Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 28 травня, 10:29:50

У Ніжині думають над стратегією розвитку освіти

27.01.2022   10:30Агенцiя

За тиждень керівники навчальних закладів мають презентувати проєкти стратегічного розвитку шкіл, які вони очолюють

Формування стратегії модернізації навчальних закладів Ніжина та створення ефективної, сучасної освітньої мережі – таку ціль ставить міський голова Олександр Кодола та його команда. І саме це було темою зустрічі Олександра Михайловича з директорами загальноосвітніх закладів міста в середу, 26 січня.

Також на зустрічі з освітянами були присутні заступник міського голови Сергій Смага, радник Сергій Охонько та голова профільної депутатської комісії Ніжинської міської ради Світлана Кірсанова.

Наразі діалог між владою та директорами шкіл необхідний для окреслення кола наявних проблем в загальноосвітніх закладах Ніжина, формування стратегічного бачення щодо покращення згідно вимог сучасності, планування черговості оновлення матеріально-технічної бази та, як результат, підвищення успішності всіх учнів.

«У Ніжині 7 тис. школярів, і кожна дитина повинна відчути покращення в освітньому середовищі. Це вимоги освітньої реформи, і ми цілковито підтримуємо таке бачення. Класи з мультимедійними системами, лінгвістичні простори, кабінети робототехніки, сучасні спортивні майданчики, релаксаційні кімнати та творчі хаби – необхідна умова розвитку обдарованої та всебічно розвиненої особистості, і ми будемо працювати над створенням сприятливого та різнопланового середовища у всіх школах міста», - зазначив міський голова Олександр Кодола

 Майже 16 млн грн упродовж нинішнього та наступного років додатково пропонується вкласти у розвиток освітнього середовища ніжинських навчальних закладів. З такою ініціативою звернувся Олександр Михайлович сьогодні до директорів навчальних закладів міста. Оптимізація освітньої мережі дає можливість акумулювати кошти, які направляються на розвиток усіх навчальних закладів міста.

За результатами першого півріччя цього року, мова йде про суму у 3 млн 800 тис. грн. «Ці кошти, на наше переконання, мають бути повністю спрямовані до тих шкіл міста, куди переходять діти зі шкіл №4 та 12 цілими класами з педагогами включно. А от кошти наступного 2023 фінансового року, а це понад 12 млн грн, розподілити на кожний навчальний заклад. Це в середньому суми від 700 тис. грн до 1 млн 200 тис. грн на кожний навчальний заклад. Куди їх спрямувати – тут вирішувати самим закладам. Свої пропозиції навчальні заклади мають подати до 5 лютого. Основна умова – кошти спрямовуються на розвиток освітнього середовища!

 Ми просимо всіх керівників шкіл подумати, проаналізувати досвід передових навчальних закладів країни та знайти те, що буде справжньою «бомбою» освітнього процесу в усій Чернігівській області. Зробіть те, що потягне до вас дітей, що спонукатиме до саморозвитку й удосконаленню вчителів, що виведе ваш навчальний заклад у лідери!

 Кожна дитина з 7 тисяч 178 ніжинських учнів повинна відчути що реформа освітньої мережі робиться для неї. Кожен учень повинен мати можливість задовольнити свої освітні потреби й отримати якісні знання, стати конкурентоспроможним у цьому світі. Це наше спільне з освітянами завдання.

 «Сьогоднішня ініціатива стане традицією для Ніжинської громади. Такі кошти планується направляти кожного року саме на розвиток освітнього середовища усіх навчальних закладів міста!», - наголосив Олександр Кодола.

 Мільйонна пропозиція фактично ошелешила керівників навчальних закладів. Адже це вперше в історії ніжинської освіти такі кошти пропонується вкласти саме в освітнє середовище й одразу всім закладам.

 Під час спілкування з керівниками шкіл було висловлено багато цікавих та інноваційних думок. Та практично всі наголошували на необхідності забезпечення закладів сучасними предметними кабінетами. Адже останні сьогодні обладнані за стандартами 70 - 80-тих років.

 Створення НУШ, нової української школи, виставляє й нові стандарти та вимоги до освітнього середовища. Тому сучасні технології викладання предметів, інтерактивне навчання – обов’язкова вимога!

 Заступник міського голови Сергій Смага зауважив, що ідеї щодо покращення в школах мають носити нестандартний характер й слугувати натхненням школярам. Також радник Сергій Охонько зауважив, що освітнє середовище має готувати дитину до майбутнього життя і такі кабінети, як робототехніка мають знаходитися у кожній школі, адже технічний прогрес не стоїть на місті.

Отже, 5 лютого кожен директор школи підготує план модернізації освітнього середовища ввіреного йому закладу    

Відділ інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю Ніжинська міська рада

 

Останні новини Чернігівщини

З 30 травня Укрзалізниця додає ще 6 рейсів за маршрутом Чернігів-Ніжин

З 30 травня Укрзалізниця додає ще 6 рейсів за маршрутом Чернігів-Ніжин 16:25

В Укрзалізниці повідомили про покращення сполучення деблокованими регіонами, а тому додає ще 6 рейсів Чернігів - Ніжин та зворотно, з 30 травня

У Ніжині проводять екскурсії для вимушених переселенців

У Ніжині проводять екскурсії для вимушених переселенців 16:21

На сьогодні в Ніжині налічується 2500 внутрішньо переміщених осіб.

“Якщо ворог смішний, то він вже не страшний". Виставка карикатур у Чернігові. ФОТОРЕПОРТАЖ 16:16

"Якщо ворог смішний, то він вже не страшний". 27 травня у Туристичному інформаційному центрі відкрилася Міжнародна виставка політичних та антивоєнних карикатур у межах міжнародного конкурсу під гаслом "Русскій воєнний корабель, іди на …!".

   На Чернігівщині не вистачає «робочих рук»: які професії найбільше затребувані роботодавцями

На Чернігівщині не вистачає «робочих рук»: які професії найбільше затребувані роботодавцями 16:13

На сьогодні у базі даних Чернігівської обласної служби зайнятості налічується 337 вакансій.

ГО «КРИМSOS» та агентство ООН у справах біженців в Україні шукає активних переселенців

ГО «КРИМSOS» та агентство ООН у справах біженців в Україні шукає активних переселенців 11:35

Громадська організація «КРИМSOS» та агентство ООН у справах біженців в Україні шукає проактивних переселенців та прагне допомогти внутрішньо переміщеним особам (ВПО) у розв'язанні задач і викликів, з якими вони стикаються самі чи в громадах, де проживають.