Чернігівщина: Учасники виборчого процесу не дотримуються вимог до розміщення агітаційної продукції
Випадки порушення вимог щодо розміщення у населених пунктах області агітаційної продукціїпродовжують привертати привертати увагу активістів ОПОРИ

Адже політичні партії та кандидати все ще зволікають з дотриманням виборчого законодавства в частині наявності вихідних даних на друкованій агітації, а також розміщення агітаційної продукції у встановлених для цього місцях.
Так, по вулицях обласного центру курсує автівка із зображенням кандидата у депутати міської ради від партії «Наш край» Віктора Козлова, що не містить вихідних даних.
У місті Ніжин, агітаційна продукція кандидата на міського голову від Радикальної партії Олега Ляшка Олександра Безпалого розміщена у не відведених для політичної агітації місцях, до того ж без вихідних даних.
Політична сила «Демократичний Альянс» у тому ж Ніжині розмістила на вітринах магазину свої агітки без передбачених законом відомостей.
Неординарно звернулася до виборців партія «Укроп», виготовивши агітаційну продукцію у вигляді посівного календарю, проте також проігнорувавши вихідні дані.
Слід зауважити, що цей перелік не є вичерпним.
Громадянська мережа ОПОРА вже повідомляла про випадки подібних порушень та ще раз наголошує на дотриманні частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», у якій йдеться: «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».
Наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів, адже вони мають бути надруковані за рахунок виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством (частина 3 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори»).
Крім того, згідно з частиною 4 статті 56 Закону, плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.
За коментарями звертайтеся:
Євген Романенко
координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА
в Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини

Судитимуть браконьєра, який незаконно вполював лося на Прилуччині 16:39
Прокурорами Прилуцької окружної прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно жителя міста Прилуки за фактом вчинення незаконного полювання на звірів, які занесені до Червоної книги України (ч. 1 ст. 248 КК України).

ТОП-10 найзатребуваніших вакансій від місцевих роботодавців 16:36
Робота є. Зокрема, й на Чернігівщині. Наразі у базі даних обласної служби зайнятості налічується 1924 вакансії.

Правоохоронці підвели підсумки роботи 1 півріччя 2025 року протидії злочинності у бюджетній сфері Чернігівщини 16:33
Сьогодні в Чернігівській обласній прокуратурі відбулась робоча нарада з керівниками правоохоронних органів регіону. На нараді були присутні керівник Чернігівської обласної прокуратури Станіслав Гущесов, начальник Головного управління Національної поліції в Чернігівській області Іван Іщенко та начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександр Кондрашов.

Олена Шуляк: Антикорупція, цифровізація, ринок землі – головні реформи протягом останніх років 16:31
У нещодавньому інтерв’ю "Вокс Україна" очільниця "Слуги Народу" та народна депутатка Олена Шуляк зазначила, що, на її переконання, найбільш відчутні результати команда влади, зокрема й партія "Слуга Народу", демонструє в трьох напрямах реформування держави: розвитку антикорупційної інфраструктури, цифровій трансформації та впровадженні земельної реформи.

єРобота на Чернігівщині: результати програми «Власна справа» 14:42
Грантова програма «Власна справа» урядового проєкту «єРобота», яку адмініструє Державна служба зайнятості, - не просто про гроші, а про довіру та можливості, про людей та бізнес, які працюють у найважчі часи і мотивують інших.