Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді
На виконання вимог діючого законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення відповідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 20 лютого начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.
Відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями, – зазначив С. Кухаренко.
Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.
За матеріалами розгляду звернень проводиться аналітична робота. Систематичний аналіз звернень щодо їх кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, враховувати потреби і запити жителів міста при формуванні міського бюджету, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав громадян.
З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації, удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад. На особисті прийоми міського голови та його заступників запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради з метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста.
Впродовж 2012 року керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 261 громадянин, з них: міським головою – 72, заступниками міського голови – 189.
За звітний період до міської ради надійшло 7301 звернення громадян, що на 675 більше у порівнянні з 2011 роком. Також збільшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради: 10133 – у 2012 році, 9546 – у 2011 році.
Відповідна робота зі зверненнями громадян проводиться безпосередньо у відділах та управліннях міської ради, Деснянській та Новозаводській районних у місті радах. Так, за 2012 рік розглянуто 3926 звернень, з яких задоволено 2621, на особистому прийомі прийнято 6466 звернень, задоволено – 3770.
До загальноміського диспетчерського центру управління житлово-комунального господарства міської ради надійшло 3780 звернень, з яких задоволено – 3322, роз’яснено – 458.
З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет міської ради вирішив взяти до відома довідку відділу звернень та соціальних питань міської ради та визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у м. Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Крім того, виконком визнав забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян” та вважає за доцільне вжиття дієвих заходів стосовно подальшого поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.
Останні новини Чернігівщини
У Чернігові поліцейські оперативно затримали грабіжника 08:49
Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції «за гарячим слідом» встановили 24-річного чоловіка, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном з ломбарду в Чернігові.
1–2 липня у Чернігові перевірятимуть систему оповіщення населення — просимо зберігати спокій 17:46
Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Чернігівської міської ради повідомляє
День спільнодії: на Чернігівщині знайомились з психологічними практиками МВС в межах програми «Ти як?» 17:25
У межах Дня спільнодії психологи Національної поліції, ДСНС, Нацгвардії, прикордонного загону поділились можливостями у сфері ментального здоров’я, зокрема представили проєкт «Пункт психологічних практик», спрямований на формування звички піклуватися про психічне здоров’я, зменшення тривожних станів, панічних атак та зняття надмірної психічної напруги в умовах військових дій.
Поліцейські Ніжинщини затримали чоловіка, який скоїв замах на вбивство родички 16:32
Поліцейські встановили, що на ґрунті давнього конфлікту місцевий мешканець вистрілив з рушниці у дружину свого брата. Поранену жінку госпіталізовано.