Якість розглянутих звернень формує думку громадян про фіскальну службу
35 «гарячих» телефонних ліній з питань звернень громадян провели з початку року в органах Головного управління ДФС у Чернігівській області.
Питання, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися роз’яснення норм Податкового кодексу, адміністрування ПДВ, військового збору та єдиного соціального внеску, оподаткування нерухомості, вимог до оформлення звернень та порядку їх розгляду фіскальною службою. Під час «гарячих» ліній надані відповіді на всі запитання та роз’яснення щодо розв’язання проблем.
Територіальні органи ГУ ДФС у Чернігівській області також провели 45 нарад, 60 семінарів, 58 економічних навчань, під час яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Адже своєчасний і якісний розгляд звернень, що надходять від громадян, є важливою складовою формування іміджу фіскальної служби
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Удар по Чернігову. Інформація станом на 14.00 15:02
О 09 год. 03 хв. 17 квітня ворогом здійснено ракетний обстріл території міста Чернігова. Сталося пряме влучання в будівлю соціальної інфраструктури.
Увага! Тимчасові зміни у русі громадського транспорту! 12:27
Тролейбусні маршрути № 10 та №11 тимчасово (до усунення наслідків ракетного удару) не працюватимуть.
Вранці 17 квітня росіяни завдали 3 ракетних ударів по Чернігову. 12:18
"Наразі триває пошуково-рятувальна операція. Зараз вже можу казати про 9 загиблих, вбитих російськими терористами. Більше 20 поранених", - сказав в інтерв'ю телеканалу 1+1 начальник Чернігівської ОВА Вʼячеслав Чаус.
В Чернігові вибухи 09:32
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 08:45
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 4 пожежі та 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення. Внаслідок цих подій загинула 1 особа.