Поліція навчала підлітків уникати насильства
Представники Управління превентивної діяльності поліції провели інтерактивний урок для вихованців Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей, роз'яснивши види насильства та способи протидії йому.
Цей навчально-виховний заклад був не випадково обраний для проведення уроку саме з тематики насильства, в тому числі родинного. В Чернігівському центрі соціально-психологічної реабілітації утримуються діти переважно з неблагополучних сімей.
Багатьом з них самим довелося у минулому відчути на собі прояви насильства, а подекуди - й виступати в ролі агресорів. Тож для цієї категорії юних громадян життєво важливі знання як щодо способів реагування на насильство у відношенні них, так і щодо вміння утримуватися від агресивної поведінки та передбачати її можливі правові наслідки.
До участі в уроці були запрошені підлітки різного віку, від 11 до 17 років. Слухачі виховного заходу, насамперед, за підтримки тренера з поліції визначили основні види насильства (фізичне, психологічне, економічне та сексуальне) та розглянули на прикладах, чим вони відрізняються. Також вони відразу усвідомили, що два чи й більше видів насильства можуть поєднуватися в одній агресивній дії.
Діти із задоволенням продемонстрували свої знання стосовно того, куди слід звертатися по допомогу в разі вчинення насильства. Причому першою серед названих кожним фігурувала саме поліція. Вона здатна і зупинити агресора, і притягти його до відповідальності, - пояснили підлітки. На цьому етапі уроку співрозмовники обговорили види відповідальності за насильницькі дії, застосувавши нові знання при розборі уявних життєвих ситуацій.
Підсумком заняття стала гра під умовною назвою «Відро для сміття», покликана нейтралізувати негативний попередній досвід учасників. Кожному з підлітків тренер-поліцейський запропонувала перерахувати на спеціально розданих аркушах паперу образи, завдані їм будь-коли і які їх досі гнітять. Папірці із гіркими словами належало ритуально знищити, зім'явши або розірвавши на дрібні шматки, та викинути у кошик для сміття.
Як зазначила практичний психолог реабілітаційного центру Олена Данилець, досвід спілкування з підлітками на подібні, важливі для них теми переконує, що вони й цього разу все добре почули, побачили і як слід засвоїли. Тож є надія, що здобуті на цьому уроці знання стануть їм у нагоді у подальшому житті та втримають від хибних кроків.
Останні новини Чернігівщини
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів 11:34
Уряд ухвалив низку рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та започаткують системне державне фінансування пасажирських залізничних перевезень.
Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок 10:56
25 листопада відбувся перший онлайн-тренінг «Лідерство і соціальна відповідальність у бізнесі. Мистецтво партнерств» у межах програми «Підтримка розширення економічних прав жінок в Україні».
Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні 10:49
За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору підприємства у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану та у видачі завідомо неправдивих офіційних документів службовою особою (ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).
«Спас Чернігівський: Собор як місце єднання»: у Софії Київській презентували спецвипуск журналу про чернігівську пам’ятку 10:13
Вчора у Національному заповіднику «Софія Київська» провели презентацію спецвипуску журналу «Антиквар», присвяченого чернігівському Спасо-Преображенському собору.
Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів 09:35
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції ВП №3 (м. Городня) Чернігівського райуправління поліції викрили 53-річного водія автомобіля ВАЗ, який керував транспортом у стані алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.