Прилуцький цегельний запрацював!
Криза 2008 року помітно відбилася на будівельній галузі. Як наслідок –перестали працювати заводи з виготовлення цегли. ТОВ ВТФ “Керамік-Прилуки” не виняток: період застою тривав до 2011-го.
Головним акціонером є Володимир Петренко. Торік товариство пропрацювало лише два місяці, а реалізація виготовлених близько трьох мільйонів цеглин ішла практично цілий рік. Якщо взяти до уваги виробничу спроможність заводу, то вона за проектом є чималою – 16 мільйонів цеглин за рік, хоча план у докризові часи часто перевиконувався і виробництво становило 19 мільйонів.
Такою інформацією поділився Едуард Кашапов – виконувач обов’язків директора і головний інженер підприємства. Він розповів, що в минулому місяці, 23 квітня, ТОВ ВТФ “Керамік-Прилуки” розпочало безперервну – у три зміни – роботу. Щоб вийти на проектну потужність, не вистачає ще одного садчика, двох вивантажувальників і двох кранівників. А взагалі на заводі працює більше 100 людей, половина з яких нові робітники. Решта – старі кадри, кістяк колективу. Це Наталія Дорошенко, Анатолій Курінець, Олег Назарко, Олена Іценко, Микола Хрокало, Олександр Лісовий, Галина Шабада й інші. Цього року на підприємство влаштувалося багато молоді.
Умови прийому на цегельний завод прості: 5 днів стажування. Щоправда, не всі тут витримують: кого вік, а кого здоров’я підводить, адже робота – не з легких. Та, за словами Едуарда Фрідовича, хто хоче, той буде працювати. До того ж, заробітна плата пристойна: наприклад, вивантажувальники отримують до трьох тисяч гривень за умови виконання плану.
Процес виробництва цегли трудомісткий. Щоб виготовити звичайну цеглину, потрібно 4-5 діб, протягом яких у спеціальних цехах вона проходить три цикли: формування, сушіння, обпалювання. І в кожному цеху слід дотримуватися технологій.
Щодо ринку збуту, то сьогодні він більш-менш налагоджується. Щоправда, здебільшого закупівельником є Київ, тоді як Прилуки не надто балують свого виробника. Ціна однієї тисячі цеглин – 1150 гривень. За добу виготовляється 40 тисяч, хоча для економії газу потрібно 50 тисяч як мінімум. Якщо газ не подешевшає, то з часом вартість цегли зростатиме.
Взагалі перспектива у підприємства проглядається. На даний момент основне завдання – пропрацювати до кінця року. Потім потрібно зробити ремонт і продовжити роботу вже в оновленому приміщенні.
Побажання для держави Едуард Кашапов висловив наступне процвітання будівельній галузі та зменшення ціни на газ. Для молоді теж не забарився з настановою: не байдикувати, а йти пробувати свої сили на заводі, де витримують сильніші.
До речі, в області, крім прилуцького, є ще два заводи такого профілю: у Чернігові та Ніжині. Втім, за словами керівника, навіть у цих містах наша цегла користується попитом.
Наталія Полтавець, "Град Прилуки"
Останні новини Чернігівщини
Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41
На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.
Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29
Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.
Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25
Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.
Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56
Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.
Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43
У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.