Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії
За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.
До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.
Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.
"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.
Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.
Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.
Останні новини Чернігівщини

Експорт української сосни на 2,8 млн грн: на Чернігівщині судитимуть трьох контрабандистів 18:27
Прокурорами Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Чернігівської обласної прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно трьох жителів Чернігівської області за фактами контрабанди лісоматеріалів, підроблення офіційних документів, вчинених за попередньою змовою групою осіб, легалізації майна, одержаного злочинним шляхом (ч. 2 ст. 201-1, ч. 3, 4 ст. 358, ч. 1 ст. 209 КК України).

Небезпечні ситуації та потреба у підтримці: прокурори та поліцейські провели низку профілактичних заходів для дітей та молоді 18:24
Ювенальними прокурорами органів Чернігівської обласної прокуратури спільно з представниками поліції та психологами проведено навчально-профілактичні заходи серед учнів навчальних закладів міста та області.

Для внутрішньопереміщених осіб впроваджується послуга довготривалого медсестринського догляду 18:19
В умовах сьогодення дедалі більше переселенців, особливо людей старшого віку та осіб з хронічними захворюваннями, потребують постійного догляду, медичного спостереження та безпечних умов проживання.
У Чернігові під час дронової атаки 12 жовтня поранено п’ятьох цивільних 11:21
Протягом минулої доби ворог 36 разів обстрілював Чернігівщину. Під атаками – 23 населені пункти. Більшість обстрілів – переважно FPV-дрони та скиди з БпЛА у прикордонні. Також армія рф застосовувала ударні дрони різних модифікацій.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:14
Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.