Чернігівводоканал об'єднує своїх абонентів в соціальну мережу
Останніми роками відносини КП “Чернігівводоканал” зі своїми абонентами складалися непогано. На підприємстві створили ефективну абонентську службу, що забезпечила прийом громадян без черг у зручний для них час, своєчасне інформування про зміни тарифів, вчасне забезпечення квитанціями на оплату послуг водопостачання та водовідведення.
Було створено базу даних, що дозволяє з’ясувати стан платежів будь–якого абонента за 10–річний період, вирішити всі виникаючі непорозуміння. Втім, розвиток сучасних інформаційних технологій дозволяє налагодити відносини з абонентами в режимі он–лайн, вирішуючи всі питання без безпосередніх контактів зі споживачами. Сучасно і зручно для обох сторін.
Зареєстрований – проблем нема
Зростання вартості води примусило багатьох чернігівців встановлювати прилади обліку. Доки таких абонентів було небагато, ніяких проблем не виникало, але на сьогодні зі 116 тис. абонентів 62 тис. встановили водолічильники. Це позитив, але є і незручності. По–перше, їх треба повіряти, але міжповірочний період 3–4 роки . А показники лічильника треба передавати до абонентської служби КП “Чернігівводоканал” щомісяця. Дотепер показання знімали працівники абонентської служби або їх передавали по телефону, причому найбільше навантаження було у період від 15 до 20 числа кожного місяця. Приймали їх 9 працівниць абонслужби, але уявіть, що треба за кілька днів прийняти десятки тисяч дзвінків, занести дані у базу, перевірити їх правильність. Люди на телефонування витрачали години, нервували, а для працівників водоканалу було нелюдське навантаження.
Ідея використання для передачі даних інтернету з’явилася минулого року, але робота велась прискіпливо, бо помилок у ній допускати не можна, хоча є певний досвід кількох міст України, насамперед Харкова, Запоріжжя, Тернополя. Нарешті, технологія відпрацьована, і з 15 травня перші чернігівці зареєструвались на сайті “Чернігівводоканалу” і передали дані своїх лічильників. Але передати дані можна лише після проходження процедури реєстрації, тільки тоді абонент зможе отримати доступ до свого особистого рахунку.
А в квитанціях за квітень вказана адреса сайту водоканалу – abvdk.cn.ua Відкривши сайт, можна знайти кнопку “показання лічильника” або на сторінці абонента вийти на “реєстрацію”.
А далі потрібна уважність, бо при заповненні даних відповідального квартиронаймача помилки виключені – вам доведеться заповнювати дані для реєстрації, доки все не буде правильно. Крім того, треба вказати свій е–mail, бо на нього адміністрація сайту буде надсилати всю інформацію щодо реєстрації. Після заповнення користувач натискає “реєстрація” і протягом 2–3 днів чекає на відповідь. Адміністратор сайту оброблює інформацію і надсилає користувачу логін і пароль, пропонуючи змінити пароль в інтересах безпеки, але це вже справа абонента. Після реєстрації він стає повноправним користувачем і отримує доступ до усієї інформації, що стосується особисто його. Тобто може не тільки передати показники, але й перевірити свої розрахунки, заборгованість тощо. Але тільки свої.
Прозорість на новому рівні
Те, про що сказано вище, – це лише один бік покращення співпраці водоканалу з отримувачами послуг. Почав працювати переформатований інтернет–сайт підприємства, де можна не тільки дізнатися про тарифи та норми споживання води, але й ознайомитися з усіма новинами, у тому числі з реконструкції об’єктів водопостачання, водопровідних та каналізаційних мереж тощо. Можна буде дізнатися про стратегію розвитку, основні техніко–економічні показники роботи, показники якості води. Не все це є сьогодні, але протягом найближчого часу така інформація з’явиться, і для ознайомлення з нею не треба реєструватись. На сайті буде розміщуватись інформація про підприємство, що друкується у ЗМІ. Тобто він стане важливим ланцюгом у покращенні взаємовідносин між постачальниками послуг з водопостачання та їх споживачами.
Стежеринський Аркадій, “Чернігівські відомості”
Останні новини Чернігівщини
Тепло сердець та черговий транш гуманітарної допомоги: на Чернігівщину завітали французькі волонтери 13:22
Днями до Чернігова прибула сорок друга двадцятитонна фура з гуманітарною допомогою, зібраною волонтерами із дружньої Франції.
Понад 3 мільйони гривень — на підтримку сімей з новонародженими у Чернігові 12:51
Одноразова матеріальна допомога при народженні дитини буде надана ще 105 чернігівкам, які зареєстровані у територіальній громаді міста. Загальна сума виплат — 3 135 000 гривень.
Ніжинські поліцейські затримали підозрювану у вбивстві співмешканця 12:20
Поліцейські встановили, що між співмешканцями виник конфлікт під час спільного вживання алкогольних напоїв. У ході сварки 36-річна жінка ножем завдала потерпілому удар у груди, від якого чоловік помер на місті події.
У Чернігові створено Раду з питань внутрішньо переміщених осіб 11:49
10 листопада 2025 року виконавчий комітет Чернігівської міської ради ухвалив рішення про створення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб та затвердження Положення про неї.
Підбито проміжні підсумки реалізації Стратегії з безбар'єрності: Чернігівщина – у трійці лідерів 11:08
Наприкінці минулого тижня Прем’єр-міністерка України Юлія Свириденко провела у Бородянці виїзне засідання Ради безбар’єрності.