Швидкодопомога: заклади-надавачі послуг психосоціальної підтримки та психічного здоров'я Чернігівщини – відтепер на інтерактивній мапі
Такий сервіс створили у рамках Всеукраїнської програми підтримки ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді Оленою Зеленською, а також — Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні.
За словами Жанни Шерстюк, заступниці начальника ОВА, новий онлайн сервіс дозволить оперативно отримати дані про те, де поблизу можна знайти допомогу з питань ментального здоров’я.
«На зручній та простій в користуванні мапі можна знайти детальну інформацію про надавачів послуг психосоціальної підтримки та психічного здоров'я. А також – про соціальні та медичні заклади, спортивні сервіси, про послуги наших партнерів із неурядових громадських організацій».

Ресурс знаходиться на сайті Департаменту соціального захисту населення ОВА. Але згодом також з’явиться на офіційному сайті обласної військової адміністрації та на сайтах структурних підрозділів ОВА, сфера діяльності яких пов’язана з підтримкою ментального здоров’я населення.
Детальніше про онлайн картування послуг розповів Дмитрій Козлов, заступник директора Департаменту соціального захисту населення.
«Функціонал сервісу простий. Наприклад, скориставшись фільтром можна знайти потрібного надавача послуг, дізнатися детальну інформацію про заклад, адресу, телефон, знайти посилання на сайт закладу або соціальну сторінку. В подальшому плануємо розширювати інформацію, доповнювати її».
Наразі на карті можна знайти інформацію про 9 активних парків, три заклади вищої та фахової передвищої освіти (де навчають за напрямком «психолог»), 34 заклади охорони здоров'я (де можна отримати психологічну або психіатричну допомогу), 15 інклюзивно-ресурсних центрів (де надають послуги психологи), дев'ять інтернатних та три реабілітаційні установи, 50 центрів надання соціальних послуг, 6 спеціальних закладів загальної середньої освіти та 288 установ, які надають психосоціальну підтримку населення в рамках програми «Ти як?».
Розглянуло зібрання і ще одне проблемне питання, а саме те, що надавачі послуг вирішують проблему клієнта не комплексно, а частково (тільки те, що стосується саме їх сфери). Але часто необхідне втручання декількох дотичних структур.
Для цього і створено систему перенаправлення на базі ресурсу «Швидкодопомога». Тепер надавач послуг, вирішивши проблему зі своєї сторони, може перенаправити клієнта до іншого спеціаліста.
«Наша мета – щоб саме надавачі долучалися до вирішення проблеми клієнта, а не він сам шукав, де йому можуть допомогти», – наголосила Жанна Шерстюк.
Про механізм скерування клієнта до надавачів послуг розповіла директор Обласного центру соціальних служб Алла Кот. За її словами, ця форма містить детальну інформацію про організацію, що здійснює перенаправлення, та ту, яка його отримує; про причини, затребувані послуги та про клієнта.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської обласної військової адміністрації
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43
У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:40
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 2 особи постраждали.
Чернігів розширив соціальні послуги для сімей із дітьми завдяки проєкту ЮНІСЕФ 11:31
8 грудня в Чернігові відбулося засідання Координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні на 2024–2028 роки.
11 грудня: цей день в Україні і світі 09:22
День 1387 Російська агресія - Day 1387 Russian aggression