Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 5 листопада, 10:26:08

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Заклади освіти області отримали генератори від польського Урядового агентства стратегічних резервів 09:37

Одинадцять генераторів різної потужності (від 15 до 27 кВт) передали сьогодні для потреб закладів освіти Крутівської, Бахмацької, Кіптівської та Сосницької громад, Прилуцького гуманітарно-педагогічного фахового коледжу імені Івана Франка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, а також Державного архіву Чернігівської області.

У Корюківській громаді поліцейські скерували до суду кримінальне провадження щодо чоловіка, який систематично вчиняв домашнє насильство 09:10

Житель одного з сіл Холминської громади за свої протиправні дії понесе кримінальну відповідальність. Кривднику загрожує до двох років позбавлення волі.

У Чернігові посмертні державні нагороди передали рідним загиблих оборонців 08:39

У Чернігівській ОВА передали державні нагороди родинам полеглих воїнів начальник ОВА В’ячеслав Чаус, очільник Нацполіції області Іван Іщенко та військові.

На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46

Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини