Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 3 липня, 06:47:29

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

За півроку в пологовому будинку Чернігова народилося 954 дитини 17:39

Упродовж червня 2025 року в комунальному некомерційному підприємстві «Пологовий будинок» Чернігівської міської ради з’явилося на світ 140 немовлят: 64 дівчинки та 76 хлопчиків.

Топ-5 порад, як вижити і вціліти під час обстрілів 16:48

Це не той «топ-5», який ми би хотіли написати, але він вартий вашої уваги більше, ніж будь-що інше.

Прилуцькі поліцейські нагадують дітям про безпеку в Інтернеті під час літніх канікул 16:17

Інспектори служби освітньої безпеки Прилуцького районного відділу поліції провели профілактичний захід на вулицях міста. Під час спілкування з дітьми вони роздали інформаційні листівки з порадами щодо безпечної поведінки в Інтернеті.

У Чернігівській ОВА родинам полеглих захисників передали 67 посмертних нагород 15:36

Державні нагороди і відзнаки від військової частини отримали сім’ї полеглих оборонців.

На Чернігівщині передали військовим 10 генераторів від німецьких благодійників 14:52

У межах тристороннього меморандуму – між Чернігівською ОВА, Благодійним фондом «Help-Ua» та німецькою доброчинною організацією «Україна. Допомога. Брайтшайд імені Святого Лаврентія» – передали одній із військових частин 10 генераторів.