Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 12 грудня, 07:03:52

Діяльність новостворених громад: з чого розпочинати?

12.12.2020   10:20Агенцiя

Реорганізація селищних та сільських рад, формування виконавчих органів та уповноважених підрозділів, необхідних для реалізації повноважень органів місцевого самоврядування, прийняття на роботу та вивільнення працівників, дотримання їхніх соціальних гарантій, – саме такі першочергові завдання реалізовуватимуть новосформовані територіальні громади.

Фактично йдеться про можливості, надані законом про порядок реорганізації органів місцевого самоврядування (ОМС) та райдержадміністрацій (№ 1009-IX), який почав діяти з 7 грудня 2020 р.

Але як провести зазначені процедури оптимально та в межах чинного законодавства? Відповіді на ці та інші запитання надавали експерти Школи управління людськими ресурсами Програми Ради Європи «Децентралізація і  реформа публічної адміністрації в Україні» Наталія Гнидюк та Галина Семенець  під час вебінару «Організація роботи ради об’єднаної територіальної громади». Навчання проведене Чернігівським центром підвищення кваліфікації спільно із зазначеною Програмою Ради Європи 10 грудня 2020 р. для новообраних голів та секретарів територіальних громад області.

Наталія Гнидюк акцентувала увагу присутніх на обов’язкових структурних підрозділах та уповноважених особах, які  повинні бути утворені чи призначені в громадах. До них належать: окремий фінансовий орган зі статусом юридичної особи, служба у справах дітей, центри професійної підготовки педагогічних працівників та надання соціальних послуг, уповноважені особи з питань запобігання корупції та здійснення публічних закупівель. Вона пояснила умови надання соціальних гарантій особам, які перебували на виборних посадах, та підстави їхнього повернення на попереднє місце роботи. Експерт закликала дотримуватись жорстких обмежень, встановлених законодавцем для членів виконавчих комітетів рад, зокрема щодо відсутності депутатського мандату.

Галина Семенець детально зупинилася на фінансових аспектах реорганізації юридичних осіб публічного права та передачі пов’язаного з ними майна. Вона пояснила різницю в повноваженнях окремого фінансового органу та бухгалтерської служби, розповіла про особливості організації бюджетного процесу на 2021 рік,  виконання окремих бюджетів територіальних громад, управління об’єктами комунальної власності в період реорганізації. Експерт окреслила порядок створення та діяльності інвентаризаційних комісій, передачі майна від обласних та районних рад у комунальну власність громад.

Окрім цього, учасники вебінару отримали низку роз’яснень щодо прийняття працівників на посади в ОМС шляхом переведення або конкурсу, попередження ситуацій з конфліктом інтересів в їхній поточній діяльності та під час проведення сесій.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

 На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів

На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43

У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:40

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 2 особи постраждали.

Чернігів розширив соціальні послуги для сімей із дітьми завдяки проєкту ЮНІСЕФ 11:31

8 грудня в Чернігові відбулося засідання Координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні на 2024–2028 роки.

11 грудня: цей день в Україні і світі

11 грудня: цей день в Україні і світі 09:22

День 1387 Російська агресія - Day 1387 Russian aggression

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини