Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії
За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.
В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.
До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.
Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.
"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.
Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.
Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.
Останні новини Чернігівщини
Уряд працює, щоб переспрямувати більше електроенергії для потреб побутових споживачів 12:57
Триває підготовка низки рішень Уряду, щоб перерозподілити споживання електроенергії і спрямувати її для побутових споживачів.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:57
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.
У Чернігові можна отримати послугу безкоштовного протезування за державною програмою 12:55
Безоплатна програма протезування доступна як для військових, так і для цивільних.
Напав та стріляв по цивільним – судитимуть військовослужбовця рф 12:53
Прокурорами Козелецької окружної прокуратури у порядку спеціального досудового розслідування направлено до суду обвинувальний акт стосовно військовослужбовця зс рф за фактом порушення законів та звичаїв війни (ч. 1 ст. 438 КК України).
Ветеран поліції Чернігівщини Антон Душко виборов призові місця на мультиспортивних ветеранських змаганнях «ГАРТ» 09:36
Днями у столиці відбулися змагання, які об’єднали майже півтисячі ветеранів та ветеранок з усієї країни. Учасники змагалися в таких дисциплінах, як: баскетбол і регбі на кріслах колісних, волейбол сидячи, стрільба з лука, веслування на тренажері та плавання.