Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 грудня, 13:47:57

Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді

20.02.2013   14:38

На виконання вимог діючого законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення відповідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 20 лютого начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.

Відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями, – зазначив С. Кухаренко.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

За матеріалами розгляду звернень проводиться аналітична робота. Систематичний аналіз звернень щодо їх кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, враховувати потреби і запити жителів міста при формуванні міського бюджету, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав громадян.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації, удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад. На особисті прийоми міського голови та його заступників запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради з метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста.

Впродовж 2012 року керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 261 громадянин, з них: міським головою – 72, заступниками міського голови – 189.

За звітний період до міської ради надійшло 7301 звернення громадян, що на 675 більше у порівнянні з 2011 роком. Також збільшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради: 10133 – у 2012 році, 9546 – у 2011 році.

Відповідна робота зі зверненнями громадян проводиться безпосередньо у відділах та управліннях міської ради, Деснянській та Новозаводській районних у місті радах. Так, за 2012 рік розглянуто 3926 звернень, з яких задоволено 2621, на особистому прийомі прийнято 6466 звернень, задоволено – 3770.

До загальноміського диспетчерського центру управління житлово-комунального господарства міської ради надійшло 3780 звернень, з яких задоволено – 3322, роз’яснено – 458.

З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет міської ради вирішив взяти до відома довідку відділу звернень та соціальних питань міської ради та визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у м. Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Крім того, виконком визнав забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян” та вважає за доцільне вжиття дієвих заходів стосовно подальшого поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Останні новини Чернігівщини

24 грудня: цей день в Україні і світі

24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38

День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression

Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00

2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.

Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56

Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.

Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості

Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54

Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.

В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію

В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47

Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини