Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 22 жовтня, 06:19:31

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

На Чернігівщині внаслідок російської атаки поранено людину: поліція задокументувала наслідки чергового воєнного злочину 17:10

Вчора вдень росіяни атакували безпілотниками одне із сіл Семенівської громади Новгород-Сіверського району.

Про старт опалювального сезону, інтеграцію ветеранів, впровадження проєктів від Мінсоцполітики – на засіданні Чернігівського Офісу Конгресу місцевих і регіональних влад 16:39

Питання життєдіяльності регіону – у фокусі сьогоднішнього розширеного засідання Чернігівського регіонального Офісу Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.

В Чернігівському районі поліцейські затримали підозрюваного у завданні тяжких тілесних ушкоджень знайомому 15:16

Поліцейські відділення № 2 (селище Ріпки) Чернігівського райуправління поліції затримали чоловіка, причетного до завдання тяжких тілесних ушкоджень 31-річному жителю одного з сіл Добрянської громади Чернігівського району.

Оперативна інформація станом на 21 жовтня: місто працює в умовах блекауту 14:35

20 жовтня 2025 року армія російської федерації завдала ударів по енергетичній інфраструктурі Чернігівської області.

Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 14:13

Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 5 пожеж. Внаслідок цих подій загинула 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини