Тісноти не буде?
Кожен прилучанин, якому доводиться користуватися послугами міського громадського транспорту, бодай раз зіштовхувався з проблемою тісноти в маршрутках. Їдучи в набитому по зав’язку мікроавтобусі, де стояти в салоні вкрай незручно, пасажири обурюються – більшість подумки, а хто й уголос. Виявляється, вони мають абсолютно законне право висловлювати невдоволення.

Як повідомив заступник прилуцького мера Олександр Сивенко, наприкінці минулого року отримано сертифікати відповідності на здійснення пасажирських перевезень на міських маршрутах для всіх маломісних автобусів іноземного виробництва.
За результатами перевірки, у невеликих “Фольксвагенах”, “Мерседесах” тощо стоячих пасажирів перевозити заборонено. У більших автобусах, таких як “Рута”, стоячих пасажирів не повинно бути більше чотирьох. Значно вигіднішими в цьому плані є ПАЗи – в їхніх салонах під час поїздки одночасно стояти може до 23 людей.
Чи будуть перевізники дотримуватися правил, Олександр Сивенко сумнівається. Тому, за його словами, до кінця нинішнього року маленькі автобуси на міських маршрутах планується замінити на більш місткі.
Окрім приведення автобусного парку Прилук у відповідність до норм, у цій галузі існують й інші проблеми. Досі не отримано дозвіл на перетин маршрутними автобусами двох залізничних переїздів – біля південного КП військового містечка № 12 та колишнього асфальтного заводу. Крім того, лише 25% автобусних зупинок облаштовані необхідними знаками “Місце зупинки автобуса”.
Як зауважив заступник мера, наразі в місті нараховується 168 зупинок, тому неважко порахувати, скільком із них бракує “легітимності”. До того ж, більшість зупинок перебувають не в найкращому стані, а на деяких із них (наприклад, Берегова, в/м №№ 12, 17) відсутні навіть лавочки та тверде покриття.
Попри досить-таки занедбаний стан транспортної інфраструктури, міська влада сповнена рішучих намірів щодо вдосконалення пасажирського обслуговування.
У планах на 2012 рік, зокрема, посилення контролю за наявністю в салонах автобусів наочної інформації, розробка та затвердження єдиного трафарету з номером і кінцевими зупинками маршруту, а також контроль за дотриманням графіків руху за допомогою диспетчерських спостережень і GPS-навігаторів.
Олександр Бойко
Останні новини Чернігівщини
Забезпечення мобільним зв’язком та інтернетом: на Чернігівщині працювала команда Мінцифри та Мінрегіону 12:44
Стан покриття мобільним зв’язком, оптичним інтернетом в Чернігівській області, особливо в період тривалих відключень електроенергії, обговорювали 15 жовтня на зустрічі в ОВА.
СБУ викрила ще 4 організаторів «ухилянтських схем» на півночі України 12:02
Служба безпеки України заблокувала нові схеми ухилення від мобілізації та затримала 4-х організаторів оборудок.
Чернігівщина прийняла учасників навчального туру від EdUP 11:07
Чернігівський професійний ліцей залізничного транспорту днями став майданчиком для ще одного етапу освітньої Каруселі від проєкту EdUP.
Вберегли людей від смертельної небезпеки: вибухотехніки поліції Чернігівщини знешкодили бойові частини ворожих ударних безпілотників 10:45
Співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини вкотре успішно відпрацювали виклики за фактами виявлення нерозірваних бойових частин ворожих ударних безпілотників, збитих Силами оборони України у Чернігівській області.
«єВідновлення» на Чернігівщині: комісії громад дистанційно обстежили близько 70 зруйнованих осель на територіях активних бойових дії 10:23
Днями на брифінгу у медіацентрі ОВА йшла мова про поточні результати програми «єВідновлення» на Чернігівщині.