"ПриватБанк успішніше інших українських банків адаптувався до умов політичної нестабільності в країні" - TheBanker
ПриватБанк визнаний кращим український банком 2014 року в рейтингу "Банк року" найавторитетнішого в світі фінансового журналу TheBanker.
Як повідомляє TheBanker у своєму грудневому випуску, ПриватБанк був визнаний "Банком року 2014" в Україні завдяки зусиллям, які дозволили банку адаптуватися до умов політичної нестабільності в країні і військових дій на СходіУкраїни.
З початку 2014 через кризу між Росією і Україною, банки опинилися в непростій ситуації, пов'язаної з відтоком депозитів через нестабільність економічної ситуації та зниження обмінного курсу гривні - зазначає TheBanker. ПриватБанк, однак, впорався з цією проблемою, пропонуючи спеціальні бонусні програми для лояльних вкладників, і одночасно посиливши кредитні скорингові моделі з метою поліпшити якості кредитного портфеля банку.
"Важко планувати звичайну діяльність банку в умовах воєнних дій", - говорить в інтерв'ю TheBanker голова правління ПриватБанку Олександр Дубілет. - Тим не менш, незважаючині на що, для нас важливо продовжувати технологічний розвиток. Передові технології дозволяють нам знизити витрати на банківське обслуговування і таким чином знизити собівартість послуг для клієнтів. "
За даними експертів журналу, ПриватБанк в 2014 році став одним з небагатьох банків в Україні, який продовжив підтримку підприємств і населення за рахунок альтернативних прямого кредитування з використанням дорогих ресурсів програм "Гарантовані платежі" для юросіб і "Оплата частинами" для фізосіб. Суттєвою підтримкою для 4500000 клієнтів банку - власників зарплатних карт стала акція ПриватБанку по доплаті 5% від суми заробітної плати, витраченої на безготівкову оплату покупок.
Однією з головних причин успішної роботи українського банку, за визнанням TheBanker, стала його орієнтація на технологічні інновації. Цього року банк представив перший в світі безконтактний "хмарний" електронний гаманець, який базується на системі електронного банкінгу Приват24. Станом на 1 липня 2014 Інтернет-банкінгом ПриватБанку користуються більше 9,2 мільйона клієнтів, що є значний результатом навіть для європейських фінансових ринків.
Експерти провідного журналу фінансової індустрії TheBanker (входить до групи The Financial Times) щорічно визначають «Банк року» серед фінансово-кредитних організацій 150 країнсвіту. Цього року на престижну нагороду претендувало понад 530 банківсвіту. Всі банки оцінювалися по групі критеріїв, середяких як якісні показники (прибутковість, якістьактивів і фінансовастійкість), так і кількісні (великі залучення капіталу, угоди M & A, впровадження нових технологій, продуктів або бізнес напрямів).
PR
Останні новини Чернігівщини
24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38
День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression
Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00
2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.
Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54
Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.
В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.