства в частині наявності вихідних даних на друкованій агітації, а також розміщення агітаційної продукції у встановлених для цього місцях.

Так, по вулицях обласного центру курсує автівка із зображенням кандидата у депутати міської ради від партії «Наш край» Віктора Козлова, що не містить вихідних даних.



У місті Ніжин, агітаційна продукція кандидата на міського голову від Радикальної партії Олега Ляшка Олександра Безпалого розміщена у не відведених для політичної агітації місцях, до того ж без вихідних даних.



Політична сила «Демократичний Альянс» у тому ж Ніжині розмістила на вітринах магазину свої агітки без передбачених законом відомостей.



Неординарно звернулася до виборців партія «Укроп», виготовивши агітаційну продукцію у вигляді посівного календарю, проте також проігнорувавши вихідні дані.


Слід зауважити, що цей перелік не є вичерпним.

Громадянська мережа ОПОРА вже повідомляла про випадки подібних порушень та ще раз наголошує на дотриманні частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», у якій йдеться: «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».

Наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів, адже вони мають бути надруковані за рахунок виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством (частина 3 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори»).

Крім того, згідно з частиною 4 статті 56 Закону, плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.

За коментарями звертайтеся:
Євген Романенко
координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА
в Чернігівській області

Останні новини Чернігівщини

Ліцей №12 отримав сучасне обладнання для занять з робототехніки від міста-побратима Градець-Кралове 17:27

У межах партнерства між Черніговом та містом-побратимом Градець-Кралове (Чеська Республіка) Чернігівський ліцей №12 отримав цінну допомогу — сучасні навчальні набори для занять з робототехніки.

Семенівська та Гончарівська громади отримали сучасні автівки за підтримки міжнародних партнерів 16:44

Минулого тижня Стабілізаційна платформа, яка працює на замовлення Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, передала фургони Volkswagen Crafter Семенівській та Гончарівській громадам.

Викрали дівчину, вимагаючи повернути неіснуючий борг, – підозрюються двоє жителів Ніжина 16:12

За процесуального керівництва Ніжинської окружної прокуратури повідомлено про підозру двом жителям міста Ніжина у вимаганні, вчиненому за попередньою змовою групою осіб,в умовах воєнного стану та незаконному викраденні людини (ч. 4 ст. 189, ч. 2 ст. 146 КК України).

Поліція в обличчях: «На варті справедливості в умовах війни» – історія слідчої поліції з Новгорода-Сіверського Галини Острик 15:34

Капітан поліції Галина Острик — слідча слідчого відділення Новгород-Сіверського райвідділу поліції.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини