Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 9 грудня, 21:44:58

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

 «Кожен зробив свою частину роботи, і це дозволило швидко стабілізувати ситуацію» — Геращенко про ліквідацію наслідків удару ворожого безпілотника

«Кожен зробив свою частину роботи, і це дозволило швидко стабілізувати ситуацію» — Геращенко про ліквідацію наслідків удару ворожого безпілотника 11:54

Сьогодні, 9 грудня, у Чернігівській міській раді відбулася традиційна щотижнева загальноміська нарада під головуванням заступника міського голови Віктора Геращенка. Участь у засіданні взяли керівники структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради.

Чернігівщина лідирує за збором зернових та зернобобових культур

Чернігівщина лідирує за збором зернових та зернобобових культур 11:52

Станом на 4 грудня три області України вийшли у лідери за валовим збором зернових та зернобобових культур. Першість утримує Чернігівська область, впевнено випереджаючи Хмельниччину та Вінниччину.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:23

Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме 6 пожеж. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

9 грудня: цей день в Україні і світі

9 грудня: цей день в Україні і світі 08:48

День 1385 Російська агресія - Day 1385 Russian aggression

У філармонійному центрі розпочався зимовий казковий цикл 11:14

Зима розпочалася — і знову чарівний світ, і знову казка! У ці дні діти з особливим нетерпінням чекають на подарунки від Святого Миколая-чудотворця.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини