Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 6 грудня, 15:12:35

Якісні дороги на Чернігівщині — цілком реально

19.09.2015   12:23Агенцiя

Перспективи розвитку транспортної інфраструктури Чернігівської області опрацьовували на виїзному засіданні Комітету Верховної Ради України з питань транспорту, що відбулося 18 вересня у Чернігівській ОДА

Народні депутати, столичні та обласні посадовці Державного агентства автомобільних доріг безпосередньо перед засіданням оглянули ділянку автодороги Київ-Чернігів, поблизу села Красилівка Козелецького району. Тут триває ямковий ремонт асфальтового покриття струменевим методом.

 

— Нам показали сьогодні роботу механізму для обробітку тріщин на дорогах, — поінформував на початку засідання голова комітету Ярослав Дубневич. — Це система автоматичного вприскування. При правильному застосуванні можна таким чином продовжити життя дороги на 10 і більше років. Якщо ж вчасно не ремонтувати тріщини — автошлях вже дуже скоро потребуватиме капітального ремонту.

Член комітету з питань транспорту, народний депутат Владислав Атрошенко, на запрошення якого комітет і прибув до Чернігова, детально охарактеризував стан дорожньої та транспортної мережі області. Він навів окремі факти, які наочно ілюструють відсутність належного фінансування доріг, особливо — місцевого значення. Так, у 2015 році на фінансування дорожніх робіт із державного бюджету передбачено 129 мільйонів гривень, з них 11 мільйонів на автодороги місцевого значення. А реальна потреба становить 1 мільярд 400 мільйонів. Тож, за словами нардепа, не дивно, що більшість автошляхів у катастрофічному стані, належним чином не доглядаються.

— Згідно нормативів, капітальний ремонт автодоріг місцевого значення потребує 430 мільйонів, у той час як по факту у 2015 році на ці роботи не заплановано жодної копійки. На поточний ремонт — також жодної копійки. А на експлуатаційне утримання передбачено лише 1,5% від реальної потреби, — каже Владислав Атрошенко.

Причина такого стану дорожньої галузі — відсутність коштів з державного бюджету, а також нестача коштів з місцевих бюджетів на ремонт доріг, які знаходяться у комунальній власності. Тож нардеп пропонує створити державний та територіальний дорожні фонди. Серед джерел наповнення фондів — акцизний податок на паливно-мастильні матеріали. 40% цих коштів мають надходити до територіального фонду. Крім того, акцизний податок з реалізації нафтопродуктів і скрапленого газу можна перерозподілити між бюджетами міст, сіл та селищ з тим, щоб через обласний бюджет спрямовувати кошти на ремонт доріг за межами населених пунктів.

Начальник Служби автомобільних доріг в Чернігівській області Володимир Гузема презентував перспективний план ремонту окремих доріг на Чернігівщині. Автошляхи Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці (з під’їздом до історико-культурного заповідника «Качанівка»), Борзна – Ічня – Прилуки, Бобровиця - Новий Биків – Ічня — на ремонт покриття цих автодоріг потрібно 585 мільйонів гривень. При цьому, пріоритет надається дорогам, які дозволять покращити доїзд туристам до пам’яток культурного значення.

Члени комітету кажуть, що проблеми області їм зрозумілі. І у першу чергу працюватимуть для виділення коштів на експлуатаційне утримання доріг, на що у цьому році потрібно додатково 40 мільйонів гривень.

— Держава кошти виділити може. Але область, у свою чергу, також має працювати, готувати інфраструктурні проекти, працювати щодо розвитку туристичної галузі, — каже голова комітету Ярослав Дубневич.

Також на засіданні комітету обговорили можливість відновлення прямого залізничного сполучення Чернігова із західними регіонами, зокрема зі Львовом.

За інформацією представника Південно-західної залізниці, прямого сполучення між Черніговом та Львовом немає з 2005 року. Причина — немає пасажирів. Пробували вирішувати проблеми з причіпними вагонами. Втім, і такий варіант виявився збитковим. Як виявилось, пустити потяг — не проблема. Тим більше, що пасажирських вагонів вистачає. Однак, потрібно розуміти, чи будуть громадяни користуватись цим потягом.

Також комітет вивчає питання забезпечення правопорядку на станціях Чернігівської області в умовах реформи (а фактично – ліквідації) лінійних відділів міліції на залізниці. У черговий раз народні депутати обговорили і місцеву залізничну лікарню, яку згідно новацій у законодавство передають на баланс міського бюджету.

Всі проблемні питання коментували заступник міністра інфраструктури Микола Снітко, перший заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України Євгеній Барах.

У підсумки комітетом ухвалені рішення щодо всіх питань, що обговорювались.

Департамент інформаційної діяльності
 та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА

 

Останні новини Чернігівщини

Бюджети Чернігівщини у листопаді 2024 року отримали 2,1 мільярди гривень податків 14:50

Головне управління ДПС у Чернігівській області висловлює вдячність платникам податків за сумлінну сплату податків та підтримання економічної безпеки нашої держави, забезпечення фінансовими ресурсами Збройних Сил України, бюджетної сфери, соціальних виплат та відновлення інфраструктури.

У Корюківці запрацювала мультидисциплінарна команда фахівців: хто може скористатися послугами 14:32

На базі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Корюківський центр сімейної медицини» Корюківської міської ради працює мультидисциплінарна команда фахівців, яка надає медичні, соціальні та психологічні послуги найуразливішим групам населення для вирішення складних ситуацій.

Робимо добро разом: поліцейські Чернігівщини привітали з Днем Святого Миколая дітей, які були поранені внаслідок російського обстрілу 14:10

«Найголовніша моя мрія – відновити здоров’я дітей», – говорить Альона Черняк, мама 11-річної Вероніки та 4-річного Сашка, з якими вони вже два місці перебувають у Чернігівській обласній дитячій лікарні після поранення внаслідок ворожого обстрілу.

Як посилити спроможність громад у процесах управління ризиками, відновлення та розвитку – за «круглим столом» в обласному центрі 13:39

БФ «Право на захист» у складі Консорціуму зменшення ризиків спільно з партнерами – неурядовою міжнародною організацією ACTED та IMPACT Initiatives – реалізує на території Новгород-Сіверської громади пілотний проєкт «Відбудова краще, ніж було: запобігання, підготовка та захист населення шляхом відновлення сталої та екологічно чистої інфраструктури водопостачання, гігієни та санітарії».

Проєкт бюджету Чернігова-2025: підтримка ЗСУ залишається головним пріоритетом 13:07

5 грудня депутатам Чернігівської міської ради та представникам громадськості презентували проєкт Бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини