Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 9 липня, 15:02:04

Як зробити громаду відомою в області та Україні?

24.09.2018   15:20Агенцiя

Відповідь на це питання шукали учасники тренінгу, який був присвячений питанням інформаційній діяльності об'єднаних територіальних громад.

Навчання організували Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, спільно із Асоціацією регіональних засобів масової інформації.

Олександр Назаренко, голова Асоціації регіональних ЗМІ, розповів учасникам як писати новини для засобів масової інформації. Він наголосив на тому, що окрім відповіді на п'ять запитань «Хто? Що? Де? Коли? «Як?» потрібно зважати на принцип побудови новини та її структуру. Тренер назвав найбільш поширені помилки, яких допускаються представники будь-яких офіційних структур у своїх повідомленнях та прес-релізах, пояснив важливість заголовків та вдало підібраних світлин, які мають підкріплювати повідомлення, а не викликати запитання.

Іван Петрикей, медіа-юрист, свою лекцію про доступ до публічної інформації перетворив на інтерактивну бесіду. Виявляється сьогодні громади, місцеве самоврядування та їх діяльність перебувають практично «під мікроскопом». Громадські організації, активісти та громадяни активно надсилають інформаційні запити. Експерт порадив бути уважними і надавати лише ту інформацію, розпорядниками якої є об’єднані громади.

Оксана Стельмах, радник з комунікацій Чернігівського ЦРМС, розповіла учасникам про імідж громади його вплив на розвиток території. За її словами позитивний імідж – це розвиток інфраструктури, привабливість для туристів та вигоди для жителів громади. Вона також розповіла про такі поняття як брендинг громади та репутація. «Важливо пам’ятати, що громада має бути цікавою та комфортною не тільки для туристів, а і для місцевих жителів», - сказала експерт.

Також під час тренінгу були презентовані результати соціологічного дослідження на тему: «Інформаційні потреби жителів ОТГ», яке проведене 23-24 липня на замовлення ГО «Асоціація регіональних ЗМІ». За результатами цього опитування можна зробити висновок, що жителі громад із ЗМІ хочуть дізнаватися більше інформації про благоустрій, роботу житлово-комунального господарства, діяльність медичних та освітніх закладів, залучення інвестицій у громаду та створення робочих місць. Менше жителів цікавить інформація про злочинність та «сухі» звіти.


Чернігівський ЦРМС

Останні новини Чернігівщини

«Діалог влади та бізнесу»: на Чернігівщині обговорили шляхи подолання дефіциту робітничих професій та економічних бар’єрів 14:37

Чергова онлайн-зустріч регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу» відбулася сьогодні. Серед основних питань – подолання кадрової кризи у виробничих галузях та підтримка регіонального підприємництва.

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл 14:16

Загальний економічний та антикорупційний ефект від реформи цифровізації, яку почали впроваджувати в 2019 році, вже перевищив 66 млрд грн.

На прикордонні Чернігівщини внаслідок ворожої атаки постраждала цивільна жінка: поліція документує наслідки 13:42

Сьогодні вранці у прикордонній Сновській громаді Корюківського району ворожий дрон поцілив у 54-річну жінку, яка їхала мопедом.

Ukraine Facility: як це працює на Чернігівщині 13:18

У травні 2024 року Україна та ЄС підписали Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів фінансування для нашої країни згідно з інструментом Ukraine Facility.

Леся Карнаух: Надходження до місцевих бюджетів за півріччя зросли на 18,2 % порівняно з минулорічним показником 12:44

До місцевих бюджетів за січень – червень 2025 року надійшло 236,5 млрд грн. Це на 18,2 %, або майже на 36,4 млрд грн більше показника за перше півріччя минулого року.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини