Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 10 грудня, 22:08:12

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Уряд працює, щоб переспрямувати більше електроенергії для потреб побутових споживачів

Уряд працює, щоб переспрямувати більше електроенергії для потреб побутових споживачів 12:57

Триває підготовка низки рішень Уряду, щоб перерозподілити споживання електроенергії і спрямувати її для побутових споживачів.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:57

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

У Чернігові можна отримати послугу безкоштовного протезування за державною програмою 12:55

Безоплатна програма протезування доступна як для військових, так і для цивільних.

Напав та стріляв по цивільним – судитимуть військовослужбовця рф

Напав та стріляв по цивільним – судитимуть військовослужбовця рф 12:53

Прокурорами Козелецької окружної прокуратури у порядку спеціального досудового розслідування направлено до суду обвинувальний акт стосовно військовослужбовця зс рф за фактом порушення законів та звичаїв війни (ч. 1 ст. 438 КК України).

Ветеран поліції Чернігівщини Антон Душко виборов призові місця на мультиспортивних ветеранських змаганнях «ГАРТ» 09:36

Днями у столиці відбулися змагання, які об’єднали майже півтисячі ветеранів та ветеранок з усієї країни. Учасники змагалися в таких дисциплінах, як: баскетбол і регбі на кріслах колісних, волейбол сидячи, стрільба з лука, веслування на тренажері та плавання.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини