Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії
За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.
В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.
До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.
Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.
"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.
Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.
Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.
Останні новини Чернігівщини
Засуджено мешканця м.Чернігова за підробку документів з метою отримання відстрочки від мобілізації 16:12
Прокурором Чернігівської окружної прокуратури в судовому засіданні доведено вину 35-річного місцевого жителя у підробці довідки з метою отримання відстрочки від мобілізації (ч.ч.1, 4 ст.358 КК України).
Поліція розслідує обставини смертельної ДТП у Ніжині 16:08
Поліцейські розслідують кримінальне провадження за фактом дорожньо-транспортної пригоди, внаслідок якої загинула жінка.
«Як на Майстер-шефі»: кухарки чернігівських дитсадків пройшли навчання із підвищення кваліфікації 16:06
П’ятдесят кухарок із 29 дитячих садків пройшли курси підвищення кваліфікації на базі Кулінарного хабу, створеного в Чернігівському центрі професійно-технічної освіти в партнерстві зі швейцарсько-українським проєктом DECIDE.
48 світлофорів Чернігова вже обладнані резервними джерелами живлення 16:03
Для стабільної роботи системи освітлення та безпеки дорожнього руху в Чернігові КП «Міськсвітло» продовжує виконувати комплекс робіт із ремонту та модернізації міських електромереж та світлофорів.
На Ріпкинщині місцевий браконьєр завдав збитків рибному господарству майже на 50 тис.грн 12:02
10 листопада 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем під час проведення спільного рибоохоронного рейду разом з працівниками сектору водної поліції ВРПП ЧРУП ГУНП у Чернігівській області на водоймах Чернігівського району викрито грубе порушення Правил рибальства.