Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 11 листопада, 01:28:38

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

Про готовність громад до надзвичайних ситуації – під час поїздки начальника ОВА на прикордоння 17:35

Начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус разом із своїм заступником Дмитром Синенком працювали в прикордонних районах – Новгород-Сіверському та Корюківському.

З нагоди професійного свята в обласному центрі привітали працівників культури 17:14

Напередодні Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва України, що традиційно відзначається 9 листопада, вітали представників галузі.

Сплата податків мобілізованими ФОПами, реєстрація волонтерської діяльності та інші питання до податкової – на зустрічі «Діалог влади та бізнесу» 16:31

Днями у фокусі онлайн-зустрічі – податкова тема. Зокрема, актуальні запити, які цікавлять підприємців: подання звітності у випадку блекауту, допомога податкової мобілізованим ФОПам та оподаткування волонтерської діяльності.

Ніжинські поліцейські скерували до суду обвинувальний акт щодо жінки, яка завдала співмешканцю тяжкі тілесні ушкодження 15:29

Слідчі Ніжинського районного управління поліції завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний акт стосовно 29-річної жінки, яка під час конфлікту завдала своєму співмешканцю ножових поранень.

Тимчасові обмеження продовжено: рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС 14:17

7 листопада 2025 року відбулося засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини