Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 12 жовтня, 23:50:41

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

Поліцейські Чернігівського райуправління викрили дует викрадачів мотоциклів 10:32

Оперативники Чернігівського райуправління поліції спільно з поліцейським офіцером громади викрили двох молодиків, причетних до незаконного заволодіння мотоциклами в селах Чернігівського району.

Освіта без вікових обмежень: можливості для дорослого населення Чернігівщини 10:30

Здобути нову професію, підвищити кваліфікацію або офіційно підтвердити вже набуті навички – зробити це можна в закладах професійної освіти області.

Вкрай потрібна ініціатива: жителі віддалених сіл – про мобільні бригади лікарів 10:26

Сьогодні в двох громадах області, а саме в Ріпкинській та Чернігівській, працювали мобільні бригади лікарів. Тож, отримати спеціалізовані послуги та пройти медичне обстеження змогли жителі Любеча, Добрянки, Радуля, Пакуля та інших сіл громад.

10 жовтня: цей день в Україні і світі

10 жовтня: цей день в Україні і світі 10:01

ДЕНЬ 1325 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1325 RUSSIAN AGRESSION

Поліція Чернігівщини перекрила канал збуту вибухонебезпечних боєприпасів 09:10

Поліцейські відділення №1 (с-ще Короп) Новгород-Сіверського райвідділу затримали 37-річну жительку одного з сіл Коропської громади, яка налагодила збут ручних гранат.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини