Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 4 листопада, 13:55:55

Чернігівщина: Учасники виборчого процесу не дотримуються вимог до розміщення агітаційної продукції

14.10.2015   17:24Агенцiя

Випадки порушення вимог щодо розміщення у населених пунктах області агітаційної продукціїпродовжують привертати привертати увагу активістів ОПОРИ

 

Адже політичні партії та кандидати все ще зволікають з дотриманням виборчого законодавства в частині наявності вихідних даних на друкованій агітації, а також розміщення агітаційної продукції у встановлених для цього місцях.

Так, по вулицях обласного центру курсує автівка із зображенням кандидата у депутати міської ради від партії «Наш край» Віктора Козлова, що не містить вихідних даних.



У місті Ніжин, агітаційна продукція кандидата на міського голову від Радикальної партії Олега Ляшка Олександра Безпалого розміщена у не відведених для політичної агітації місцях, до того ж без вихідних даних.



Політична сила «Демократичний Альянс» у тому ж Ніжині розмістила на вітринах магазину свої агітки без передбачених законом відомостей.



Неординарно звернулася до виборців партія «Укроп», виготовивши агітаційну продукцію у вигляді посівного календарю, проте також проігнорувавши вихідні дані.


Слід зауважити, що цей перелік не є вичерпним.

Громадянська мережа ОПОРА вже повідомляла про випадки подібних порушень та ще раз наголошує на дотриманні частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», у якій йдеться: «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».

Наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів, адже вони мають бути надруковані за рахунок виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством (частина 3 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори»).

Крім того, згідно з частиною 4 статті 56 Закону, плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.

За коментарями звертайтеся:
Євген Романенко
координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА
в Чернігівській області

Останні новини Чернігівщини

Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 12:33

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду, 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

Понад півтори сотні малюків народилися в жовтні у Чернігові 11:52

У жовтні 2025 року в Комунальному некомерційному підприємстві «Чернігівський пологовий будинок» Чернігівської міської ради з’явилося на світ 156 дітей — 71 дівчинка та 85 хлопчиків.

На Чернігівщині поліція встановлює обставини вибуху в полі, внаслідок якого двоє чоловіків загинули та одного травмовано 11:12

Учора вдень до поліції надійшло повідомлення про те, що внаслідок вибуху у полі у Борзнянській громаді Ніжинського району загинули двоє чоловіків (1993 та 2004 р.н) та ще один (1973 року народження) зазнав травм.

Посилення міжнародного партнерства: в ОВА підписали меморандум з БО «Кент з Україною» 10:48

Меморандум про взаєморозуміння щодо співпраці між Чернігівською ОДА й благодійною організацією «Кент з Україною» (Велика Британія) учора підписали перший заступник голови ОДА Костянтин Мегем і засновник та керівник місії згаданої організації Джордан Мід.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини