Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 3 вересня, 16:10:26

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

На Чернігівщині браконьєр за допомогою остей незаконно наловив риби на понад 113 тис.грн 12:32

Другого вересня 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем під час проведення спільного рибоохоронного рейду з працівниками Сектору водної поліції Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області на водоймах Ніжинського району викрито грубе порушення Правил рибальства.

Чернігівщину відвідав новопризначений Надзвичайний і Повноважний Посол Латвії в Україні Андрейс Пілдеговічс 12:15

Учора в області вперше з візитом — новопризначений Надзвичайний і Повноважний Посол Латвії в Україні Андрейс Пілдеговічс. На зустрічі з начальником ОВА В’ячеславом Чаусом, яка відбулась на Ніжинщині, говорили про результати співпраці, потреби та майбутні плани.

Борзнянська лікарня отримала сучасне обладнання 09:38

Борзнянська ЦРЛ отримала нове медичне обладнання – пересувну рентген-систему.

На Чернігівщині внаслідок російських атак пошкоджені житлові будинки: поліція документує наслідки 09:36

В ніч на 3 вересня росіяни атакували безпілотниками населені пункти Ніжинського району.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:35

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме:3 пожежі.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини