Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 8 липня, 12:33:47

Діяльність новостворених громад: з чого розпочинати?

12.12.2020   10:20Агенцiя

Реорганізація селищних та сільських рад, формування виконавчих органів та уповноважених підрозділів, необхідних для реалізації повноважень органів місцевого самоврядування, прийняття на роботу та вивільнення працівників, дотримання їхніх соціальних гарантій, – саме такі першочергові завдання реалізовуватимуть новосформовані територіальні громади.

Фактично йдеться про можливості, надані законом про порядок реорганізації органів місцевого самоврядування (ОМС) та райдержадміністрацій (№ 1009-IX), який почав діяти з 7 грудня 2020 р.

Але як провести зазначені процедури оптимально та в межах чинного законодавства? Відповіді на ці та інші запитання надавали експерти Школи управління людськими ресурсами Програми Ради Європи «Децентралізація і  реформа публічної адміністрації в Україні» Наталія Гнидюк та Галина Семенець  під час вебінару «Організація роботи ради об’єднаної територіальної громади». Навчання проведене Чернігівським центром підвищення кваліфікації спільно із зазначеною Програмою Ради Європи 10 грудня 2020 р. для новообраних голів та секретарів територіальних громад області.

Наталія Гнидюк акцентувала увагу присутніх на обов’язкових структурних підрозділах та уповноважених особах, які  повинні бути утворені чи призначені в громадах. До них належать: окремий фінансовий орган зі статусом юридичної особи, служба у справах дітей, центри професійної підготовки педагогічних працівників та надання соціальних послуг, уповноважені особи з питань запобігання корупції та здійснення публічних закупівель. Вона пояснила умови надання соціальних гарантій особам, які перебували на виборних посадах, та підстави їхнього повернення на попереднє місце роботи. Експерт закликала дотримуватись жорстких обмежень, встановлених законодавцем для членів виконавчих комітетів рад, зокрема щодо відсутності депутатського мандату.

Галина Семенець детально зупинилася на фінансових аспектах реорганізації юридичних осіб публічного права та передачі пов’язаного з ними майна. Вона пояснила різницю в повноваженнях окремого фінансового органу та бухгалтерської служби, розповіла про особливості організації бюджетного процесу на 2021 рік,  виконання окремих бюджетів територіальних громад, управління об’єктами комунальної власності в період реорганізації. Експерт окреслила порядок створення та діяльності інвентаризаційних комісій, передачі майна від обласних та районних рад у комунальну власність громад.

Окрім цього, учасники вебінару отримали низку роз’яснень щодо прийняття працівників на посади в ОМС шляхом переведення або конкурсу, попередження ситуацій з конфліктом інтересів в їхній поточній діяльності та під час проведення сесій.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Завершено масштабне відновлення гімназії №34 11:23

У Чернігові завершилися масштабні ремонтні роботи в гімназії №34, яка зазнала пошкоджень під час повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну у 2022 році.

Крістіна Опанасенко - бронзова призерка кубку Європи з дзюдо серед юніорів 10:40

З 05 до 06 липня в чеській Празі відбувся кубок Європи з дзюдо серед юніорів.

На Чернігівщині коштом держави буде модернізовано харчоблоки ще у двох ліцеях 09:47

У Чернігівському ліцеї № 1 та Гончарівському імені героя АТО Дмитра Степанченка невдовзі розпочнуться роботи з модернізації харчоблоків.

Стрільці з Чернігівщини здобули нагороди на чемпіонаті України 09:35

У період з 26 червня до 04 липня у Вінниці відбувся літній чемпіонат України зі стрільби кульової.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини